1.Bölüm

98 4 0
                                    

Bi anda dünyanın en zor seyinin eylener surmek olduğunu düşünmüştüm. 20 dakkikadir bunun için ugrasiyordum..

Çantamı alıp mutfağa geçtim, ağzıma bir iki sey attiktan sonra annemin yanağına ufak bir buse kondurup okula yürümeye başladım. O sırada telefonuma gelen bildirimlere baktım. Yine klasik grup sohbetleri ve gelen birkaç mesaj. Yine klasik sıkıcı bir okul günü daha olacaktı..

Sınıfına girdiğimde gözüme Ulaş ve Nilsu çarptı, yine klasik bir şekilde sariliyolardi. "GÜNAYDIN !!" diye bagirmamla ikiside birbirinden ayrılmıştı.

"Lan azcik daha sessiz olamiyomusun acaba ? Sevgilime sariliyorum." Dedi Nilsu'nun gözlerinin içine bakarak.

"Banane senin sevgilinse benimde arkadaşım şimdi sus !" Dedim ve onları bir çırpıda ayırıp Nilsu'yu dışarıya doğru surukledim.

"Eee Azracim seninki napiyo ?"
"Benimki mi var ? Vay kendi kendime sevgili yapmışım hanerim yok büyük yetenek dogrusu"dedim gülerek.
"Ya hani şu 11/D deki çocuktan bahsediyorum."
"Ya tamam çocuk bir olabilir ama onla cikcagimi düşünme, sadece bi gecelik" dedim kahkahalarla.

"Selin nerde ?"dedim.
"2. Derse gelecekmiş"
"Tamam."
Hoca derse gelmiş okulun son haftaları olduğundan bos bırakmıştı. Nilsu Ulas'in yanına gitmiş, bende bos durmamak için kulakligimi takip müzik dinlemeye başlamıştım.

Bi anda goguslerim titredi, bu galiba telefonun titremesiydi. Gelen mesaja baktım. Birisi profilini gizlemis ve "Selam" diye mesaj atmisti.

"Selam" diye cevap verdim. Gonderdigim anda mesaj bana geri dondu. "Tanisallim mi ?" Diye cevap verdi cevap vermiyicektim çünkü daha kim olduğunu bilmiyordum. Kulakligimi takip müzik dinlemeye devam ettim.

Selin geldikten sonra birlikte kendine gittik. Bi anda Nilsu'yla Selin koluma vurdular. Ve bi anda kafamı o yone çevirdim. Daha adını bilmediğim tas çocuk buraya bakıyordu. Ve cok yakışıklı biri olduğunu kabul edebilrdim belki. Yürümeye devam ettim. Ve buraya doğru göz kırptı. Bende umursamayip bizimkilerin oturmaya çalıştığı yere oturdum. Selin kulağıma fisildayarak "Sana göz kırptı kizamg gördün mu ?"
"Üstüne alimadim sen onu gördün mu ?" Dedim göz devirerek.

Telefonumun titredigini hissederek telefonuma baktim bilinmeyen bir numaradan "Selam güzellik arkana bak" diye yazi gelmişti.

Bu şu tas çocuk diye adlandirdigim cocuktandi arkama baktığımda bana yine göz kirpmisti. Bende ona gülümsemeyle karsilik vermiştim. (MEDYA) yanima doğru yürümeye başlamıştı. "Izninizle Azra'yi alabilrmiyim ?" Dedi ve bizim kızlarda kafalarını onayliyacak bir şekilde salladilar. Adını bile bilmediğim çocuk elimden tutup koridora çıkardı. Kollarimi baglayip "Ne var ?" Dedim.

"Cok sertsin güzelim."
"Uzatmada sole ?."
"Pazar günü bi grubun konserine gidiyorum. Benimle gelmek istermisin ?"
"Düşünmüş gibi yapıp bilmiyorum ben sana daha sonra cevap veririm." Deyip oradan ayrıldım.

Okul bitiminde Selin sevgilisi Burak Nilsu Ulas ve Ulas'in en yakın arkadaşı Mete'yle birlikte yemeğe gidecektik. Eve geldigimde, gruba "Kofteciye gidiyoruz dimi benim canım odun arkadaşlarım ona göre giyinecegim" diye yazdım.
Ulas;
-Siz güzel giyinin o yeter gideceğimiz yerde süpriz olacak.

Ustume güzel birseyeler aramaya başlamıştım.

Diğer bolume geçebilirsiniz hepsini aynı anda yayınlayacağız. 😆😆

ASLA VAZGEÇMEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin