Capitolul 2.

49 4 0
                                    

Ma uit la ceas si observ ca e sapte seara. Ce mult am dormit. Usa se deschide pe ea intrat Mya . Respira greu de parca a alergat pana aici. Avea in maini pungi de cumparaturi si deja m-a facut curioasa.

- Hope! Respira aceasta sacadat.

- Calmeaza-te. Ce s-a intamplat? Intreb confuza de momentul ei.

- Petrecere. Acum. Trebuie sa mergem. Mya arunca pungile pe pat si incepe sa se dezbrace. Merge catre baie si aud apa de la dus. Ma ridic curioasa si apuc una dintre pungi. Scot din ea un material negru ce pare sa fie o rochie. E mulata pana la genunchi, avand manicile pana peste coate si materialul se lasa putin in jos pe umeri iar spatele fiind gol. In alta punga se afla o rochie visinie cu bretele groase. Aceasta era mai scurta, cu o palma deasupra genunchiului si era mulata si simpla.

Mya intra grabita in camera si imi face semn sa ma duc la baie. O ascult si intru in mica incapere. Imi dau hainele jos si intru in dus. Pun gelul lui Harry de dus pe burete si incep sa imi frec corpul. Mereu ii folosesc gelul ceea ce il face sa se enerveze, dar stiu ca ii place. Dupa ce consider ca sunt gata ies din dus si imi tamponez corpul cu un prosop verde pufos. Il infasor neglijent in jurul corpului meu si imi pun in picioare papucii. Ies din baie si ma indrept in camera unde o gasesc pe Mya in lenjeria sa intima si asezata in fata oglinzii. Se pare ca ea s-a apucat de machiaj.

Imi iau trusa si ma pun langa ea pe un alt scaun. Imi intind fondul de ten cu grija apoi iau blush-ul si il aranjez pe pometii bine definiti.

- Ce petrecere? Intreb intr-un sfarsit.

- Nu te-a anuntat Kevin? Aceasta ridica din sprancene si se intoarce la ceea ce facea.

- Nu. La cine e ?

- Se pare ca e ziua tipului ala care e capitan la volei . Hm, Iustin .. parca. Aceasta raspunde greu deoarece incerca sa isi aplice fardul pe pleoape.

- Hm. Las balta discutia si imi trasez doua dungi pe pleoape gresind o data. Imediat ce termin imi aplic rimelul si putin luciu de buze.

- Deci, eu ce port? Intreb punandu-mi mainile in sold.

- Cea neagra. Cred ca iti vine bine. Apuc materialul fin si il dau peste cap avand grija la machiaj. Acesta se muleaza perfect si chiar se pricepe la marimi. Bag ondulatorul in priza si ma mai uit putin in oglinda. Cand acesta e destul de cald, incep sa imi fac bucle de la jumatatea parului acestea venind in scari. Aplic putin fixativ si termin. Ma uit la Mya care si-a indreptat parul si nu pot sa imi iau ochii de la rochia sa care vine perfect.

- Ok. Acum pantofii. Imi intinde o cutie mica si o desfac gasind o pereche de pantofi stiletto negri luciosi, talpa pana la toc fiind aurie lasand tocul ascutit sa fie negru lucios. Ma incalt si ma dau cu putin parfum. Imediat ce sunt gata imi iau cheile de la masina si merg alaturi de Mya pe holul gol. Se pare ca ne-a luat o ora, deci ceasul este opt. Urc in mercedes-ul meu negru Mya urcand pe partea cealalta.

- Unde? Intreb trantindu-mi mainile pe volan.

- Hm, pe A535. Dau volumul melodiei tare , in boxe sunand Melanie Martinez- toxic..un remix. Intr-un sfert de ora ne apropiem de imensa casa si muzica bubuia de la un km distanta. Imi parcez masina intre altele si nu pot sa nu imi rotesc ochii prin parcare si vad porsche-ul lui Harry. Deci este si el aici.

Mergem amandoua una langa alta si intran in vila. Un miros de tutun imi invadeaza narile facandu-ma sa ma stramb. Mya ridica mana in semn de salut si ma apuca de incheietura. Ne indreptam repede spre ceea ce mare o masa mica inconjurata de canapele comfortabile. Observ ca gasca noastra este aici si le fac cu mana.

- Scuzati-ne intarzierea, dar na, suntem fete. Mya isi da parul de pe umar si se tranteste teatral in poala lui Zayn. Il observ si pe Harry. As fi facut la fel ca Mya, dar Harry o are pe Laurence in brate. Era asa frumoasa cu parul ei blond si rochia cafenie. M-am pus pe un fotoliu. Ochii lui Harry nu m-au parasit, dar nici nu imi facea bine. Simt ca se schimba. Noi suntem mai speciali. Am fost singurii care au avut tupeul sa stam impreuna in aceeasi garsoniera. Nu poate sa ma paraseasca pentru o iubita. Din departare vad un par blond si o pereche de ochi care imi face capul s-o ia razna. Kevin se apropie de mine si isi zdrobeste buzele de ale mele.

My boyFRIEND[Harry Styles]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum