Dnes jsem po příchodu do školy zamířil rovnou do naší třídy, kde jsem počkal na Wendy a na další hodinu a to Zeměpis jsme seděli spolu jako na každý předmět. Máme totiž pevný zasedací pořádek... No a Wendy jsme propovídali většinu hodiny takže jsme nevěděli vůbec nic, ale protože Wendy má hodně kamarádů a kamarádek a ti je řekli co a jak takže mi to večer napsala na viber. Ale naneštěstí nám spadla Wi-Fi, takže jsem si to nemohl přečíst.
Zeměpis, ale máme až za dva dny takže jsem dnes šel k Wendy a u nich doma jsme se to společně učili.
Další den jsem byl zkoušený ze Zeměpisu a jen díky Wendy jsem dostal za jedna...
No tak se mi zdá že se jí líbím a ona mě taky, doufám že v sobě seberu dost odvahy a zítra jí to řeknu
Panebože pátek a jdu jí to říct: "Ahoj Wendy jak se vede?" A zatvářím se jako vůl.
Wendy mi odpovídá: "No jde to. A ty?" Odpovídám jí: "Já taky dobrý."
A po dlouhé odmlce se ozvu: "Hele Wendy nechtěla by jsi dnes zajít ke mně?" Co jsem to řekl?! Která holka by chtěla jít ke klukovi, kterýho zná jenom tři dny?
Wendy se začervenala a odpověděla: "Ano, moc ráda Shawne!"
No tak mám za sebou pátek i odprezentovaný referát z Hudební výchovy (samozřejmě že mi pomohla Wendy) a jdeme ke mě a říkám si co bych jí asi tak řekl? Jakou zábavu bych měl vymyslet? Vždyť ani nevím co má ráda! Snad má ráda hraní na klavír... Tak pravě jsme přisli k nám domů.
Wendy vydechla: " Shawne to je krása! A ten výhled na Prahu!"
A běží k terase a kouká z výše horního patra naší vily na celou Prahu.
Já se zeptal: "Wendy chceš pití? Kávu, čaj, šťávu, džus, fresh džus?"
Odpověděla: "Bude stačit jen trocha vody. Koneckonců jsme po obědě ne?"
Zeptal jsem se: "A jídlo chceš? Nějaký sušenky nebo tak něco?"
Wendy odpověděla: "Ne nic. Nechtěla bych vás vyjídat."
Odpověděl jsem: "Neřeš my máme jídla dost a máma stejně dnes jede nakoupit."
Ale Wendy přesto nechtěla...
A po společném odpoledni Wendy už musela jít, ale autobusy jí už nejely.
Tak jsem jí nabídl: "Hele nechceš odvézt? Když chvíli počkáme tak přijede můj táta a ten tě může odvést."
A když se zatvářila vystrašeně tak jsem rychle dodal: "Samozřejmě, že bych jel taky, klidně na zadním sedadle."
Tak jsme chvíli čekali u zbytku hororu co nám zbývalo dokoukat a táta přijel. Tak jsme tedy Wendy vezli domů, já seděl za tátou a Wendy za sedadlem spolujezdce.
Když jsme Wendy dovezli domů, tak jsme počkali než vlezla do domu a pak jsme jeli domů. Šel jsem spát až o půlnoci a celou noc se mi zdálo o Wendy...