Capitolul 3.

38 5 0
                                    

O alarma. O nenorocita de alarma. La naiba!

- Harry, opreste pentru numele lui Dumnezeu turbata aia! Ma ridic nervoasa in sezut cand vad ca acesta doarme adanc. Idiot!
Apas pe butonul idioteniei si se opreste din bipait.

Imi pun papuceii pufosi si ma indrept spre baie, dar nu inainte de a tranti usa. O deschid si bag capul prin crapatura dand de un Harry confuz.
Acesta ranjeste cand ma vede si se ridica repede. Fug spre baie si inchid usa. S-a trezit bine dispus. Nu-mi place!

Ma pun in fata oglinzii si incep sa imi frec dintii apoi ma spal pe fata. Aplic crema de zi si ies din baie. Harry statea la masa si sorbea dintr-o ceasca cu cafea. Ma uit si fata mi se lumineaza cand vad ceasca cu numele meu plina. Ma aplec s-o iau si in acel moment simt o durere pe fesa dreapta.

- Harry, la naiba. Ma inrosesti.

- Asta e si ideea. Duh, pufaie si se indreapta spre baie. Clatin stresata din cap si in cateva secunde sunt in fata dulapului sorbind din cafeaua dulce.

Imi aleg o pereche de pantaloni cu talie inalta negri si o bluza scurta pana la buric care se atingea cu talia pantalonului. Usa este deschisa  pe ea intra Harry cu un prosop in jurul taliei, din parul lui scurgandu-se picaturi de apa.

Ma asez in fata oglinzii si ma dau cu putina pudra dupa care imi aplic rimelul si aleg un luciu de buze roz.
Ma dau cu parfumul meu preferat si imi trag o pereche de sosete albe.
Harry apare langa mine si ma uimeste faptul ca el e deja gata. Era imbracat intr-o pereche de blugi negri si un tricou la fel.

Imi pun ceasul la mana si imi incalt perechea de converse albi. Apuc geanta si cheia uitandu-ma dupa Harry sa vad daca e gata. Ies inaintea lui si il aud alergand pana la mine.
Imi deblochez masina si ma indrept spre ea.

- Cursa? il aud pe acesta tipand de langa masina lui.

- Ce primesc daca pierzi? Intreb provocarea facandu-mi cu ochiul.

- Hm, o pizza gratis? Isi duce mana la barba ganditor.

- Si un masaj? Continui incercand sa negociez.

- Ok . Daca pierzi imi faci tu masaj. Acesta da sugestiv din sprancene si ridic degetul mare in semn de ok.

Ma urc la volan si pornesc motorul. Tin apasat pe frana si apas acceleratia pana la refuz dupa care dau drumul franei. Masina pleaca cu scartait si ies  din parcare. Scoala principala era la 10 minute de locul unde elevii erau cazati. Acceleram pe strada si il vad pe Harry in spate dupa care in dreapta mea si apoi ma intrece.

- La naiba! Imi vine repede o idee si fac stanga repede printre case apoi fac dreapta si ies pe langa scoala. Intru in parcarea scolii si ma amuz cand Harry intra socat in parcare. Ii arat semnul pacii si ma indrept spre intrare.

- Nu pot sa cred. Isi arunca mainile pe langa corp trecand pe langa mine in viteza. Chicotesc marind pasul pentru ca am ora cu doamna Willgade si nu vreau sa intarzii, iar.

Ajung in dreptul dulapului si iau cartea de istorie. Este cea mai plictisitoare ora dintre toate, nimeni nu o suporta, dar profesoara e rea si nu ne trece daca nu invatam macar pentru o medie de sapte. Intru in clasa uimirea fiind mare cand observ ca profa nu e in clasa. Ce naiba?! Au trecut zece minute de cand s-a sunat. .

Ora a trecut repede dat fiind faptul ca nu am facut-o.  Se pare ca urmatoarea ora aveam engleza. Ar prinde bine o cafea. Ma indrept spre curtea liceului unde sunt intinse mai multe mese acum cat inca mai e cald , iar pe iarba sunt puse cateva paturi. Curtea era plina de adolescenti, dar un grup mi-a atras atentia. Mai bine spus un cap cret.

- Hei. Ii salut imbratisandu-i pe fiecare. Ma opresc in bratele Myei si zambesc.

- Vineri! Tipa ea fericita. Petrecere. Diseara.

- Da,da. Liam comenteaza indiferent si Louis ii da una peste cap facandu-ne sa zambim.

- Hei gasca. Laurence se apropie de noi si zambeste fals cu rujul ala perfect si ... totul este perfect la ea.
Ce facem diseara? Intreaba verificandu-si telefonul si il ia pe Harry de mana,eu incruntandu-ma. Ce am pierdut? Mya ma strange usor de mana si ma trage la baie dupa ea.

- Nu vreau sa lesini, dar este o mica problema.

- Ce problema? Intreb confuza uitandu-ma in glinda.

- Paaaaiii...se pare ca Laurence si Harry sunt oficial un cuplu.

- Ce? Maresc ochii uitandu-ma socata la prietena mea.Nu se poate. Harry nu a avut niciodata o iubita adevarata.

- Se pare ca ea e prima.

- Nu. Dau din cap si ies din baie. Trebuie sa fac ceva. N-o pot lasa. La naiba! Ies pe usile liceului si ma indrept spre locul de mai devreme.
Il vad pe Harry si zambesc siret. Ma duc pe la spate si imi infasor bratele in jurul lui. El chicoteste iar tarf- Laurence se uita urat. Ceilalti sunt obisnuit cu noi, dar pentru ea e ceva nou.

Harry  ma apuca de incheieturi aruncandu-ma peste umarul sau ca un sac de cartofi.

- Harry, pune-ma jos. Ii spun cu un ton glumet. Nu vreau sa ma dea jos.

- Nu, nu. Acesta raspunde cu un glas ragusit. Ah. Meriti sa stai asa. Esti o fata tare rea. Acesta chicoteste facandu-i si pe ceilalti sa rada.

- Harry?! Laurence se baga stricand petrecerea.

Acesta se conformeaza punandu-ma jos si se departeaza. Stramb din nas si incerc sa nu ma enervez.

- Deci...petrecere? Sparg linistea si ceilalti isi iau privirile din telefoane.

- De fapt, incepe Niall, Harry merge cu Laurence la o intalnire, noi mergem la unchiul meu la pescuit iar Mya nu stiu ce face.

- Ma duc cu mama pana in California in weekend. Mya isi face prezenta terminand un apel.

- Ma lasati singura? Ma rastesc catre acestia apoi imi intorc privirea ca un fulger catre Harry. Acesta se uita trist, dar nu astept niciun raspuns.

- E ok. Oricum aveam planuri cu Kevin. Dau din mana neafectata, dar de fapt sunt. Desigur ca nu ies cu iubitul meu. Prefer sa ma uit la un film. Ciudat!

Celelalte ore au trecut greu, dar acum fiind pe hol cu un Harry care ofteaza intr-una in spatele meu e si mai greu.

- Imi pare rau ca trebuie sa te las singura. Repeta pentru a mia oara. Oftez si ma intorc spre el.

- Harry, e ok. Stiu cat de mult vrei s-o seduci pe Laurence si s-o tragi in patul tau. Nu sunt suparata. Ii zambesc  cald , dar ma uimeste faptul ca el isi duce mana la ceafa si se scarpina emotionat.

- De fapt, mie chiar imi place de ea.

-Dar-

-Si vreau ca tu sa ma intelegi si sprijini. Pentru ca esti cea mai buna prietena. Aprob din cap. Are dreptate. Trebuie sa imi asum rolul de prietena si sa il ajut. Imi bag mainile in carliontii lui si il trag mai aproape de fata mea. Imi presez buzele de ale sale si el se impinge in mine sarutandu-ma apasat.

Cica cei mai buni prieteni! Chiar imi place situatia asta. Ne despartim pentru aer si el imi zambeste cald. Intram in apartament si imi trantesc geanta pe jos.

- Imi este asa foamee! Ma plang deschizand frigiderul.

- Hai sa comandam o pizza. Sugereaza apucandu-mi telefonul si apeleaza.

- Da, o pizza mare. Rad cand acesta se incrunta confuza si un zambet i se infloreste pe fata cand ma vede holbandu-ma la el.

Ma indrept spre baie amintindu-mi ca Harry are intalnire cu blestemata aia in mai putin de sapte ore.Cred ca gandim la fel sau ceva caci el intra pe usa si striga disperat.

- La naiba! Trebuie sa ma ajuti diseara. Te roog ! Se milogeste tragandu-ma de colturile tricoului.

- Calmeaza-te, sunt aici.

" Mereu am fost. "

My boyFRIEND[Harry Styles]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum