1.Deo See you again!

48 3 0
                                    

Kucam na velika vrata predivne vile gospodje Smith i cekam da mi neko otvori. Nakon par sekundi gospodja Smith mi otvara vrata ili ipak nije ona. Mozda je mlada, neznam.

"Ti mora da si Bella nova sluzavka!" - neka djevojka je rekla.

Uhvatila me za ruku i povukla unutra,dok sam vukla svoj kofer za sobom. Ugledala sam svjetlo roze zidove sa bijelim kaucom,bijelom foteljom,sve je bilo bijelo i savrseno.

"Da ja jesam kucna pomocnica, zovem se Bella..." - cekala sam da mi kaze kako se ona zove.

"Ha,mora da se salis! Sta treba da zanima kako se zovem!? Uostalom ti si sluzavka,a ne nekakva pomocnica! I da zvacu te Sluskinjo! Sto i jesi,naravno! A sad idi i opeglj mi haljine i ostale stvari koje trebaju da se opeglaju!" - nije stajala da prica.

"Uh,to je bilo brzo! Gdje da pocnem?" - upitala sam.

"Vec sam ti rekla!" - odgovorila je "ljupko".

"Nisi joj ti nista rekla,bilo bi ti bolje da se uhvatis knjige i ucis za ispit!" - zacuo se glas iza mene.

"Molim? Neces mi ti naredjivati sta cu raditi i kako cu se obracati prema....nekoj...sirotici!" - prisla je toj djevojci. "I ne zaboravi da si i ti jedna od tih!" - podigla je obrvu i prekrstila ruke.

"Ti si moja mladja sestra i pazi sta govoris!" - odgovorila joj je.

"Da,mladja! Ha!" - okrenula se i posla.

"Dobar dan! Ja sam Bella Stone nova pomocnica,i hvala! Mislim odbranila si me od..." - zastala sam.

"Moje mladje sestre, Hanne! Ja sam Shay,Shay Smith i predjimo na ti!" - nasmijala se.

"Drago mi je,ok!" - slatko sam se nasmijala i stavila ruke uz moje tijelo.

(...)

Upoznala sam se sa svima u kuci i jos uvjek nisam srela gospodina "Finog". Njegova majka misli da je on fin i  njezan momak dok je ovamo ubica i kreten. Lezim u krevet
danas imam slobodan dan i gospodja Smith mi je rekla da se prvi dan mogu ponasati kao svojoj kuci sem sto ja "nemam svoju kucu". Bar sam tako rekla. Rekla sam da zivim kod tetke u jednoj kolibi. Dizem se iz kreveta i obukujem narandzasti floroscentni sorc i sarenu majcu. Silazim dolje i ulazim u kuhinju. Iz frizidera vadim limun i narandzu. Stavljam ih na kuhinju i krecem da ih cijedim,ali se zacuo glas iza mene.

"Ko si ti?" - upitao me muski glas koji sam odma prepoznala.

"Ja sam Bella,nova kucna pomocnica! Ti si?" - upitala sam ga i ako sam vrlo dobro znala ko je i sta je.

"Harry,ja sam Harry! Sin od..." - prekinula sam ga.

"Gospodje Smith?" - upitala sam.

"Da,nego poznata si mi!" - rekao je.

"Ja?Tebi? Vidis ti meni uopste nisi." - okrenula sam se i nastavila da cijedim limun i narandzu.

"Mora da sam te pobrkao sa nekim!" - rekao je i u ogledalo sam mogla vidjeti kako mi bulji u dupe.

Bezobrazno sam se nasmijala i oblizala usne. Podigla sam obrvu i okinula limun ponosno. Volim sebe,prosto sam savrsena.

Jutro, 9:00 sati:

Dizem se iz kreveta i vadim drap kombinezon i drap lakovane stikle.

"Ova kombinacija mi bas ide uz moje prelijepe,duge i drap nokte!" - pogledala sam nokte.

Usla sam u vece i stavila malo sjaja za usne. Jesam li spomenula da mi je svu odjecu kupila gospodja Smith. Bas fina zena i nije ni naliku njenog kretena od sina. Ja sam donijela par rascijepanih stvari kako bih izgledala kao "jadnica",sto uopste nisam. Izlazim iz moje predivne sobe i silazim dolje. Posto se niko nije probudio uzela sam metlu, mokru krpu stavila na metlu i pocela brisati pod.

(...)

Sve sam ocistila samo za 1 sat,a kuca je toliko velika da bi nekom drugom trebalo citav dan. Sto cu kad sa posebna!

"Vidi,vidi!" - zacula sam veoma poznat glas iza mene. "Kuca ovako nije sijala nikad do sad!" -

"Stvarno? Cudno,jer mi je tvoja mama rekla da ste imali kucnu pomocnicu prije mene!" - rekla sam bezobrazno.

"Da jesmo,ali nije bila...takva! Mislim.....ti si...."- prekinula sam ga.

"Posebna,lijepa i veoma dragocjena!" - nasmijala sam se kao i on.

"Da,istina!" - prisao mi je.

"Ha,stvarno? Nisam ja nekakva glupaca da bi mogao tako da se ponasas i to da radis! Dragi moj kao sto sam rekla posebna sam i veoma dragocjena,a to znaci da sam i pametna i to veoma!" - podigla sam obrvu i zaobisla ga.

A/N

Nadam se da vam se svidja prvi deo,sledeci pisem u srijedu sigurno! Napisacu jos dvije price bice veoma zanimljive i molim vas da mi date priliku za sve tri! Bice uzbudljivo. Inace ova prica ce imati 25 djelova do kraja 1 sezone.

CoolPrincess287 - XOXO ♥













POISON - PAUZIRANAWhere stories live. Discover now