Du broliai

150 9 2
                                    

Praejo savaitė galiausiai susitaikiau su šia mintimi, kad mano geriausias vaikystės draugas tapo vilkolakiu. Tačiau jam reikia išmokti pyktį laikyti savyje džiaugiuosi, kad mano geriausia draugė Karolina susirado vaikina Taylerį, kuris yra vilkolakis ir galbūt padės mano draugui. Ieškojau vyno ir buvau užsisvajojusi, kaip padėti savo draugui net neišgirdau, kaip į virtuvę atėjo Stefano brolis Deimonas. Na taip per šia savaitę įvyko labai daug įvykiu, Stefano brolis Deimonas nusprendė aplankyti jį, bet aš Deimano nepažįstu taip gerai , tad nesiruošiu jam būti draugiška.
- sveika
- labas
- kodėl krūptelėjai nuo mano balso?
- aš nekrūptelėjau
- nemeluok, galiu jausti tavo baimę
- aš turiu eiti
- Elena! Tu manęs bijai!
- nebijau
- nemeluok man
- aš tikrai turiu eiti

Išėjau iš virtuvės su buteliu vyno ir taurėm, na bet kaipgi ju neišmetus iš ranku ir žinoma jos sudužo , o mano rankos buvo kruvinos nubėgau plautis ranku, o šalia manęs stovintis Deimonas nebegalėjo atsispirti kraujo troškimui ir man įkando į kakla, aš pradėjau rėkti, o mano vaikinas trenkė savo broliui. Teko dar ir kakla valyti buvo siaubinga visa vonia kruvina. Karolina man padėjo viska sutvarkyti džiaugiuosi, kad ja turiu, siaubingai skaudėjo kakla, bet bandžiau jaustis normaliai, tad nuėjau pas draugus. Stefano glėbyje nualpau.

Stefanas**
Man jau įgryso, kad mano mergina nuolat kenčia, o dar jos geriausias draugas vilkolakis negaliu leisti, kad ir jai taip nutiktu . Reikia išvažiuoti iš miesto.

- kur Elena!!!!?
- Dylanai nusiramink jai viskas gerai tik pradėjo svaigti galva ir dabar miega
- klausyk tu nepažįstamasis dar priliesi mano sesę aš tave nudėsiu
- ha nejuokink bičiuli, juk aš Deimonas Salvatorė vaikinas kuris nieko nebijo
- žmonės!! Vilkolakio įkandimas vampyrui yra mirtinas, vampyro kraujas žmogaus organizme nepanaikinamas jeigu žmogu nužudo.
- ei Bone džiaugiamės, kad radai informacijos, bet Elenai viskas gerai ji miega.

Elena pov."
Pabudau nuo baisaus triukšmo, tik nežinojau kas taip triukšmavo priėjusi prie veidrodžio ant kaklo nemačiau jokiu įkandimo žymiu ir girdėjau ka kalba mano draugai nors durys buvo uždarytos , o jie kalbėjo virtuvėje. Beje aš begalo alkana. Staugiai atsidūriau virtuvėje susiradau maisto visi buvo nustebę, o gal išsigandę. Dylanas mane labai stipriai apkabino, tačiau mano kūnas jam atrodė šaltas, o man tai nebūdinga.

- Elena gerai jautiesi?
- taip, tik labai esu alkana
- tavo kūnas šaltas
- nešaltas tau tik taip atrodo
- bet tavo širdis neplaka

Nuo paskutinio žodžio sustingau negalėjau patikėti tuo ka jis kalba. Taip negali būti, nesamonė!!!

Mano akyse pasirodė ašaros nubėgau Stefanui į glėbį.

- Mes galim išsiaiškinti ar Elena vampyrė vienu būdu ar saulė nenudegins jai rankos.
- kaaaaaaa?!! Ne!!!
- Elena mes tik taip galime išsiaškinti
- aš bijau
- aš būsiu šalia visada ir man nesvarbu ar tu vampyrė ar žmogus myliu tave tokia kokia esi
- na gerai, einu i kiema pamatysit, kad aš nesu kokia vampyrė

Tačiau tik nuėjus ant saulės ji pradėjo siaubingai deginti man rankas ir visa kūna nebeiškentusi grįžau namo.

Negali būti, kad aš vampyrė nežinau, kaip man gyventi.

- vaikine melskis!!!
- Dylanai negi tu, o ne ar tu rimtai?!!
- vaikinai!!! Raminkitės! Niekas nieko neskriaus!
- gerasis Stefanas atskuba savo broliui į pagalba haha!
- mes turim padėti Elenai ji mūsu draugė ir mes jai esame draugai
- Stefanas teisus

Draugai galvoja plana, kaip padėti išsigandusiai draugei jie neleis jai taip gyventi.

- Deimonai paversk mane vampyre
- gerai
- Karolina! Ka tu kalbi!!?
- klausyk Stefanai! Mano geriausia draugė gyvena košmara aš noriu jai padėti!! Negalėsiu jai padėti būdama žmogumi! Aš žinau ka darau!!

Stefanas nenorėdamas leidžia Karolinai tapti vampyre, tačiau merginai prireiks daugiau laiko pabusti , nes po jos visa organizma keliauja vampyro kraujas.

- kodėl ji nepabunda!?
- nežinau
- Karolina!!!!!!!

Po 5minučiu Karolina pabunda ir ji trokšta kraujo, negi draugai turės gelbėti Karolina? Ir jie turės slėpti didžiausia paslaptį nuo jos mamos, kuri tik ir ieško vampyru. Ar draugams pavyks išgelbėti dvi merginas?

Don't fall in love with vampire and werewolf Où les histoires vivent. Découvrez maintenant