Ik ben echt kapot pffff
"Mama ik ga even naar mijn kamer ben echt moee, je weet wel eerste dag school hahah ik moet nog wennen"
"Safie hbiba ga maar rusten je had vandaag een drukke dag" zegt mama
"Is goedd maar als je mij nodig hebt roep me dan okee?"
"Jaaa jaa ga maar" zegt zeIn mijn kamer..
oef oef oefffff ik kan achraf niet uit mijn gedachte halen, ik ga echt huilen pfff ik weet niet wat ik moet doennn...
Ik zie een traan langs mijn wang glijden..
Nee nee dit is het niet waard om te huilen, oke kom op niet huilen niet huileennnnnn, telaat ik barst met de tranen.
Ik lig op mijn bed, weetje ik ga gwn slapen ik ben toch moe. Het is nu half 4, ik slaap wel een half uurtje ofzo3 uur later..
Ik word langzaam wakker door gehuil en geschreeuw dat ik hoor, omg onze buren hebben zo een kleine rat die vaak huilt vgm is hij dat weer. Ik kijk op me telefoon om te kijken hoe laat het is.
Wooow al half 7? Ik wou maar half uurtje slapen en waarom heeft mijn moeder mij niet wakker gemaakt.
Ik ga maar de douch en was mijn gezicht, ik ga nu naar beneden..
Niemand is thuis.. Huuhhh waar is iedereen?
Waar is mijn telefoon dan kan ik mijn moeder bellen..
"Mama?"
"Jaa a benti?"
"Waar zijn jullie?"
"Ik ben even naar de winkel gegaan moest even wat halen kan jij alvast wat klaar maken voor avond eten?"
"Ooh okee ja hoor"
"safie isgoed schat ik ben nu onderweg"
"Okee beslama mamaa"Ik loop nu naar de keuken, ojaa maar waar zijn mijn broers en mijn vader hmm die zijn vast wel met zn alle ofzo ergens naar toe gegaan.
Okee wat zal ik maken, ik maak wel tajine want ik heb daar nu echt zin in.
Tajine klaar maken...
Klaar eindelijk. "Tringgggg" ooh de bel dat is mama dan.
"Wie"
"Doe open benti"
"Okee"
Ik loop om de deur open te maken, "mama geef die zakken maar dan sorteer ik alles in de keuken"
"Hier a benti, en heb je al eten gemaakt" zegt ze
"Jaaa ik heb tajine gemaakt"
" shoukran"
"Mama dat hoor ik te doen ik ben al oud genoeg" en ik kus haar.
"Aahww benti je bent echt groot geworden, ik krijg bijna schoonzoon he"
Ik word rood en moet gelijk denken aan achraf
"Niet schamen hoort erbij toch, heb je niet al een oogje op iemand" zei mijn moeder terwijl ze lachte.
"Euhm nee niemand" zeg ik terwijl ik de zelfde kleur heb als een tomaat.
"Hmmm jaa hoor😏" zei mijn moeder
"Haahaha safiee"
"Oke oke ik ben al stil" zei mijn moeder lachend.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt In Marokko??
RomanceLayla is 17 jaar. Ze is moslim. Maar ze gaat een hele grote fout maken in haar leven. Ze zal veel spijt krijgen. Komt het wel nog goed, en wat voor fout heeft ze eigenlijk gemaakt? Wordt ze uitgehuwelijkt?? Zoveel vragen, als je de antwoorden wilt...