2 saat gecti. Ozlem teyzeler geldi. Ozlem teyzeye sakinlestirici igne vurup bayilttilar. Su an uyuyor. Fatih amca janberkin yaninda. Gizem eve gitmis.ben neden yatiyorumki? Kalkip janberke bakmam lazim. Noluyo ya? Bu kapi neden kilitli?
-Acin su kapiyi doktor yokmu ?? Doktooooor!
-Derya hanim sakinlestirici verdik. Janberk olum tehlikesi gecirince kendinizden gecdiniz. Hastanede ortaligi birbirine kattiniz. Ignenin etkisindeyken odadan cikmaya calistigniz icin kapiyi kilitlemek zorunda kaldım.
-janberk nasil ? Ozlem teyze nasil?
-ozlem teyzeniz cok iyi. Janberk henuz kendine gelmedi.
-janberki gormek istiyorum.
-tabiki buyrun.
........
Janberk, nasilsin duyabiliyomusun beni? Seni cok ozledik Janberk. Yesil Yesil bakisini. Ara sira atarlanmani. Bana Derya baskan demeni. Uyan artik. hem, ilk seveni olmayanlar olurmus. Senin sevenin cok. Uyan artik. Uyan.
ben senin yerine ölmeye razıyım.-Derya hanim artik ciksaniz cok iyi olur.
-peki cikiyorum. Ama uyanirsa ilk benim haberim olacak? Anlastikmi?-olur derya hanim. Anlastik.
Gizem bizi ziyarete gelmisdi. Oturuyorduk.
-Nisa serefsizi nerede? Nereye kayboldu?
- okulunu degistirmis.
-korkmus serefsiz. Ben onu bulmasini bilirim ama.
-Derya bosver.o serefsizle ugrasmaya degmez
-janberkin cektignin bin katini cekecek. Aci cekecek!
-senin inadini bilirim. Ne dediysen yaparsin. Senle ugrasilmaz.
Sabah hastaneden cikar cikmaz Nisayi aramaya basladim. Evinde olmayacagina göre, bugunde cumartesi. Alarada. Oraya saklanmistir. Annemi aramam lazim merak eder. Aramasammi? Neyse aksam ararim. Geliyorum Nisa. Janberke yaptigin serefsizligin
Hesabini vereceksin.- Derya lutfen sinirlerine hakim ol. Senden tek Ricam.
- Gizem,janberk orda caresiz yatarken, o kizin orda mutlu olmasina izin veremem. Yanlizca gerekeni yapacagim.
-gereken dedigne göre oldurmeyi planliyosun.
-oldurmeyi degil,biz eskiya degiliz. Surundurmeyi planliyorum.
-.....
-gelmedikmi daha?
-biraz daha var .
-su taksici arabayi surmuyo yurutuyo.
-harbi la.
-evet iste geldik. Iceri hemen dalm..... derya dur nereye DERYA !
-ALARA NISA NERDE ? SAKLA MA ONU O BIR SEREFSIZ
-BURDA DEGIL
-EEH CEKIL BE. Senin lafina guvenecek degilim. Gizem disari da bekle!sende Alara.
-sen Kimin Evinden kimi kovuyosun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DeryaDeniz
TeenfikceDeryanın,denizine kavuşmak için verdiği mucadele,bir DeryaDeniz aşkı Denizler gibi uzaksınız ama Deryalar gibi seviyosunuz. "DeryamDenizim"