D.D.D 'den KISA BİR NOT:Öncelikle şunu belirtmem gerekir hikayem Edebiyat Öğretmenleri,Süt çocukları,Namus ve ahlak bekçileri,kibar insanlar,Eve erken saatte gelenler,Annesinden izin alanlar,Twilight okuyanlar,sağlık için Çayı şekersiz içenler,Dışarı çıkmadan önce sıkı giyinenler,Parasını idareli harcayanlar,Karanlıkta uyuyamayanlar ve en önemlisi Aşka inanan Hayatı yanlış anlamış budalalar için değildir Çünküüüüü! Bu hikayede bol Miktarda Küfür,Argo,ŞİDDET,Cinsellik,Alkol,Uyuşturucu ve Uyarıcı bulunmaktadır ve hala ağzında emzikle dolaşıyorsan zaman kaybetme S-İ-K-T-İ-R G-İ-T ! ve Dostum Ortaokulda emir kipini yanlış kullandığım için beni sınıfımızın havalı kızlarının önünde döven Türkçe öğretmenime inat yazım ve imla kurallarına dikat etmicem bunlara önem veriyorsan Türk Dil kurumundan biriyle evlenirsin olur biter. Aslında ben yazarın beyninde dönüp dolaşan seslerim , ben onun dışlanmış çocuğuyum,Ben ayak serçe parmağını sandalyeye vurduğunda duyduğu acıyım,ben sırtındaki erişemediği noktadaki kaşıntıyım, ben içindeki istesede yapamadığı hapşırma isteğiyim ben yazarın 2. kişiliğiyim, ben yazarın ta kendisiyim ve ben hep oradayım beyin Cortexinin tam ortasında ama o piç kurusu beni reddediyor.Neyse yazar sikimde bile değil ! isterseniz onun telefon numarasını özel hayatını en rezil anılarını,garsonluk yaparken çayların içine tükürdüğünü,kız arkadaşı tarafından aldatıldığını 5 yaşındayken kekeme olduğunu, zaaflarını anlatabilirim ama hayır onu seviyorum. O benden nefret ediyor ! Şimdi hala dinlemek istiyorsan Benim Kuralsız Dünyama Hoşgeldin Piç kurusu ! (DADAİST,ANARŞİST,NİHİLİST BİR YERALTI EDEBİYATI)imza:Suicide Boy (D.D.D)
Yalnızdım Yalnızım... Her zamanki gibi yalnızlıktan geberiyorum Selam piç kuruları ben Devrim Deniz Doğan ama arkadaşlarım bana kısaca ''ACID''(asit)der şuan
kendi bekar evimde intihar etmek üzereyim elimde sıkıca tuttuğum tek cümlelik intihar zarfıma bakıyorum,hayatımda kalan tek arkadaşım Yağız için tek cümleyi fazla görmüyorum. Bu hikayenin sonu yani geç kaldınız!Hikayenin başına dönüp bütün olan biteni anlatacağımı sanıyorsan al bununla anne ol(Orta parmak gösteriyor) Açıkçası kimse intihar etmek için doğmaz hiç olmazsa ben bunun için doğmadım ama bilirsin hayat bazen kötü bir şaka gibidir klişeleri. Yoo ! Bu hikaye klişe değil perişan halde falan değilim benim felsefem aşk acısı veya para kıtlığı çeken sünepeler kadar sığ değil ben derin biriyim ve derin insanlar özeldir özel insanlarda derin düşünürler,intihar etme nedenim hayatın ta kendisi ölene kadar onunla savaşa bilirim fakat... Dur! sana şöyle anlatayım.Kusursuzluk ve herşeyin kusursuz gitmesiyle ilgili. bir düşünsene diyelim ki güzel bir Üniversiteyi 1.likle bitirdin çok güzel bir meslek sahibi oldun yada en iyi ihtimallerden birini ele alalım. Şans oyunlarından birini kazandın zengin oldun hayatının Kadınıyla tanıştın, mükemmel bir aşk hayatın oldu dünyayı gezdiniz en güzel yemekleri yiyip en duygusal filmleri izlediniz brad pitt ve bayan dudak angelina ya komşu oldunuz hatta aynı zamanda beverly hills dende bir malikane aldınız ve Jayz-beyonce çiftinede komşusunuz ! mükemmel bir çizgiroman koleksiyonunuzun yanı sıra araba garajınızın tek eksik yanı classic mercedes 300sl nin pembe renginden olmaması hatta okadar şanslısınız ki siz ve eşinizin gözleri renkli olmamasına rağmen çocuğunuz okyanus mavisi gözlerle doğuyor şansa bak! 16.yy. da hiç tanımadığız büyük büyük büyük büyük dedenizin göz rengini almış. Her tarafa işeyip sıçan muhteşem bebeğiniz süper zeka çıkıyor ve en iyi okullara başarıyla sınıf atlarken sabah kahvaltısında kilosu 5 bin dolar olan Beluga havyarınızdan yerken. Borsadaki hisselerinize bakıp artık Dubaiden bir ada sahibi olmanın zamanı geldiğine inanıyorsunuz ,Silver Tips İmperial çayınız bağırsaklarınız hızlandırıyor normal bir insanın ev kirasının bilmem kaç katı pahalı olan yediklerinizi boşaltıma giderken gözünüze duvarda asılı duran jimmy hendrix in elektro gitarı çarpıyor ahhh onu açık arttırmadan almıştınız woodstockda çaldığı gitar neyse altın kaplama tuvaletinize sıçarken aklınıza şu geliyor sexe, şehvete, paraya doyan