1. bolum

56 0 0
                                    


Saat aksam 7 falandi.1 hafta sonra karne gunu ve ben bugunden kendimi Denize nasil begendircem diye dusunuyorum .Halbuki buyuk bir sıkıntım var tesekkur aliyorum.Ailem eger takdir alirsam beni erdek'e gotureceklerine soz verdiler ama ben teşekkur belgesi alarak butun hayallerimi suya dusuruyorum .Nedenmi bu kadar cok erdeke gitmek istiyorum cunku denizler 1 yil once orada yasiyordu ve orda hala bir yazlik evleri var. Ve bende belki kucuk bir ihtimal denize acilirim diye erdeke gitmek istiyorum. Hem fena mi? Tatilim guzel gecer orada babamin arkadasi var ve kucukken oraya giderdik ve orada arkadaslarimda var .hemde deniz orda .Deniz HOSLANDIGIM cocuk asik degilim ama cok yakisikli ve babasinin isi yuzunden buraya geldiler yani Ankara'ya .ben hangi kiyafeti giyeyim diye dusunurken annem beni dusuncelerimden kurtararak "derin hadi gel yemek yiyoruz" diye bagirdi.
-babam geldi mi?
-evet ,hadi gel.
-tamammm!

Aşşaği indigimde annemle babam kucuk tartisiyo gibilerdi
-nasil tesekkur aliyor yaa !
Annemin dedigi sozle ogrendiklerini ogrendim . Ogrendiler iste al simdi derin salagi ne bok yiceksin
-reyhan sakin ol!
Derken beni gordu babam ve
-kizim gel hadi otur hem yemek yiyelim hem konusalim .

Dedi. Uzulmustum buyuk ihtimalle erdege gidemicektim ama cok istiyordum.Babami hep sevmisimdir . Hep iyi yaklasir cozum odaklidir ama annem tatli cadimdir. Bagirir cagirir ama cok sefkatlidir. Ama oncelik babamin valla hakkini yemeyelim. Bende masada abimin karsisina oturdum. Hos o burda degildi sandalyesinin karsisina oturdum.ozlemistik onu artik babamla barissada gelse artik. Abimin ismi mert ,universite 4 gidiyo. o benim kahramanim aslinda yakisiklim derim ben ona. Beni hep korur, herkesten .Oda bana kucugum yada derin der. Neden mi burda degil? . Abim babamla kavga ettigi icin okulunun yurdunda kaliyor. Annem o kadar yalvarisina ragmen ikna edemedik ama dusunun oda babami ,babami yani sinirlendirip yuzune tokat atmasini sagladi .kavgalarinin nedenini bilmiyorum cunku o zaman 15 tatildeydik ve ben arkadaslarimla uludaga gitmistim. Ay simdi hatirladimda ikna etmek icin canimiz cikmisti.
Butun bu dusunculerimden beni koparan annemin sozu oldu

-derin tabagindakini ye , zaten kizginim sana!
-ne var anne ya , yeter kac yasina geldim ben ,17 . Kucuk cocuk degilim hayatimda sadece bir kere bir kere tesekkur aldim diye boyle mi yapiyorsun. Gerci daha almadim ama ona ragmen simdiden basladin dersin simdi artik "erdek yok derin! , biz nereye sen oraya diye"lutfen benide anlayin ya ,bu don-

Sozumu kesen babam olmustu,bu arada ne zaman bu hale geldimi bilmiyodum ayaga kalkmis elimdeki catali anneme dogru tutuyodum olayi idrak ettigim anda catali hemen masaya koydum.

-Derin ! Kizim cok buyutuyosun annenin tek istegi ,emeklerimizin bosa gitmemesi kac senedir ozel okullarda okutuyoruz seni kizim .lutfe sende bizi anla.

-tamam ama baba zaten bu son rahat senemdi seneye universite sinavina gircem bu sene biraz boslamis olabilirim . Ozur dilerim .
Diyip odama dogru gittim.
Lise 4 geccektim. Bu donemde dusunebiliyorsunuzdur, deniz yuzunden bosladim. Ama cocuk cidden yakisikli yaa.

 Ama cocuk cidden yakisikli yaa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tipe bakarmisiniz yaa. Neyse iste
Simdi napcam ben diye dusunurken uykumun geldigini anladim ve bende hic itiraz etmedim. Hemen ayicikli sort takim pijamami giydim . Kendimi ruyalarimi ve uykunun kollarinaa attim..

Selammm!!eski hikaye gibi degildi bolumleri tekrardan yaziyorum. Insallah okuyucum artar yarabbim...

3 AYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin