Sveiki visi! taigi mano vardas Jurate, man ira 16 metu, lankau mokikla , kurioje esu labai populeri, ir visi vaikinai Manes troksta, bet as juos atstumiu nes turiu savo givenimo meile, tik jis to nezino, bet sendien jam pasakisiu.
atsikelusi is savo lovos nuejau I vonia, kur nusirengsusi nuejau apsiprausti. Islipus is duso nusisluosciau savo Kuna ir paziejau I atvaizda veidrodija omggggg, koke as grazi, mano givenimas tesiog tobulas, omg reike eit pavalgit. aj pala neapsirengiau, aj gerai bus esiu su pizama :D
nulipau laiptais I virtuve ir uztikau tevus besilaizant ant stalo uzrikau per visus namus kaip koke bomze "ar galit nebesilaizyt as pavalgit atejau!!!" po to tevai nuejo I savo kambari, as is spinteles pasiemeu dirbsniu ir pieno , pavalgius greit uzlipau laiptais I virsu ir persirengiau, nes vis del to man bus geda eit I mokikla su pizama.
atejus I mokikla pamaciau savo geriause drauge Daiva, ji greitai leke I mane ir apkabino mane per kala ir mes kazkaip nukritom ant zemes.
"žertva, tu mane pasmaugsi#!!!!!!" pradėjau per visa shule rekt.
"tu gluše neberėk!!!!##!!!" jinai ant manęs pradejo rekt. Nu kokia duhe jinai. Atsikėlusios pasitvarjem savo sijonėlius ir nuejom į bijologios kabineta. musu mokitojas Ira labai seksualus. seksas keksas. iejus I klase pamačiau savo geriausia drauga. jis laizesi su sava merga. uhhh.. as ji miliu, o jis merga turi. fu.
"susiraskite kambari, asilai!!!" užrikau per visa kabiką. Visi atsisuko I mane ir pradeja žvengt.
UGHHH užknisa mane jie!!!!! atodiriau langa ir issokau kaip koke nindze. nieks nemate, todėl kulversčeis nusiridenau I kažkoke duobe.
fuuuuuj!
"Žosvaldai GELBĖK MANE PRAŠAUU!!!!!' pradėjau spiegt kaip koke duhe gulše. Pala žosvaldas nera mana meile....
mane greit istrauke kažkoks bahuras. jis atrode labai ramus, bet jis grazus omg.
"Aciu durniau" pabūčiavau ji I kakta ir nusiridenau iki moiiklos.
OKEI taigi šita istorija yra pasijuokimui, ir joje yra tikrų faktu, kelios merginos atskirs kurie tikri kurie ne xdddd Ačiū už dėmesį
YOU ARE READING
Mokiklos jokdare
Humoras cia papasakosiu apie savo givenima, mano givenimo mejle ir savo popiuleruma mokikloje.