siz artık ne yapmalı??? egolarını nasıl tatmin etmeli ? Hindistanda geçirdiğiniz uzun tatilin sonucunda Kundalini başınızdan çıkacağına kıçınıza kaçmış olmalı eeee meditasyon herzaman işe yaramaz bilirsin. heyecanlı olan hiçbirşey kalmamış herkez sizi paranız için seviyor işte tam bu noktada hayatın boktanlığından bahsetmek isterim sevgili çirkin suratlı okuyucular ki geri sarıyorum bunlar olabilecek en iyi ihtimaller bir de kendi hayatını ve şanssızlığını düşün olabilecek en kötü şeyler başımıza gelmedi mi ? hadi söyle asıl özgürlük nerde? küçük bir çocukken okula gitmemek için hasta takliti yapan ben özgürlük isterdim özgür olup okula kendi irademle gitmemek siktimin hasta taklitini yapmama gerek kalmamasını isterdim 20 yaşımda bekar evime çıktım akşama kadar uyuyorum özgürüm ama bunun hiç bir önemi yok aşırı uyumaktan başımda müthiş bir ağrıyla kalkıyorum ve bok gibi bir hayatım var anlaman gereken özgürlüğünde canı cehenneme , hayatımı düzene sokmak için spor salonuna yazılmıştım ideal hafif kaslı vucudumdan sıkılmam 3 ay sürdü alkol ve uyuşturucuyla daha mutlu olduğum kahkahalar attığım günler aklıma geldi 8 ay içinde maddelerle güzel vucüdumu eritmiştim anlamıştım ki bu hayatta hiçbirşeye aynı anda sahip olamıyorsun hayat hep birinden vazgeçmeni istiyor. Mükemmel kalçaları olan kız arkadaşımı zengin bir piçin altında yakaladım ona göre o daha çok parası olan birini hak ediyordu çünkü gerçekten güzeldi oda bunun farkındaydı, sonra beni seven ne yazık ki ulaşamayan çirkin ama iyi yürekli kızın yanına kırşehire taşındım kırşehir çok sıkıcıydı istanbul gibi değildi ama olsun burda beni herzaman karşılıksız seven sevgilim vardı geçde olsa dış güzelliğin para etmediğinin farkına varmıştım burada benim onu sevmediğim dönemlerde aylarca beni karşılıksız ve uzaktan sevmiş olan sevgilim vardı ama ilişkimizin 2. ayından bana çabuk sahip olduğu için artık eski heyecanının kalmadığını söyledi zaten güzel olmadığı için bende yaptığımız sexten zevk almadığımı söyleyip istanbula geri döndüm sakin ol bunlar sadece hayatımın çok kısa bir özeti. Geçmişten daha fazla bahsetmicem sadece anlatmak istediğim hedefin ve istediklerin neler ?gerçekten yapabilirmisin? eğer paran yoksa ailenin gözünde bile ucubesin paran varsa herkez seni yalandan seviyor olacak ve paran bittiğinde serçe parmağından yırtılmış kokan bir çorap gibi çöpe atılacaksın ? sana anlatılan herşey yalan, derslerde gördüğün tarihi şahısların ve olayların ülkelere göre değiştiğini biliyormuydun? ya kolanın zararlarını ?seni öldürmek için kanserojen maddelerle üretilen gıdaları ? bunun üstüne sıcak yatağından kalkıp gittiğin sonrada patronun tarafından hergün 7/24 aşşağılandığın işinden aldığın bütün paraları kanser olmak için üretilen ev eşyaları ve yiyeceklere vererek soyulduğunu? Bak dostum büyük firma sahipleri hep zengin sen ise fakir yada orta hallisin onların dedeleride zengindi senin dedende orta halli yada fakirdi bu bir düzen, bu bir çark ahbap tarih öğretmenin bir yalancı ! çünkü sana ortaokuldayken istanbulun fethinin orta çağı kapatıp yeni çağı açtığını söyledi ama kanadadan gelen arkadaşıma okulda öğretilen ise Rönesansın doğuşuyla ortaçağ kapanıp yeniçağ ın başlaması. bu anlaman için verdiğim en sığ örnek ve bunlar gibi binlerce örnek var üstelik attığın yalanları ve kendini olmadığın gibi tanıttığını unutma inkarda etme çırpınışların yersiz sende bir yalansın bildiğin inandığın herşey yalan ve yalan üzerine kurulmuş manevi değerlerin kalmadı. ya paran hmmm çok paran mı var ? ben kısa zamanda içinde sıkılıp hayatı sorgulamanı bekeleyebilirim çünkü para önemsizdir bilirsin!aaaaa paran yokmu hadi zengin olma hayali kuralım, tek yaşama sebebin ailen mi ? onlar öldüğünde tam burda olucam ama bende yaşamı sevmen için bir sebep olmayacak ! Bana yaşamak için güzel bir sebep ver !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide Boy(İntihar Çocuk)
Historia CortaYazarın 2. kişiliği Devrim Deniz Doğan nın Hayatı anonim ve asi bir karakter olan kısaca D.D.D Uyuşturucu bağımlısıdır çok şey tecrübe edinmiştir sıkılmıştır derin bir felsefesi vardır ve İntihar etmeye karar vermiştir !