Yeni komşu

57 6 1
                                    

-Altın lale apartmanı

Ne inanmıyorum bizim apartman dünyada başka apartman mı kalmadı ya kesin şu hayriye abla sattı evini ah hayriye abla yaktın beni ya.

-Cansu biz şimdi senle aynı apartmanda mı oturcaz bilseysim o evi almazdım.

Ben de sana meraklı değilim herhalde almasaydın.

Biz böyle tartışırken binanın önüne gelmiştik bile ben binaya girdiğimde salak kardeşimle karşılaştım.

Nereye böyle batuhancığım?

-Sanane be

Of çok meraklıyım sana pis ergen .

Ben böyle canım kardeşim(!)batuhanla tartışırken mert yanımızdan ayrılmış bile.Ben eve gidip karnımı doyurup kendimi yatağıma attım.Tam uykuya daldım derken annemin seslediğini duyup kalktım.(popoya terlik yeme korkusu mecubur kalkacağız)Aşağıya inip anneme ne olduğunu sordum.Annemde:

-Binamıza yeni komşu gelmiş ona birşeyler götür.

Ne anne olmaz götüremem boşver o karnını kendi doyurur.Annenin o baskısından sonra dediklerimi geri aldım ve şu anda metin kapısının önündeydim bile.Acaba geri mi dönsem?Yoksa komşuya verdim diyip köpeklere mi atsam?

Kapının açılma sesini duyunca düşüncelerimden ayrıldım mert aynı egoistliğiyle :

-Ne oldu hasretime dayanamadın mı söyleseydin ben seni alırdım ne zahmet ettin.

Ben de sana meraklı değilim annem yeni taşındığın için birşeyler yolladı.Al şunları da gir içeri .Pis egoist.

Yemekleri verdikten sonra eve gidip tatlı uykuma devam ettim.

Bugün okulun ikinci günüydü ve müdürün odasına gidip seçmeli derslere kayıt olmamız gerekiyordu.Ben futbol ve gitarı seçtim .Seçmeli ders kağıtlarını alıp müdürün odasından çıktım.

Sınıfa girdiğimde hala öğle arasındaydık sınıfta sadece mert bazı kişiler vardı.Ben kağıdı masanın üzerine atıp kafamı sıraya gömdüm.Bu arada özgeler de kantinde yeni sevgili yapma peşinde.Yan sıradan mert yine başladı egoistliğine :

-Cansu sen benim bu dersleri seçtiğimi duydun da sende aynılarını mı seçtin bana sorsaydın ne seçtiğimi şimdi bulmak için çok çabalamışsındır .

Of mert ya ben kendi hobilerim olanları seçtim senin seçtiğinden haberim yoktu.Yine egoistliğin tuttu.

Bizim tartışmamız bittiğinde kızlar koşa koşa yanıma geldi.

Ne oldu hale neden nefes nefese koşuyosunuz ?

-Çook önemli bişey oldu cansu çok

Ne oldu söylesene

-Cansu biz.......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4×4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin