Capitolul 1

47 1 0
                                    

Eu sunt Kate, nu am nici fraţi şi nici surori, deci sunt singură la părinţi. O fată de bani gata cu părinţii care mă iubesc enorm şi ar face orice numai ca să mă vadă fericită. Pentru ei tot ce contează este fericirea mea, în plus au mare încredere în mine. Pot să spun că am o viaţă minunată, plină de persoane care mă iubesc. Părinţi mei au o firmă şi au tot timpul ocupat şi sunt zile când nu vin acasă. Sunt in clasa a XII-a. Am mult de învăţat mai ales că se aproprie şi bac-ul. Cam asta este tot ce vă pot spune despre mine. Vă las să mă cunoaşteţi mai bine. A, am uitat să vă spun ceva. Am un iubit pe care îl cheama Matt şi suntem împreuna de patru ani şi încă sunt secrete între noi.

Fiind singură acasă weekend-ul acesta am hotarât să dau o ultimă petrecere cu toţi colegii mei de clasă. Aşa că i-am spus Erikăi, prietenei mele, sa trimită mesaje tututor că la mine acasă se va da o mare petrecere înainte de absolvire.

A sosit şi ziua petreceri... O sun pe Erika:

-Alo! Erika?

-Da Kate eu sunt s-a întâmplat ceva?

-Nu stai liniştită. Vreau să te întreb ceva.

-Zi draga mea!

-Auzi poţi să vi azi pe la mine ca să mă ajuţi să pregătesc petrecerea?

-Scuze, dar chiar nu pot!

-Nu-i nimic. Atunci ne vedem pe seara la mine pa!

-Am sa vin mai vorbim pa!

Acum eu de una singura trebuie sa aranjez casa pentru petrecere, dar mai întâi de asta am să il sun pe Matt.

-Alo! Matt ce faci?

-Uite bine pe acasă. Tu ce faci Kate?

-Bine pe acasă acum m-am apucat de aranjat casa pentru petrecere. Vi pe seara la petrecere nu?

-Da. Mai vorbim acum am ceva de lucru şi nu pot vorbi.

-Ok...bine...pa.

Acum chiar trebuie să mă apuc să aranjez casa pentru petrecere. Dacă vreau sa termin la timp.

După trei ore...

Am terminat însfârşit de aranjat casa. Merg să fac un duş scurt. Îmi caut o rocie elegantă lungă, neagra cu spatele decupat.

După două ore...

M-am aranjat, iar acum aştept invitaţii sa vină.

Mă întâlmesc cu Erika şi cu Matt.

-Bine aţi venit dragi mei! Distraţivă! Simţiţi-vă ca acasă!

Între timp eu mai merg pe la fiecare şi îi salut si le spun să se distreze.

A trecut o oră, iar eu nu mai dau nici de Erika si nici de Matt. Îi caut prin toată casa şi tot nu îi găsesc. Merg până în camera mea pentru că mi-am uitat telefonul. Când intru în cameră îi văd pe aceştia în patul meu foarte apropriaţi. De aici lumea mea minunată cum speram s-a sfârţit.

-Hey ce faci? Cum ai reușit sa ma inșeli cu ea? Nu mai vreau să te văd cât trăiesc eu și nu mai vreau nici o explicație de la tine!

-Iar tu erai cea mai bună prietenă a mea cum ai putut să accepți așa ceva de la el? Nu vreau nici o explicație nici de la tine.

-Acum am înteles eu de ce nu aţi putut vorbi cu mine că eraţi ocupaţi. Dar de fapt voi doi vaţi bătut joc de sentimentele mele.

-Vreau sa uit de voi! Nu mai vreau să faceţi parte din viaţa mea! Sunteți cei mai nesimțiți oameni de pe lume!

Iubire adevăratăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum