Taylor ve onun arkadaşlıkları.
Taylor ve Selena,Taylor ve Ed,Taylor ve Karlie ve daha niceleri. Çok sadık bir dostluk yaşıyorlar.Taylena. En ünlü Taylor arkadaşlığı. Tüm dergilerin ve sayfaların 'Örnek Dostluk' olarak nitelendirdiği dostluk.
Taylor'ın
"Selena mı? O,benim kız kardeşim." Dediği o dostluk.
Swifties'in desteklediği bir dostluk.
Siz destekliyor musunuz?Kaylor. VS meleği Karlie ile Taylor'ın dostluğu. Taylor'ın BFF'si Karlie'nin dostluğu da oldukça güçlü. Hatta bu aralar Taylor Karlie ile oldukça fazla takılıyor.
Siz Kaylor'ı destekliyor musunuz?Sweeran. İki şarkıcının tatlı dostluğu. Ed ve Taylor'ın dostluğu. Taylor Ed'e o kadar bağlı ki
"Ed ile olan dostluğum biterse toparlayamam" diyor. Bu iki arkadaş eğer otuz yaşına kadar evlenmezse birbirleri ile evlenecek.
Peki Swifties Sweeran dostluğunu destekliyor musunuz?Taygi. Aslında pek de dostluk sayılmayacak bir arkadaşlık. Taylor ve Gigi Hadid arkadaşlığı. İkili her ne kadar sık sık buluşsada aralarındaki bağ çok güçlüye benzemiyor.
Taygi hakkında ne düşünüyorsunuz?Vee Taygail. Taylor'ın en en en eski dostluklarından. Herkes onu dışlarken Abigail onu arkadaş olarak benimsedi ve şu an çok yakınlar. Abigail onun en büyük destekçilerinden.
Taygail dostluğunu destekliyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYLOR ALİSON SWİFT
FanficTüm hakları Taylor'ın mavi gözlerinin derinliklerinde saklıdır.