1.Bölüm: Sohbet

30 5 0
                                    

Evde yalnızdım. Açıkçası gün boyunca ödev yaptığım için, biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Kızlarla genel de bir araya geldiğimizde, eğlence olsun diye girdiğimiz sohbet sayfaları vardı. Adamları işletir, dalga geçer, eğlenirdik. Kıkırdayarak laptopımı elime aldım. Arama motorunda çıkan sohbet sayfalarından birine girdim. İsmimi ve yanına yaşımı yazdığım nicknamem, 'ipek19' ile siteye giriş yaptım. Ardı ardına mesajlar gelmeye başlamıştı. Sohbet sayfasının sol tarafında tonlarca isim vardı.  Eh, bazıları sarkıntılık, bazıları karılarından yada kocalarından dert yanmak bazıları da benim gibi eğlencesine giren insanlardı. Bana gelen mesajlara göz gezdirdiğimde cinsel içerikli olanları, göz devirerek kapadım. İçlerinden düzgün bir mesaj bulduğumda -ki ne kadar düzgün olursa artık- kıkırdayarak sohbet sayfasına baktım.

Demir_: slm ipek

Demir_: nbr

İpek19: slm demir

İpek19: iyi sndn nbr

Bilerek kısaltıp yazdığım mesajları yollarken kıkırdamalarıma engel olamıyordum.

Demir_: Yaş kaç?

Gerçekten mi? Adımın yanındaki 19 sayısını fark etmiyor muydu yani?

İpek19: 19 senin?

Demir_: 32.

Demir_: okuyor musun?

İpek19: evet

Demir_: lise mi?

İpek19: yok üniversite

Demir_: hmm... güzelmiş

Demir_: bende tercümanım

Demir_: kendinden bahsetsene biraz

Eğer siteye eğlenmek için girdiysem birazcık oyundan kimseye zarar gelmezdi değil mi?

İpek19: 160 boy, 50 kg ve kumralım

Demir_: kumrallar her zaman ilk tercihim olmuştur :)

Demir_: oo baya incesin

Demir_: güzel çok narinsin

Demir_: belin çok incedir kesin

Demir_: sakın 90-60-90 deme bayılırım

Hah? Yavşak seni. 90-60-90 beden ölçüleri inandırıcı olmayacağı için, daha inandırıcı rakamlar verdim.

İpek19: 90-55-89 desem yine bayılır mısın? :)

Demir_: off gerçekten miii!

Demir_: bayılırım!

Bu kadar azgın olmak zorunda mıydı yani?

Demir_ : sevgilin var mı?

Demir_: çok dikkat çekicisindir sen

Demir_: okulda sarkanlar var mı

Demir_: ince belinle, göğüslerin çok güzel duruyordur

Demir_: çok kişi bakıyordur sana

Hayretler içerisinde yazdığı mesajları okuduktan sonra, gülümseyerek cevap verdim.

İpek19: sevgilim yok

İpek19: ama el şakası yapan çok, tikim var diye sataşıyorlar hep :(

Ateşe YürümekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin