*1* ŞİLE VE YAKIŞIKLILAR

159 9 2
                                    

Medyada 'İris Toksöz' var.
Bölüm şarkısı 'Duman-Bal'
İyi okumalar... ❤❤

********

Yanımdaki öküzleri birbirinden ayırdım ve aralarına geçtim.

"Ben ordan göremem, Bulut sen de azıcık kay! Şu ecnebi adlıyı da bana ver. Neydi ya adı bunun?" Bulut, yani küçük kardeşim bana baktı ve pek tatlı tavşanını kucağıma bıraktı.

"Sürekli söylüyorum unutuyorsun abla ya! Twins adı. Twins!"

Tavşanı aldım ve iyice sarıldım.

"Kerem, şey izleyelim "5. Dalga" yı izleyelim. Güzel bi filme benziyor, geçen gün fragmanını izledim de."

Abim yani Kerem işte, ona adını söylememe sinir oluyordu. Neymiş benden iki yaş büyükmüş de ona abi demem gerekiyormuş.

"Tamam izleyelim ABİCİM!" Abime göz devirdim ve Bulut'la abimin arasından çıkıp annemin yanına gittim.

"Annelerin en güzeli, en tatlısı, en ponçiği, en beceriklisi... ne zaman açıyorsun mağzayı." Cipslerin olduğu dolaba yöneldim ve elime en sevdiğim cipsleri aldım.

"Haftaya hazır herşey."

Soğutucudan limonataları çıkardım ve tam mutfaktan çıkacakken annemin sorusu ile olduğum yerde kaldım.

"Bana mağzada yardım edeceksin değil mi kuzum?"

"Anne" dedim e'leri uzatarak.

"Biliyorsun ben senaryo yazıyorum, çalışamam. Hem o kadar çalışan var, ben niye yardım ediyorum sana."

"Annecim sen de bir yıldır senaryo yazıyorsun. Hem ne o elindekiler?"

Elimdekiler tekrar masaya bıraktım ve ellerimi annemin beline doladım.

"Anne o kadar kolay yazılan bir şey değil senaryo."

Annem başıma minik bir öpücük kondurdu ve masaya bıraktığım abur cuburlar baktı.

"Tamam tamam anladık zor olduğunu. O masadakiler ne demiştim?" Masadaki muhteşem yiyeceklere baktım ve anneme daha sıkı sarıldım.

"Şey Kerem'le film izleyeceğiz de ondan şey etmiştim bunları. Sadece bir kerelik, bir kere yersem kilo almam." Annemin belindeki ellerimi gevşettim ve annem birden kollarımdan çıkıverdi.

Hain karı!

"Aman! Sanki bu da ben ne dersem yapıyor. Bilmiyorum sanki geceleri abinle mutfaktan bunları aşırdığınızı."

Anneme göz devirdim ve masaya yönelip koyduğum yiyecekleri tekrar aldım.

"İftira atma anne! Hani nerde aşırdığım yiyecekler?" Annem eline o çok meşhur terliği aldı ve bana doğru yaklaştı.

"Çıkarttırma şimdi o yatağın altındakileri." Annemin gazabından kurtulmak için koşarak abimlerin yanına gittim.

Ulan zenginsin yine terlik yiyorsun!

Odaya girince tekrar yerime yerleştim ve elimdekileri Bulut'un kucağına bıraktım.

"Ver şu ecnebi adlıyı."

Bulut bana cevap vermedi ve sadece gözlerini devirdi.

"Bak hele bak! Bana gözlerini deviriyor. Büyümüş de küçülmüş tipli!" Söylemek gerekirse Bulut, hem benden hem de abimden daha iyi giyiniyordu. Benim alışverişimi bile annem yaparken Bulut kendi alışverişini yapıyordu.

Bulut'un dil çıkarmasını görmezden geldim ve filme odaklandım.

Ah Evan! O çakma sarışını bırakıp bana gelsen. Gel kız bana!

3-2-1 KESTİK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin