Elena pov
Esu mergina kuri mėgsta rašyti dienos įvykius į knygutę, kuria visi vadina dienoraščiu, arba minčiu išsiliejimas juokauju niekas taip nevadina. Turiu tris geriausias drauges Karolina, Vanesa ir Bone apie kurias papasakosiu vėliau ir geriausia drauga Stiles. Mes abu einame į ta pačia mokykla , baigėme 11 klasę ir pagaliau prasidėjo taip ilgai lauktos vasaros atostogos, kuomet galime veikti ka norime, būti su draugais, važiuoti prie jūros, ežeru, išsinuomoti sodyba, viska ko tik širdis trokšta. Nerastumėte žmoniu, kurie mėgsta laisvalaiki leisti kapinėse su dienoraščiu rankose, bei rašyti kiekiena akimirka, bet aš tokia ir tai man patinka. Visada svajojau apie toki vaikina, kuris apgintu nuo visko, saugotu, būtu stiprus, linksmas, bei bendraujantis, rastu laiko tau. Mėgstu šokti, dainuoti, skaityti knygas, ko dauguma paaugliu nemėgsta. O dabar papasakosiu apie savo geriausias drauges !!!
Karolina Forbes linksma , madinga , šviesiaplaukė mergina, kuri taip pat mėgsta šokti, daugiausiai laiko skiria apsipirkinėjimui, ji metais už mane vyresnė jai 18lika, man Bonei , bei Vanesai 17lika. Karolina turi Lamborghini , jos tėvai labai turtingi. Karolina labai šilta, miela, draugiška, bendraujanti draugė.
Bone geriausia draugė nuo darželio laiku, ji laisvalaikiu užsiema burtais jos močiutė buvo garsi ragana, žiniuonė, Bonė nusprendė sekti močiutės pėdom.
Vanesa yra trenerė ji turi savo šokiu kluba į kurį aš su Karolina ir einame.
Stiles mano pats geriausias draaugas mes visada būname kartu, niekada nebūna dienos kuomet nebūname kartu, nes tai neįmanoma. Jis tiki vilkolakiais jo svajonė sutikti mergina vilkolakę, bet aš jam sakau, kad tai neįmanoma, nes vilkolakiai ir vampyrai neegzistuoja , o gal? Nesvarbu, svarbu tai , kad dabar vasara ir galime veikti ka tik norime. Su draugais vykstame prie ežero išsinuomojome namuka šalia miško, bus labai smagu!!! Su mano bei Stiles draugais leisime savaitgalį, nekantrauju artimiau susipažinti su jo draugais. Aš nesakau, kad esu įsimylėjusi viena iš jo draugu, ne! Taip nėra. Ir aš nemeluoju!! Bet nesakau, kad jie negražus xixi
Nu gerai gerai prigavoooot man patinka Liamas Dunbar jis labai draugiškas, beeet jam patinka Karolina ehh ta gražioji Karolina, jai pavyksta gauti karščiausius vaikinus. Bet gal šia vasara surasiu savo gyvenimo meilę?
Liamas , Skotas ir Stiles žaidžia lakrosa tai jiems labai patinka , o Lukas jis sportininkas, bei labai rimtai žiūri į mokslus. Iš kur aš žinau apie Stiles draugus? Stiles man pats papasakojo viska apie juos, kaip aš jam apie savo drauges. Visi esame seniai pažystami ir mums bus labai linksma.Like/Comment Please 😇
YOU ARE READING
Don't fall in love with vampire and werewolf
VampireŠi istorija apie vilkolakius, vampyrus, matančia ateitį, bei žmones kuriu mažame pasaulyje atsiras vampyras ir vilkolakis. Istorijoje dalyvauja : Stefanas Salvatore ( vampyras) Malia Hale ( vilkolakė) Lydia Martin ( matanti ateitį ) Elena Gilbert (...