1. Bölüm: Kızlar...

2 0 0
                                    

Adım Can, gitar çalmayı, oyun oynamayı, müzik dinlemeyi, şarkı söylemeyi, yürümeyi ve futbol oynamayı severim. Nefret ettiğim bazı şeyler de: kızların önünde küçük düşmek, bir kızdan ayrılmak, ders çalışmak, hasta olmak, okula gitmek. Yaz tatilinin son 2 günündeyiz ve benim hala bi sevgilim yok! Senenin başından beri. Şuan Bodrum'da tatildeyiz ve ben sadece önümden geçen kızlara bakmakla kalıyorum. Bir an kalkıp "Benimle çıkar mısın?" diye sorasım geliyor ama o cesaret bende yok. Denize girip biraz stres atayım dedim ve denize doğru ilerlemeye başladım bir kızla çarpıştık ve bana sanki dev bir sümüklü böcekle çarpışmış gibi baktı. Yoluma devam ettim ve denize girdim yüzerken bir kızın boğulmak üzere olduğunu gördüm ve hızlıca yüzmeye başladım kızın yanına ulaştığımda kızı tuttum ve kızı kara çıkardım nefes alamıyordu tam suni teneffüs yapacakken birden sanki hiçbir şey olmamış gibi kalktı ve koşarak uzaklaştı. Tekrar denize girdim yüzmeye devam ettim ve geri döndüm. Karnım acıkmıştı. Garsona ne istediğimi sorunca "Acı soslu hamburger, patates ve ketçap istiyorum." dedim. Geldi ve yedim. Daha sonra otele döndüm ve odamda kitap okumaya başladım 2 saatimi kitap okumaya ayırdım daha sonra 1 saat oyun oynadım ve odamdan çıkıp yemek yemeye gittim. Bir kızın karşısına geçip "Burası boş mu?" diye sordum "Evet" dedi bende başka bir masaya oturdum yemeğimi aldım yavaş yavaş yerken kızın yanına kimse gelmediğini ve kızın kalkıyor olduğunu gördüm bir şey diyemeden yemeğimi yemeye devam ettim. Kalktım lobiye gidip Twitter'a girdim ve Tweet attım ve odama döndüm. 2 saat sonra baktığımda hala attığım Tweet'i kimse beğenmemişti sonra telefonumu kapatıp uyudum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yarın'a Bak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin