Vampyrai? Kas jie?

86 3 0
                                    

Elena pov
Niekada nemaniau, kad būti vampyru bus taip sunku, nesakau, kad neįdomu, bet juk taip keista iš kiekvieno žmogaus gerti krauja, ir beje aš atėjau pasilinksminti, o ne bėgioti ir atsiprašinėti visu iš eilės. Taip. Aš nekenčiu atsiprašinėti, jeigu jie tokie vaidina ponus, tai tegul, nes man nereikia vaikino aš turiu geriausius draugus!

- Elena!!! Ko ten stovi?! Išgerk!!
- Karolinaaaa!!! Juk žinai, kad gėrime visada laimiu
- Taip !!! Tai atnešk savo šikna čia!
- cha cha !!!

Gėriau daug ir visus kartus laimėjau , taigi esu vis dar nenugalima , niekas manęs nenugalės, nes juk esu geriausia.

- Stefanai?
- am Elena? Kas tau? Čia nėra jo, visa vakara nebuvo . Esame tik aš, tu, Bonė, Malia, Stylesas...
- Karolina! Ša! Aš mačiau Stefana!!
- žinau, mes visi vampyrai, ir tikrai kiekviena diena nusitašome, bet tu tikrai girta.
- oj tik nereikia. Girta, negirta , bet STEFANA aš tikrai mačiau, jis stovėjo ant to tilto.
- tik nepamiršk sveiko proto, nepasimesk
- nebijok Karolina aš žinau, ka darau
- nevisada , pameni, kai sakei, kad niekada netapsi vampyre?
- niekada nesakyk niekada Karolina
- aj tiek to mes čia esame tik dėl to, kad pasilinksmintume, tad einam!!!!
- daug geriau

Mielas dienorašti,
Aš noriu išsipasakoti Stefanas man atleido , mano sumanymas puikiai pavyko su tiltu visuomet pavyksta, tereikia sugalvoti nuo jo nušokti Stefanas mane pagavo aš manau, kad jis mane visada suras ir gins . Karolina su Tayleriu praleido visa naktį , o aš su Stefanu, kartais norėčiau vėl būti žmogus, kaip ankščiau, bet girdėjau nebepavyks nebent Bonė suras burta, kuris padės man tapti žmogumi.

 Karolina su Tayleriu praleido visa naktį , o aš su Stefanu, kartais norėčiau vėl būti žmogus, kaip ankščiau, bet girdėjau nebepavyks nebent Bonė suras burta, kuris padės man tapti žmogumi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Labas Elena- Labas Stefanai, ar tu mane seki?- aš tik ėjau ir pamačiau tave , kodėl tu nori to vaisto?- palauk apie koki vaistu tu kalbi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Labas Elena
- Labas Stefanai, ar tu mane seki?
- aš tik ėjau ir pamačiau tave , kodėl tu nori to vaisto?
- palauk apie koki vaistu tu kalbi. ?
- Bonė tau nieko nesakė? Aj tiesa tu pas ja dar nespėjai nueiti
- Stefanai! Apie koki vaista tu kalbi?! Yra kažkoks vaistas, kuris gali išgydyti?
- Taip yra tik niekas nežino, kur tas vaistas yra raganos jį nuo mūsu vampyru paslėpė , o į ju namus aš or Deimonas įeiti negalime, nes jos mūsu nekenčia, už tai ka mano Brolis joms pasakė, dabar ir manęs nekenčia.
- aš einu pas Bone! Ji man pasakys kur yra tas vaistas ir mes jį rasime. Stefanai mes pasveiksime!
- Elena mes net nesergame
- mes vampyrai, bet juk nori tapti žmogumi?
- tau nepavyks rasti , nes neviena jo ieškai.
- ka? Kas dar jo nori?
....
- Stefanai? Kas dar ieško vaisto!?
- Katerina
- mes negalime jai pirmai leisti surasti jo, mes turime kažka daryti, aš Taip negaliu gyventi, nenoriu, bijau.

Don't fall in love with vampire and werewolf Where stories live. Discover now