Hepimizin bildiği üzere Taylor işte kazanıyor aşkta kaybediyor. İşte Taylor'ın hayatından geçen erkekler
###
Joe Jonas ile çıkmaya başlayan Taylor bir kaç ay sonra ayrıldı. Ve Taylor'ın dediğine göre Joe ondan sadece '27' saniyede ayrılmış.
###
Valentine's Day filminde tanışan Taylor Lautner ve Taylor Swift 2009'un aralık ayına kadar flört etti.
###
Lucas Hill ile kısa bir süre flört eden Swift sonradan bunu bir röportajda itiraf etti. Çift You Belong With Me klibinde tanışmıştı.
###
2009 kasım ayından 2010 yılının Şubat ayına kadar bir flört dönemi yaşayan John Meyer ve Taylor Swift'in ayrılığı Taylor'ı üzmüşe benziyor ki Dear John'u yazdı. Ve bazıları bu ilişkide Taylor'ın bekaretini kaybetmiş olduğunu öne sürdü.
###
Toby Hemingway ile olan ilişkisi Mine klibi dışında devam etti. Ancak bu ilişki sadece kısa bir süre devam etti.
###
Taylor daha sonra kendisinden yaşça büyük aktör Jake Gylanhaal ile flört etmeye başladı. Bu birliktelik herkes için sürpriz oldu. Ama bir süre sonra yollar ayrıldı.
###
Taylor Swift ile Garet Hedlund, 2011 yılının Nisan ayında birlikte akşam yemeği yerken görüntülendi. Ancak bu ilişki oldukça kısa sürdü.
###
Taylor Swift, 2011 yılının Ekim ayında Sefiller adlı filmdeki Eponine rolü için hazırlanırken aktör Eddie Redmayne ile flört etti. İlişki bittiğinde sebebin mesafeler olduğu açıklandı.
###
Taylor daha sonra Harry Styles ile flört etmeye başladı.İkisi de bir anda üne kavuşan iki genç sanatçının flörtü hayranları arasında sempati yarattı. Ancak bu ilişki de sona erdi.
###
Swift daha sonra Kennedy ailesinden Conor Kennedy ile birlikte görüntülenmeye başladı.
Swift 22 yaşında bir genç kadının 18 yaşındaki bir öğrenciyle ne işi olabileceği yolundaki eleştirelere karşı kendini savunmak zorunda kaldı. Fakat bu ilişki de uzun ömürlü olmadı.###
Dünyaca ünlü DJ Calvin Harris ile yollarını buluşturan Swift gerçek aşkı bulduğunu söylemişti. Çift o kadar mutluydu ki evlenmeleri bekleniyordu. Ama ne yazık ki Harris geçtiğimiz günlerde 15 aylık ilişkilerini bitirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYLOR ALİSON SWİFT
FanfictionTüm hakları Taylor'ın mavi gözlerinin derinliklerinde saklıdır.