Ben Babamın Faişesiyim 4

51 2 0
                                    

  O gecenin sessizliğini bozan bir silah sesi bacalara tüneyen baykuşları safra korkutmuştu. TUM uykular bozulmuş, yeni doğmuş bebekler bile yerinden sıçrayarak uyanıp, ağlamaya başlamıştı. Polis Telsizlerine üç gündür düşen kayıp kızın anonsu next to, İmamın ahırında patlayan A.Ş. ihbar Olarak karakolun kayitlarina düşen Asayiş olayıyla asker Polisler taciz ateşi olabilecegi NEDENİYLE pusuya yatmıştı ettik. 

Tepe Lambası yanan Tüm polis otoları A.Ş. panzerleri ihbar edilen, silahın patlama sesi geldiği, yere doğru gidiyorlardı.
Ne ölmüştü?
Dilan intihar mı etmişti?
Kötü kaderinden kurtulmak isteyen bir genc kızın teröristin uzun namlulu silahını alip Kendisini mi öldürmüştü?
İkinci bir silah sesi artık Tüm sessizliği bozmuştu. İmamın evinin çevresi Polisler, horuldayan panzerlerle çevrilmişti. Bahçeye giren polislerin Çevre KONTROLÜ sonucunda imamın ahırında birilerinin Olduğu ziyaretinde ikinci silah sesinin damdan geldiği, anlaşılmıştı.
Polislerin '' Teslim olun! "Çağrılarına uzun namlulu Silahlarla cevap veren teröristlere karsilik veren emniyet Güçleri kisa bir çatışmadan Sonra karsilik gelmemesi için üstüne imamın Damina girdiler.
Damin icinde ki hayvanlar, mahallenin imamı ziyaretinde on iki teröristin cesetleri yerde cansız yatıyordu.
Polisler dama girince şaşırmışlardı. Cami imamı ile bu on iki teröristin ne işi olabilirdi? Ot balyalarının Arkasında kıpırdayan Bir el dikkatlerini çekmişti. Bütün namlular oraya hedef almıştı. Elleri A.Ş. yüzü Kanlar icinde Olan Bir genç kız Bir şeyler söylemeye çalışıyordu. Yüzünün sol tarafında Geniş Bir yara çizgi şeklinde duruyordu. polislerin Gozunde o da Bir teröristti. Ambulans çağrılmış, aMA nedense üstünde ne bir silah, NE de teroristi andıran Bir elbise Asshole. Ambulansın Geç gelebilme ihtimaline karsilik polis aracına bindirilen yarı Baygın genç kız ilçe hastanesine götürülüyordu. Yüzünden akan kan, saçlarının Bir kısmına bulaşmış. Dudaklarından dökülen şu cümleler dikkat çekiyordu.
-Ölmek Istemiyorum.
Çünkü yaşamalıydı. ONUN hayatta kalması bu ahırda Neler olduğunun sorusunun canlı tanığıydı.
Polis aracında ilçe hastanesine götürülen Dilan'a Bir Şey yapılamayacağı Diyarbakır'da Üniversite hastanesine götürülmesini tavsiye eden doktor elinden Bir Şey gelmeyeceğini söylüyordu.
Sol yanağının çizgi şeklinde yarılmış Olması, yarıktan titreyen dişlerinin görünmesi, Sürekli kan gelmesi artık onu halsizliğe itmişti.
İlçenin Emniyet Amiri doktora Bir şeyler yapması gerektiğini söylüyor. "En azindan kanı durdurun" diyordu. Doktor "Bunu yapabileceğini, Hatta kan gurubunun Bilinmesi Halinde kan verilmesi Halinde Diyarbakır'a yetiştirilebileceğini söylüyordu.
İlk Müdahale Yapılan yaranın kanaması birazcık ta olsa kesilmiş. Ama acı çektiği her halinden belliydi. İlçenin Tüm halkı evlerinden koşup, hastanenin bahçesine doluşmuştu. Tabi bu kalabalığın Arasında Dilan'ın abisi de Asshole. ziyaretinde babası
Kalabalık Kendi Arasında konuşmalara başlamıştı.
"Dilan gerillaymış" "Dilan Imama kaçmış" "Şehmus kızının namusunu temizlemeli" "Şehmus'un Dilan dağa kaçmış"
Evet O gece Kalabalık Artık Dilan'ın dedikodusunu yapıyordu.
Doktor hastanenin bahçesine çıkıp kalabalığa;
?-Bu kızın Ailesinden kimse var mı
..... Hiç kimse ses vermiyordu Ve bilenlerde konuşmuyordu Çünkü kan gurubunun Bilinmesi gerekiyordu.Önemli Kan kaybından ölmemesi Için kan verilmesi gerekiyordu.Önemli Ama nedense kimseden çıt Yoktu Ne babası, ne abisi ne de onu tanıyan Bir kimse Sahip çıkmıyordu.
İlçenin Eminyet Amiri Mesut kalabalığının karşısına çıkıp;
-Bakın şimdi bu kızı hiç biriniz tanimiyor öyle mi? Eger ki bu kız ölür imkb Burada toplanan Ne Kadar akrabası var imkb kanuna Yardımcı olmadigindan tutuklar. DGD paralarının kesilmesi, Kaymakamlık yardım parasının almaması, Hatta Ne Kadar yeşil kartlı var imkb hepsini iptal ettiririm.
Hiç kimseden yine ses Yoktu.
Çünkü Dilan ONLAR Için din kadar, iman Kadar Değerli törelerini çiğnemiş. . Evinden kacip hocaya gitmişti
? Peki ya sedyede yarı Baygın halde Yatan Dilan Için öyle miydi
Yaşamalı, hem de herkesten daha çok yaşamalıydı?
Doktor sedyede Yatan Dilan'ın Başına Gidip;
-Kızım beni duyuyor musun? Kan gurubun ne?
Dilan'ın gözleri yarı açık, gülmesi Gereken yaşında Hakkında Ölümün pençesinden kurtulmaya çalışıyordu.
Son kez Bakti, tavanda yanan ışığa, çökme elini usulca kaldırıp Tavana, yanan ışığa doğru kaldırıp, İşaret parmağıyla bir, Sonra on iki parmağını gösterdi.
Doktor şaşırmıştı. Heyecanla YÜKSEK sesle ettik;
? -A (+) Değil mi
. Dilan gözlerini zoraki hareket ettirdi
. En sonunda gözlerini kaydırarak, gözlerini kapatmıştı
Oğlu Işık, oğlu çırpınış, Dilan'ın A.Ş. ACI Gerçek bir hikayesi buraya kadar mıydı? Hep acı çekmişti, çektikleri Yaşadığı ömrünün kaç misli katıydı?
Yaşamalı, Çünkü çiçekler solduğunda GÖKYÜZÜNDEN Bir yıldız kayar.
Yaşamalı, Çünkü ONUN hikayesi örnek olmalıydı?

Ben Babamın Fahişesiyim 1Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang