Hoe overleef ik... Een oudere zus

112 7 14
                                    

Hey allemaal 

Fenne hier. Ik ben er weer en ik heb een oudere zus waar ik me dood aan erger. Dus daarvoor maak ik deze tips. Ik heb zelf geen ervaring met broers dus deze tips zijn alleen te gebruiken bij oudere zussen. Enjoy! Groetjes fen

1. Laat je niet chanteren als ze bijvoorbeeld zegt, 'als je nu niets te drinken voor mij pakt doe ik het ook nooit meer voor jou" als je het niet doet gebeurt dat echt niet hoor.

2. Vermijd een chagerijnige zus. Probeer dan niet met haar te praten, maar negeer haar niet want dan word ze boos op je. Daag haar vooral niet uit want dan gaat het fout.

3. Geef haar geen geld. Bij mij vroeg ze toen ik een boek van haar wilde lezen 10 euro voor dat boek. Ik mocht hem wel houden. Ook doet ze dit mog regelmatig met oude make-up maar daar trap ik niet meer in.

4. Doe aardig tegen je zus. Zeg eens wat aardigs tegen haar als ze niet chago is. Of pak eens uit jezelf wat drinken voor haar

5. Ga nooit met je zus shoppen (tenzij jij dat echt superleuk vind samen) je zus zal altijd van de ene naar de andere winkel willen. Vaak kom ik niet eens aan de beurt

6. Daag je zus af en toe een beetje uit. Stap bijvoorbeeld haar kamer binnen als dat niet mag. Of doe eens een keer geen dingetjes voor haar. (Dat kon je ook al uit tip 1 halen)

Dit waren alle tips. Hopelijk vonden jullie het leuk en hebben jullie er wat aan. Deze tips zijn door een deskundige *kuch geschreven. Ik heb zelf helaas een 17jarige zus genaamd Evy. Het lijkt alsof ze alrijd in haar periode zit 😂 Maar genoeg over mijn zus. Bedankt voor het lezen. Vote zeker en plaats misschien ook een leuke reactie. 

Xxx fencorn


Hoe Overleef Ik...?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu