Pierwsze spojrzenie

16 0 0
                                    

Był ciepły, wrześniowy poranek. Wczoraj byłam na rozpoczęciu roku szkolnego. Byliśmy w ostatniej klasie gimnazjum.  Po długiej wakacyjnej przerwie musiałam wrócić do nudnej szkoły. Myślałam, że nic mnie nie zdziwi. A jednak.... To będzie ciekawy rok.

-hej! - usłyszałam wołanie Klaudii - Przejdziemy się?

-Jasne - Wykrzyknęłam - Ciekawe, czy ktoś doszedł do którejś trzeciej klasy. Bo do nas tylko jakaś Wiktoria.

Uwielbiałyśmy chodzić po szkolnym korytarzu... Mogłyśmy porozmawiać o wszystkim: o chłopakach, o szkole, czy o spędzonych wakacjach.

-Ej...Zo-oobbacz! -wydukała- jaki przystojniak... Musimy się dowiedzieć o nim wszystkiego!!!

-Matko Klaudia daj spokój...

Zadzwonił dzwonek. Musiałyśmy biec pod sale, bo miałyśmy fizyke. Jak my jej nienawidziłyśmy... Przez calą lekcje myślałam o tym chłopaku. Na prawde był przystojny. Kątem oka patrzyłam na Klaudię. Widać było, że nad czymś myśli. Może o nim. Na pewno o nim. Nagle ktoś wyrwał mnie z głebokiego zamyślenia. O cholera to Tomaszewska... Mam przerąbane.

- Julka o czym przed chwilą mówiłam? Na pewno mnie uważnie słuchałaś. - zaczęła gadać - no słucham!

- no więc... Mówiła pani o....- i wtedy się zacięłam.

- Gratulacje! - wykrzyczała-  Jeśli już na początku roku szkolnego tak się przykładasz do nauki, to co będzie w trakcie?! Siadaj jedynka!

Zajebiście jeszcze sie dobrze rok nie zaczął a ja już z jedynką na koncie...

Usłyszałam ubłagany dzwonek... Wybiegłam z klasy wzięłam ze sobą Klaudię. Reszta lekcji minęła nam w miarę szybko.

Wróciłam do domu, odrobiłam lekcje, zjadłam obiad i wreszcie mogłam walnąć się na łóżku i włączyć sobie telewizor. W sumie nic ciekawego nie leciało, ale nie lubiłam ciszy. Nagle usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości. To była Ola. Chwile ze sobą pogadałyśmy. Chodziła do mojej szkoły, była w moim wieku. To właśnie do jej klasy przyszedł nowy chłopak. Dowiedziałam się jak ma na imię. Okazało się, że ten przystojniak, który dołączył do naszej szkoły to Arek...

Po Czyjej Stronie?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz