Hallo, vandaag is hier uw gastvrouw Ilona_the_hedgehog, oftewel Ilona, tumtum, I of Iet. Vandaag ga ik u alles leren over hoe je stiekem op je mobiel gaat.
Ik zal als een proffesional u*kuch* geweldige *kuch* tips geven over dit. Ik ben niet verantwoordelijk voor boze ouders. Het is jouw eigen beslissing geweest.
Dit duurt te lang, laten we beginnen!!
1. Oortjes
DIT IS VAN LEVENSBELANG!! Als je telefoon opeens een geluid maakt, kan dit je verraden! Oortjes helpen hiertegen en als je wilt kan je, als je niet meer wilt whappen of op wattpad zitten altijd filmpjes gaan kijken! Handig toch??2. WiFi
Moet ik deze uitleggen??3.plaats om hem te leggen
Leg je telefoon op een goeie bereikbare plaats, zoals je nachtkastje, je bureau, onder je kussen... het handigst is als je hem ook aan de oplader kan leggen, want dan kan je hem voor dat je naar bed gaat nog effe snel opladen.5. Hoe lig je?
Tja, dit is voor iedereen anders. Zelf lig ik op mijn zij, met de rug naar mijn deur en met mijn buik naar een grote Ikea golden retriever knuffel, met mijn deken over mij heen. Zo hoop ik het minste licht in mijn kamer laten schijnen, zodat ik niet gesnapt wordt.6. Telefoon of tablet?
Telefoon. Een telefoon heeft een kleiner scherm, zodat hij makkelijker te verbergen is. Een tablet is log en onhandig7. Trainen
En eigenlijk vereist dit alles gewoon oefening. Probeer het. Zelf ben ik ook wel eens gesnapt. Maar ik ging door, en nu voel ik het soort van aan als er iemand achter me staat. Het beste advies wat ik je kan geven is dit saaie antwoord: probeer.Nou dit waren mijn tips. Ik hoop dat he er wat aan hebt.
xtamarsi hoop dat jij er wat aan hebt! 😉Nou ja, dit is Ilona_the_hedgehog singning out namens Sypernoob.
PS: LOVE YA ALL TO THE MOON AND BACK 😘🔁🌕