Lisenin ilk günü

70 7 1
                                    

Evet bugün okulun ilk günüydü.Ben çok heycanlıydım.Acaba okulda iyi anlaşabilceğim birileri var mı?

İç ses:meteor demek istedin sanırım.

Of iç ses bir kere de sus öyle demek istedim tamam ya ;) :)

Ben yatakta uzanmış şu iç sesimi susturma çabasında iken bir anda o gıcık alarm sesiyle kendimi parkelerin üstünde buldun.Evet doğru duydunuz resmen yere kapaklanmıştım ya.Bu gıcııkkk alarm sesini kim bulduysa .....
Ben böyle alarmla tartışırken çoktan annem odaya gelmişti bile.

"Cansu kızım ne oluyor burda çabuk hazırlan kahvaltıya in ilk günden geç kalıcaksın"

Annemden de suçsuz yere azar yemiştim ya ilk gün her şey tamamdı yani.Yeni okul kıyafetlerimi giyip saçımada yaptıktan sonra kahvaltıya indim.

Kahvaltımı 5dk yapıp babamdan da "dikkatli ol kızım iyi dersler gibi klişe sözleri de duyduktan sonra evden çıktım.

Her zaman ki gibi durağın orda özge,bensu ve hale kötü bakışlarla beni bekliyorlardı.Yani alt tarafı bir 20dk falan geç kalmıştım.

Durağa geldiğimide hepsinin kötü bakışları ve nerdesin cansu ,neden geç kaldın gibi sorularına maruz kaldıktan sonra taksiyle okula gelmiştik.

Vay vay vay burası nasıl bir okul ya süper biz böyle gözlerimiz fal taşı gibi açılmış okula bakarken önümüzde birçok kişinin sırada müdür dinlediğini fark ettik.Bizde dikkat çekmemek için hemen topluluğun yanına gittik.Müdür yine her zaman ki klişe sözlerini söylüyordu.Daha sonra lise birlerin hangi sınıflarda olduklarını falan söyledi ve biz tabi ki aynı sınıfa düştük.Sınıfa girdiğimizde ilk dersin İngilizce olduğunu öğrendik.Kapıdan kızıl saçlı bir bayan girdi.Adının Emine olduğunu öğrendiğimiz hoca ilk dersten sizi ikinci ders sınav yapıcam dedi.Tüm sınıf hocaya sen ne ayaksın gözleriyle bakarken hocada yok neymiş efendim İngilizcede ne kadar iyimişiz onu öğrenmek için yapıcakmış.Allahtan aramızda zeki bir özge var da kopya çekebilicez.

İkinci derse girmiştik ben kendimi koruma altına almak için yanıma özgeyi aldım arkamıza da bensu ve haleyi, bizim kopya işi tamamdı.Şu ilk günden sinir olduğum İngilizce hocası kağıtları dağıttı.Her şey güzeldi özge soruları çözüyor biz de geçiriyorduk ki yan tarafta ki sıradan ;

"Hey bana da biraz kopya ver "diye bir ses duydum .

Sesin geldiği yere baktığımda şok oldum.Allahım bu nasıl bişey bildiğin meteor.Birden yine aynı ses ;

"Artık beni süzmeyi bırakta kopya ver biraz "dedi.

Sen ne kadar egoistsin ya ben seni süzmüyorum bi kere ....

Biz böyle tartışırken hoca başımıza dikilmiş bile

"Ne oluyor burada?

















4×4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin