Mikor vissza értünk a palotába már menni akartam fel a szobámba egy kurva nagy meglepetés volt vagy is meglepetések voltak
Shopi és Gemma ült az ágyunkon
-Lányok ti mit kerestek itt??
-Meglepiiii- mondrák együtt
-Öhm aszem én megyek -mondta Loui és kiakart indulni a szobából de én megfogtam a kezét és magamhoz húztam -Mia a barátnőid nen kedvelnek nem akaarok zavarni-súgta a fülembe.
-Manó-szoltam rá mérgesen
-Jólvan! - mondta és átkarolta a derekem.
-Na lányok ti hogy hogy itt vagytok??
-kérdeztem tőlgk miközbe Loui mellkasához simultam.
-Hát tudod a barátnőnknek esküvője lesz.... -mondta Gem
-És igaz hogy te -mutatott Louira -elvetted tőlünk de azért az akarjuk hogy szép és tökéletes esküvője legyen a baratnönknek -folytatta Shopi
-Na meg persze a pasimhoz is jöttem-mondta újra Gem
-Lányok álj! Egy Nem vett el tőletek Loui mert szeretem- és adtam a szájára egy csókot.- kettő köszönöm hogy segítetek nagyon jól esik három milyen pasi??
-Öhm izé majd ma átmegyün hozzá -beszélte kimagát
-Ajánlom is!!A nap hamar elment el pletyiztünk. Szegény Manót sajnáltam ő csak ölelt engem és a telefonját nyomkodta, nrm nagyon tudott beleszolni a doglokba. Néha né kapott tőlem egy puszit hogy azért kibirja.
- Na csajok lebeszéltem szöszkével hogy este átmegyünk hozzá azt mondta lesz nála pár barátja remélem nem baj -mondta Gemma
-Nem baj -mondta Shopi
-Legalább Loui se lesz egyedül.-mondtam és adtam a szájára egy puszit.
-Ki mondta hogy én megyek??!- kérdezte picit felháborodva
-Én -nevettem fel és kapott egy csókot.
-Jajj ne már este ez nagyon nem fog érni ti ketten a pasitokkal lesztek elfoglalva én meg rohadhadok egyedül -kezdett hisztizni Shop
-Majd szerzünk neked egyet. -mondtam
-Na gyerekek menjünk -tapsolt Gemma.
Beültünk egy 7 személyes kisbuszba és Loui megkérte a sofőrét hogy vigyen el minet. Gemma gyorsan lediktálta a címet és már mentünk is.
Mikor megalltunk a kocsival nagyon meglepődtem az 1D ház elött álltunk meg.
-Gem hogy is hívják a pasidat??-kérdeztem furcsán
-Niall Horran miért??-furcsálotta.
-Csak mert ismerem és egy bandába van Louival.
-Mii ez most komoly??- kérdezte Gem
-Aha.
Mikor bementünk a fiúk nagyon meglephdtek rajtam és Louin.
-Hát ti szerelmes pár??- kérdezte Niall.
-Drága Niallem a csajod egyik legjobb barátnője vagyok!! - jelentettem ki.
-Én meg a tiéd és nem tudtam hogy van csajod!!- háborodott fel Loui
-Jó bocsi ma akartam bemutatni mindenkinek!!-mondta Niall.
- Na akkor szerintem maradjunk a bemutatkozásnál téged hogy hívnak kis hőlgy?- kérdezte Harry Shopitól
-Shopia vagyok de csak szólitsatok Shop nak -mondta csillogó szemekkel Shopi. Na paszmeg ennek is a legnagyobb nőfalóba kell beleesnie...
-Harry ugye tudod hogy mit csinálok azokkal a férfiakkal akik megbantják a barátnőimet?? - kérdeztem tőle és ha szemmel lehetne ölni ő akkor mar nem élne....
-Nem mit?? - kérdezte H tudtalanul.
-Elcseszett csillámpönit!! Levágom kisharoldot és a homlokodra ragasztom.- mondtam neki nagyon higadt hangon látszott rajta hogy megiedt.
-De nincs olyan hogy kisharold csak két nagy van -mondts ki egy picit félénken de még is büszkén
-Harry szerintem ezt ne fokozd tovább -mondta neki Louis és magához húzott jó szorosan. Tudta hogy ha nem fog le akkor kiherélem Harryt.
Az este nagyon jól ment. Harry többször is próbálkozott Shopinál de csak rámnézett és abbahagyta.
-Babe nem gondolod hogy hagyhatnád neki?? - súgta Louis a fülembe.
-NEM -vágtam rá egyszerre.
-Na baba ne légy ennyire szigorú Shopia is nagylány tud magára vigyázni, és nézd meg milyen boldog!- néztem Shopit olyan boldogan beszélgetett Harryvel, és ahogy magyarázott neki Harry is figyelmesen éreklődve hallgatta. Talán megengedem neki hogy randizzanak...
-Jó talán ismétlem talán engedek egy picit de csak egy nagyon minitürt- mutattam az ujjammal.
-Babe inkább velem legyél ennyire szigorú este -mondta Louis és az ölébe ültetett.
-Majd az esküvő után-mondtam neki és kapott egy jó hosszú csókot.
-Faszom há menjetek szobára-kiabált Harry
-Harold Edvár Styles te szerintem nagyon ne pofázz. Örülj hogy vele lehetsz ne pattogj.
-Tehát vele lehetek??-kérdezte reménykedve
-Igen..-mondtam vesztes hangon.
-Kösziiiiii-jött oda hozzám és elkezdte az arcom össze vissza puszilgatni.
-Hagyd abba különbe vissza vonom mondtam neki kacagva
-Igen is hölgyem.-mondta.
Mosolyogva döltem Louis mellkasának és néztem végig a társaságon.Harry szemszöge:
Nagyon örültem annak hogy Mia is áldását adta. Igy is úgy is elhívtam volna randizni Shopiat csak igy jobb hogy nem kell félnem Miától.
-Nah lányok ki hol alszik??-kérdeztem - Gondolom Mia Louival, Gemma Niallal. Te Shopi?-kérdeztem thle remélem engem mond!!!
-Hát ha nem lenne baj akkor veled de tényleg csak ha nem lenne baj-mondta félénken. Olyan aranyos. Sose hittem a tündér mesékben de most már azt hiszem hogy van olyan hogy szerelem eslő látásra és nálunk is ez volt, vagy is az én felemrő biztosan.
-Persze hogy nem baj! De nincs valami nagy rend előre szólok.Sophia szemszöge:
Ez az este Harryvel aludhatok. Nagyon megijedtem hogy Mia kioktatása után nem fog velem szóba állni de még is, igaz hogy az elején félénken de nem baj.
Ép mentünk fel Harry szobájába. Mikor kinyitotta a fehér ajtót és felkapcsolta a villanyt nem lepődtem meg. Ruhák mindenhol. De egy fiúhoz képest nincs is kupi. A falak szürkék voltak a bútorok fehérek és mindenhol az a finom Harry illat keringett.
-A fürdő ott van az ajtó mögött
-Rendben köszönöm - elindultam az ajtó felé de hirtelen vissza fordultam. Harry kérdön nézett rám amin én elpirultam.
-Öhm tudnál adni valami pizsinek valót?- kérdeztem tőle félénken
-Persze öhm egy poló meg egy boxer megteszi -nézett rám
-Igen köszönöm. -elövett egy Fekete polót meg egy Calvin Kleins boxert.
Gyorsan elmentem fürdeni és felvettem azokat a ruhákat amiket Harry adott. Nagyon tetszik a polója.. Azeg lehet hogy elcsórom tőle. Mikor kimentem Harry egy boxerben feküdt az ágyon és nyomkodta a telefonját. Mikor észrevette hogy itt vagyok végignézett rajtam és egy kaján vigyor terült el az arcán, és megpaskolta maga mellett a helyet. Oda sétáltam és bebujtam mellé az ágyba. Harry lekapcsolta a villanyt és ő is befeküdt. Adott egy puszit a homlokomra majdátkarolt és mellkasára húzott. Így aludtunk el egymás karjaiba.Hy baby remélem tetszik a rész eddig ez a leghosszabb. És itt a nyár ami azt jelenti hogy vagy több vagy kevesebb részt hozok. De megpróbálom a heti egy részt mindeképpen betartani!!
By Kata😘😍
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kényszer (L.T.)
ФанфикMia élete eddig tökéletes volt. Királyi családba született. Mindene megvolt. Mia tipikus 17éves kamasz. De mi van akkor ha hercegnői kötelessége miatt hozzá kell mennie egy számára ismeretlen/nem kedvelt herceghez?! Tartalmazhat káromkodást és 16+...