Uyandığımda başımda inanılmaz bir ağrı vardı. Yaklaşık 9 saattir uyuyordum noldu bana ! ! !
hmmm... Evet dün intihar edeyim derken inanılmaz bir halisünasyon gördüm aman allahım daha
önce hiç böyle tribe girmemiştim inanılmaz bir kafa yaşadım, çılgıncaydı açıkcası ! Telefona
baktığımda Yağızdan 5 cevapsız arama gördüm. Ha sahi size Yağızdan hiç bahsetmedim değil mi ?
Yağız benim tam zıt karakterimdi. O düzenli bir işi, uzun ve mutlu bir ilişkisi ,güzel bir ailesi olan bütün sorumluluklarını bilen ve yerine getiren iyi bir ülke vatandaşıydı. İçten içe ona hem gıcık olur hemde severdim.Çok konuşup ayak bağı olmayan sakin bir karakterdi.
Yatağımdan kalkıp buzdolabından son kalan biramı aldım.Bira stoğu yapmam gerikiyordu. yeni kalktığımda alkol krizim tavana vururdu.Biramı yudumlarken Yağızı aradım
Devrim: Naber moruk nasıl gidiyor ?
Yağız: Nerdesin lan sen sorumsuz herif !
Devrim: Nerde olcam evdeydim amına koyım oğlum bir trip yaşadım inanamıcaksın nerdesin sen bakalım müsait misin?
Yağız: Skatepark'tayım karşıda
Devrim: Beşiktaşa geçtin dimi yine ? Kadıköyün nesi var oğlum anlamıyorum ki seni
Yağız: Atla gel hadi çok konuşma
Devrim: Gizem yollarda yorulmasın diye dimi. gizem sini siviyırım hıyıtım hahahhahah
Yağız: Pisliksin oğlum sen aşktan ne anlarsın hadi kaldır kıçını gel anma konuştun ya
Devrim: Tamam piç kurusu geldiğim zaman benden dayak yiceksin söylemedi deme.
Duş almadan,Dişlerimi fırçalamadan ve üstümü değiştirmeden kaykayımı kaptığım gibi kendimi dışarı attım. Kendime önem vermiyordum yırtık pırtık,kirli kıyafetler ve patlak ayakkabılarımla takılıyordum bu bir protestoydu kusursuzluğa karşı açılmış bir savaş !
Ben Kadıköyde yaşıyorum İstanbulun en güzel yerlerinden biri burda doğup büyümüştüm. Türkiyenin çoğu yerini oto-stop la gezmiş olsamda Kadıköyden başka bir yerde yaşamamıştım.Metrobüsle gitmek yerine,Kaykayımla ana yola çıkıp oto-stopla devam etmek istedim bu saatde metrobüs çekilmezdi.kulaklıklarımı takıp Old school hiphop melodilerine kaptırdım kendimi. altımda kaykay varsa kulaklarıma Prethy lights hükmetsin isterdim.
45 dakika sonra...
Sağol Dostum sen olmasaydın metrobüste bir sürü insanın ağız kokusunu çekecektim.
kafa bir adama denk gelmiştim oto-stop çekmem çok uzun sürmemişti. Kaykayımla biraz daha yol aldıktan sonra nihayet Beşiktaş skate park a gelmiştim.Yağız gizemle kaykayın üstüne oturmuş sohbet ediyorlardı.
Devrim: İğrençsiniz aşk böcekleri
Gizem: Sanada merhaba bay ruhsuz Sex makinesi
Yağız: Gözlere bak kan çanağı yine
Devrim: sorma ya biraz hastayımda(sırıtıyor)
Yağız: yaa tabii biraz bira istermisin?
Devrim:Kafamı açar o benim hem 2 şer tane bira var zaten
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide Boy(İntihar Çocuk)
Short StoryYazarın 2. kişiliği Devrim Deniz Doğan nın Hayatı anonim ve asi bir karakter olan kısaca D.D.D Uyuşturucu bağımlısıdır çok şey tecrübe edinmiştir sıkılmıştır derin bir felsefesi vardır ve İntihar etmeye karar vermiştir !