✖6✖

122 19 8
                                    

Chlapec dvojci pozorně pozoroval a naštvaně si prohraboval vlasy každých pět minut. Obvykle cesta trvala 45 minut a už teď kdy jeli jen patnáct minut, to pro něj bylo peklo. Blondýnka seděla vedle kudrnáče a smála se s ním. V kapse jí zabrněl mobil a ona musela na chvilku odstrčit kudrnáče který se k ní lísal. "Počkej Hazz, musim odepsat." snažila se uklidnit svůj dech.

Furby_Horan: nechci hádat, prostě mi to řekneš

Lott_Evans: Nope :P

Lott_Evans: to je tajemství ;*

Dala mobil zpátky do kapsy a letmo se koukla na modroočka který zadumaně koukal na kurdnáče který svýral její bříško a tisknul si jí tak do objetí. Žárlivost v něm stoupala rychle a jeho svaly na rukou se napínaly jak je držel v pěst. Nežáril.........,spíš si nechtěl připustit, že žárlí. Naštvaně odvrátil pohled a frustrovaně vydechl.

Furby_Horan: kurva nejradši bych mu utrh ten nagelovanej květák O_o

Lott_Evans: šáhneš na něj a já tě zabiju ;*

Furby_Horan: takže tvůj přítel :D

Chlapec se to snažil na sobě nedávat znát ,ale měl chuť s tím mobil silně třísknout o zem.

Dívka se uculila a opřela si hlavu o kudrnáčovo rameno.

Lott_Evans: s tímhle hovadem bych nechodila ani za mák ;P

Lott_Evans: vážně by mě zajmalo kde tohle bereš :D

Až teď si chlapec všiml podoby mezi nimi sice měla dívka blonďaté vlasy ,ale rysy ve tváři a stejné oči vše potvrzovaly.

Furvy_Horan: Bratr?

Lott_Evans: Nope

Furby_Horan: Nevlastní? -_-

Lott_Evans: tohle je křížovej výslech?!

Fubry_Horan: Jo

Lott_Evans: Sakra je to živá bytost to je jediný co potřebuješ vědět!

Blondýnka naštvaně zamkla telefon a nechala se objímat rukami jejího nevlastního bratra.

★★★★
Teď jsem zjisitla , že publikovaná byla jen půlka..tak to zveřejňuji znovu :)
Jsem na chatě(no až to zveřejním tak budu doma :D), takže se pokusím toho víc napsat abych to měla dopředu a mohla častěji přidávat. Doufám ,že se vám díl líbil :')
Každý koment a vote potěší :'3
Užívejte si prázdniny :*
Mám vás ráda💞

Vaše Kravička👌💖😂

Dívka z Autobusu/n.h./Kde žijí příběhy. Začni objevovat