Gesprekje

1.9K 87 26
                                    

OMGG hij lacht naar mij en geeft mij een knipoog...

"Khadija, Khadija, Khadijaaaa" zeg ik. "Woow woow woow, rustig aan meid" zegt khadija. "Wat rustig aann? , je weet niet wat achraff deed" zeg ik. "Ewa zeg het eens meisje, maar ik zie wel dat je wat roder wordt hoor, oeehh" zegt khadija. "Khadija moet je een pan op je hoofd krijgen want je verdient er wel 1" zeg ik. "HAHAHAAHHA, okey okeey ik ben al stil, maar zeg snel wat heeft hij gedaan"? Zegt khadija. "Euhm.. Nou ik keek naar achter naar achraff en hij keek ook naar mi...."  "HAHAHAHHA oeehhhh" onderbreekt Khadija mij. "Hahahahah laat mij uitpraten, je hebt niet eens het ergste gehoord" zeg ik. "Awiliee welke ergsttt, wollah volgens mij vind jij het leuk niet erg, maar ewaa zegg dannn HAHAHA" zegt Khadija. "Okejj we keken elkaar toch aan toen lachte hij naar mij en haf hij mij een knipoog" zeg ik terwijl ik rood wordt. " WAT?? HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHA OMGG, jullie zijn voor elkaar gemaakt, zie je dat niet???" Zegt Khadija. " Jaa Khadija nu is het genoeg, ga maar uit de klas, dag dagggg" zegt meneer Ijselberg. "Hier wat heb ik je gezegd, ik zei toch rustig, ewa ga je mij nu hier alleen laten met Achraff" zeg ik. " HAHAHAHAH, dit moest ik eerder doen, nu blijf je hier alleen met Achraf  HAHAHAHAH" zegt khadija. "Nee lach maar lach maar, gaan we zien" zeg ik. 
Khadija gaat nu de deur uit.

Perspectief
Pffff en wat moet ik nu doen, ik durf niet eens naar achter te kijken. Maar toch trekt mij wat om naar achter te kijken. Wejooo nee nee ik ga niet kijken, en opeens hoor ik iemand van achter fluiten. Ik kijk naar achter, awilieee ik ben er ingetrapt dat is Achraff die naar mij fluit. Nu kan ik niet meer draaien oeefff. Hij begint tegen mij te praten. Hij zegt "Haaii, hoe gaat het". Ik kijk naar hem en drijf gwn in zijn ogen, ik vergat dat hij aan het prate was. Totdat hij zijn hand bewoog om soortvan een gebaar te maken, zovan leef je nog. Ik schrik me dood " ooh ooh sorry, zei je wat?" Zeg ik terwijl ik me kapot erg schaam. "Hahahaha, jhaa ik vroeg of het goed ging" zegt Achraff. "Ooh jaa goed, Alhamdulillah en met jouw?" Zeg ik. "Ewa blijf dat vasthouden hea, met mij gaat het ook goed Alhamdulillah" zegt Achraff. Opeens hoorde ik meneer Ijsselberg mij en Achraff waarschuwen, dus ik draaide me snel om...

Perspectief Achraff
Sinds ik Layla zag op het begin bleef ik maar naar haar kijken. Wauuw, wat is ze toch prachtig, echt trouwmateriaal als ik eerlijk zoy moeten zijn. Wauuw ze is ze liefdevol en wat is ze toch respectvol. Ik zag haar en Khadija naar mij kijken, ik weet niet wat ze zeide maar ik zag ze wel lachen. Ik bleef Layla aanstaren, volgens mij had ze mij door, maar dat maakt niet uit ze moet juist inzien dat ik juist van der houd, ookal ken ik der nog maar pas. Ik zag dat Layla naar mij keek en ik keek toen ook naar haar. Dus we hadden oogcontact. Ik lachte en knipoogde naar der om te laten zien dat ik van haar houd, ik zag dat ze rood werd, echt schattig is ze. Ik kan der wel opeten joh. Ik hoorde meneer Ijsselberg schreeuwen tegen Khadija dat ze eruit moest, ik vond het wel gemeen maar jaa, nu kan ik wel meer contact maken met Layla. Ik zag dat Layla en Khadija wat fluisterde maar ik wist niet wat HAHAHA.
Ik bleef kijken naar Layla, ik kon mijn ogen niet van haar afhalen, ik kon het niet laten om met haar een gesprek te beginnen. Hmm, jaa ik weet het al ik ga fluiten naar der zodat ze gaat kijken. Ik fluit best zacht maar toch had ze het gehoord, yes ze draait zich om naar mijn kant. Hoe langer ik naar der kijk hoe meer ik smelt. Ik zei Haaii hoe gaat het en ze beantwoorde mijn vraag niet maar toch bleef ze naar mij staren, echt schatiiggg. Ik zwaaii wel zodat ze weer uit der gedachtes komt, "ooh ooh sorry zei je wat?" Zei ze, hahahahah ik moest eigelijk lachen, wat schattig toch. Ik beantwoorde daar op "jhaa ik vroeg of het goed ging" zei ik. "Ooh jaa goed Alhamdulillah" zei ze. "Ewa blijf dat vasthouden hea, en met mij gaat het ook goed Alhamdulillah" waren mijn woorden, totdat meneer Ijsselberg mij en Layla waarschuwde. Layla draaide zich snel om, omdat ze was geschrokken, best schattig. Ik kijk wel blijven zeggen dat ze schattig is maar in mijn ogen is ze de WARE.......

Uitgehuwelijkt In Marokko??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu