Yol Hazırlıkları

7 0 0
                                    

Mektubu tekrar tekrar okudum. Ama her şey aynıydı resmen bana miras kalmıştı. Dona kalmıştım ve annem gelip bana"Ne oldu kızım ,yüzün bembeyaz olmuş kötü bir şey mi var?"dedi.Bende anneme her şeyi anlattıktan sonra annem resmen göbek atmaya başladı.Tam bir felaket.Hemen odama gidip Burcu ve Açelya'yı aradım.onlarada her şeyi anlattım ve birlikte sevinç çığlıkları attık.
Ardından yarın için Antalya'ya , dedemin dedesinin yanına gitmek için 3 bilet aldık .Bende eşyalarımı hazırlarken şarkı açtım,ve eşyalarımı hazırladıktan sonra makyajımı silip kendimi yatağa attım.
Büyük gün gelmişti.Dedemin dedesinin yanına gidecektim.Yataktan hemen kalktım.yemek yedim ve üstümü değiştirip dişimi fırçaladım ardındanda makyajımı yaptım .Otogarda kızlarla buluşacaktık,hemen annemle vedalaştım ve taksi çağırdım.Taxsiciye otogara gitmesini söyledim.O da bana doğru dönüp "Yoksa evden mi kaçıyorsun küçük hanım , ne işin var senin otogarda ? Hemen annenin numarasını ver !"dedi .Bende adama "Bir kere şoför bey ben 25 yaşındayım bana küçük hanım demeniz saçma ve ben kaçmıyorum lütfen siz arabayı kullanın."dedim.Adam buna karşılık "Sen önce annenin numarasını ver ."dedi. Ve ben de mecburen verdim . Ada'm annemle konuştuktan sonra arabayı sürmeye başladı ama yinede yol boyunca kafamı öğütlerle doldurdu.Otogara vardığımızda tam karşımda Burcu'yu gördüm.Ama Açelya yoktu...

Şanssızlık DizboyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin