The first time when you smile me

7 1 0
                                    

Si totuși...
Exact asa cum este titlul cărții.
Si totuși...
Era o zi de toamnă,era septembrie,mai exact 29 septembrie. Era o zi de scoală,o zi obișnuită,pana când îl vad,si stiti,e acel sentiment de fericire maximă,mai avem putin si roseam,dacă nu am făcut-o deja,si îl vad,si mi se expune pe fata un zâmbet foarte larg,un zâmbet frumos,un zâmbet,un zâmbet din cauza lui,si totuși...
Si totuși,atunci când am trecut pe lângă el,a venit si m-a pupat pe obraz,posibil cel mai frumos pupic pana-n ziua aceea.
Apoi,de atunci,a început cea mai frumoasă prietenie cu benefici! Cea mai frumoasă iubire,cele mai adânci emoții,cele mai frumoase cuvinte!
Era un băiat de 1,72,blondut putin,un par mare,cu un mers putin aducând a pinguin,cu niste mâini asa frumoase,cu un gat plăcut,niste ochi verzi si niste buze asa mari,acele buze perfecte pentru un băiat. Un băiat deștept,un băiat serios,acel băiat care chiar te poate duce la limite intr-un pat,sau chiar oriunde,un băiat frumos cu trăsături frumoase,un băiat care umblă,dar asta nu a contat si în cazul meu.
Si totuși...
Arăta asa bine,era asa frumos,***si sincera sa fiu,pentru cele curioase,da,avea o unealtă frumoasa,nu,nu am făcut-o dar am vorbit mai sus de limite. Si asta s-a întâmplat.***
Un băiat ambițios. Apoi,apar eu,nu o fata foarte frumoasă,par cret,nu foarte mica de înălțime,dar nici foarte mare,niste ochi albastri,putin grasuta la picioare,si nu,nu am nici forme,niste buze normale,si foarte insuportabilă. Explicația pentru care m a ales pe mine,nu o stiu,atracția,atracția pur si simplu,atracția care a dus la primul sărut,25 octombrie...
Era seara fetelor,o simplă seară în care am iesit si noi în oras. Era un Pub misto în zona,era foarte cunoscut,dansam împreună cu fetele,si era si el acolo,nu stiu dacă era coincidență,dar a fost una frumoasă,am dansat cu un prieten,si apoi am vrut sa ies pana afară cu prietenul meu,dar lângă usa,era el,era el...acel zâmbet... m-a oprit,prietenul meu a plecat,si apoi,m-a pupat pe buze. M-am întors,si am continuat sa dansez,am mai stat ceva timp,si am plecat,când am iesit afară,era acolo,si a venit si m-a sărutat. M-a sărutat de fata cu toată lumea... Si de atunci,am continuat,am continuat sa ne cunoaștem,sa aflăm poveștile de viata,sa fim acolo unul pentru celalalt.
Si totuși...
Totul nu se termină aici.

Si totuși...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum