Dizem se sa kauca i vidim Harry-ja kako lezi na pod. On jos uvjek spava. Mora da je pao sa kauca.
"Uh,Harry. Hajde ustani se! Ne mogu te dizati." - rekla sam drmajuci ga.
"Uh,sta se sinoc desilo? Gdje sam ja uopste?" - upitao je.
"U dnevnoj sobi,na podu. Izgleda da si pao sa kauca." - rekla sam.
"Glava mi puca!" - dizao se drzeci se za glavu.
"Ok,napravicu ti kafu. To ti je zato sto ne znas da pijes!" - rekla sam.
"Ja neznam da pijem? Daj molim te!" - rekao je.
"Da znas ne bi te boljela glava." - krenula sam u kuhinju,ali me on uhvatio za ruku i povukao u njegovo krilo.
"Sad me ne boli." - rekao je krecuci da me poljubi.
"Harry,odjebi!" - osamarila sam ga i ustala se iz njegovog krila.
"To sto radim ovdje ne znaci da mozes skakati po meni,kretenu!" - popela sam se gore.(...)
Sjedjela sam na krevetu,a zatim sam cula kucanje na vratima o moje sobe.
"Mogu li?" - upitao je Harry.
Kako je samo"pazljiv". Prevarant,mene je nasao. Ali vidjece on. Ne zna sa kim se igra.
"Da!" - rekla sam.
"Izvini za malo prije.Htio sam da te pitam da li oces samnom u klub veceras?" - upitao je.
"Ja? Sa tobom? U klub?" - cudno sam ga gledala.
"Pa?!" - cekao je odgovor.
"Da! Mislim ako vec pitas,da!" - nasmjesila sam se vjestacki.
"Super." - namignuo mi je i izasao.
Ovo ide mnogo brze nego sto sam ocekivala,Harry se polako zaljubljuje u mene. A kasnije ce se pokajati sto me ikad upoznao u zivotu. Kunem se svim na svijetu da ce patiti za ono sto je ucinio mojoj sestri!
(...)
Sjedim za sankom dok Harry djuska sa prijateljima i djevojkama. Ustajem se i pocinjem da igram uz pjesmu Yonce. Obozavam tu pjesmu to mi je omiljena. Igram izmedju dva momka i mogla sam vidjeti ljubomoru u Harry-jevim ocima. Uzivala sam u tome. Prosto volim sebe.
(...)
Izlazim iz toaleta i vidim Harry-ja kako prica sa dvojicom momaka. Vise je izgledalo kao da ga oni zezaju. Govorili su kao da je dosao sam da nema prijatelja,a kamoli djevojku. Posto treba da se zaljubi u mene sinula mi je jedna odlicna ideja. Prisla sam Harry-ju i poljubila ga u obraz.
"Hej,bejb!" - nasmijala sam se i okrenula sam se ka tim momcima. Koji su blenuli u mene,kao i Harry.
"Ja sam Reggie." - rekao je jedan slatki decko crne kose.
"Ja sam Eric." - drugi je dodao.
"Zdravo,ja sam Bella,Harry-jeva djevojka." - nasmijala sam se slatko. "Drago mi je sto sam vas upoznala." - Harry je blenuo u mene ne vjerujuci sta upravo cuje.
"I nama je drago." - Reggie je zagrizao usnu.
"Ako bi mogli da nas ostavite malo na samo. Moramo nesto da porazgovaramo." - upitala sam,a oni su odma otisli.
"Sta radis? Jesi ti normalna?" - upitao me je.
"Budi mi zahvalan sto sam te spasila od ovih ludaka i ako su bas skatki." - sjela sam na stolicu.
"Ok hvala ti. Stvarno si mi pomogla,ali nemoj to da radis vise. Umijem sam da se branim." - povisio je ton
"Uf,bas!" - prevrnula sam ocima. "Pa da umijes da se odbranis to bi odavno napravio." - naslonila sam se na sank.
"Nije bilo potrebe. Nisu me puno dirali." - rekao je.
"Ma daj Harry...znas sta necu da se svadjam. Znas kako kazu pametniji popusta,a posto sam ja pametnija ja cu popustiti i necu se svadjati sa tobom." - ustala sam se. "Idemo li kuci?" - upitala sam.
"Idemo." - odgovorio je.
A/N
Nadam se da vam se svidja. Ostavite komentar da vidim sta mislite o prici. Puno mi znaci,i zato plizz komentarisite. Hvala vam unaprijed,drustvo!
VOUS LISEZ
POISON - PAUZIRANA
FanfictionGlumci: Bella Thorne,Harry Styles Uloge: Bella Stone,Harry Smith