3.bolum

24 0 0
                                    

Duydugumuz araba sesiyle hemen bakislarimiz arabaya dondu . Yola bakmiyorduk . Ve cocuk son anda frenleyip durmustu .gercekten cok korkmustum.Bu arada cocukta yigitti daha yeni idrak ediyodum. Yigit sila'nin sevgilisi.
-napiyosunuz kizim yaa!!
-aa yigit senin burda ne isin var ?
-ne isim olcak silayla sinemaya gitcektik onu almaya gidiyorumda. Siz napiyosunuz dalgin dalgin? Neyse durun arabayi kenara cekiyim yolun ortasindayiz.

Arabayla kapinin arasinda bizimle konusuyordu o kenara cekmeden
-yigit acelemiz var silaya selam soyle sonra konusuruzz . Hadi bayyy.
Diyip cevap vermesini beklemeden onumuze bakarak yolu gectik.ve taksi durdurup, canlarin evlerinin ordaki cafeye gittik.acelya yol boyunca nasil davranmaliyim deyip deyip basimi agritmisti.

Taksiye nakiti odeyip taksiden indik ve cafeye girdik can hemen caprazdaki masada oturuyordu.
Yavas yavas yanina ilerledik.Can bizi gorunce agzi acik kalmisti daha dogrusu acelyaya baktiginda.yanina gittik ve masaya oturduk.
-kizim bu etegin boyutu nee?
Yigit hemen soze girmisti.
-o kizin elbisesinin boyundan uzun.

-acelyaa! Cok uzattin artik .ozur diledim ya . Bir begeni yaa.sen bunlara takilmazdin. Hem cocukluk arkadasim dedim ya.

-aldin mi begeniyiii?

-evet

-ayy canim benim tamam ozurun kabul edildi . Affettim.

Deyip can'a sarilmisti.Super olmustu bana gerek kalmamisti.
Acelya can'dan ayrildiktan sonra soze girdi.

-tamam o zaman . Askim bizim bir arkadsimiz var ve yakin yani.onun icin senden birsey istiycez.
-ne istiyceksiniz.
-simdi bak bu deniz'e asik. Ve senin denizden biseyler ogrenmen lazim.
-iyide askim ben gecen o cocukla kavga ettim.
Ne yani o kadar yolu bunun icin gelmistik. Gerci sevenleri kavusturdukta.
-yaa nedenn?

-bosverin.

-neden dedim can?

-bir kizla var hem bakireymis. Hemde daha rssit degil bu gitmis kiza icki icirmis falan.biseyler olmus benimde icimde insanlik yonum ortaya cikti buna yumruk attim.
Dedikleriyle gozlerim yanmisti ama yanmisti dolmamisti kendimi aglamamak icin tutmustum ama bogzima bir okuz oturmustu.
Acelya benim durumumu anlayip
-askim biz bir tuvalete gidip geliyoruz .
Dedi ve kalkti bende hemen kalktim ve hizli adimlarla tuvalete gittik.
-derinn iyi misin?

-nasil oluyum ha ? Nasil? Nasil bu kadar serefsiz olabilir. Disarda  cok iyi bir insan gibi gozukordu acelya.Ya birgun banada yapsa bu yaptigini?
Bunlari derken gozumden bir damla yas akmisti.

-anliyorum bebegim hem bak gercek yuzunu gordun. Tamam yakisikli olabilir ama bak ici kotuymus.

-neyse tamam daha fazla uzulmiycem.

-tamam hadi elini yuzunu yika cikalim burdan.

-tamam.

Ben elime ve yuzumu yikadim ve iceriye gectik.

-askim bizim burdan gitmemiz lazim. Onemli bir sey olduda . Ben seni ararim yarim saate.
O anda acelyanin beni eve birakacagini anlamistim .biraz uzulmustum cunku beraber alisveris yapabilirdik.cunku be kadar uzulmiycem desemde onun hakkinda hep iyi seyler dusunup kendimi ona baglamistim .ama bencil olmamaliydim. Onlarda bir haftadir gorusmuyorlardi.
-tamam askim.

Cafeden cikip taksiye bindik.
Ve acelya evimin adresini soyledi.

-mavisim uzulmiycem dedin.istiyorsan yaninda kalayim parti yapalim .

-yok amca kizi. Ben iyiyim bak.
Dedim ve kendimi gosterip 32 dis gulumsedim.aslinda ruhsuzdum uzgun degildim ama mutlu hic degildim.
-tamam mavisim .

Ve yol boyunca hic konusmamistik cunku ben konusmak istememistim.

Eve geldigimde dogayi arayip bize gelmesini soyledim.o da hemen geliyorum demisti. Silayida arayabilirdim ama bildigim kadariyla yigitle buluscaklardi.o yuzden rahatsiz etmek istemedim.
Doganin sevgilisi yoktu. Cunku o erkeklerden nefret ederdi babasi yuzunden . Cunku babasi onlaradoga 7 yaslarindayken buyuk bir miktar para birakip kacmisti. Ve anneside bu yuzden hastalanmisti . Ama bu hastaligi atlatmisti.doga annesini cok severdi.bunlari dusunurken sarki actim.ve kulakligimi takip dinlemeye basladim.
Sarkinin ismi halil sezai-kafasi kendinden bile guzeldi.
Bu sarkinin durumumla alakasi yoktu fakat seviyordum.
Ben muzik dinlerken odama doga girdi.bir poset abur cuburla.
-napiyon poncik?
-ruhsuz kanka
-ooo, ruhunu doldurcak seyler getirdim.
Deyip elindeki poset gostermisti vee cirtlak sesiyle
-pijama partisiiiiiiii!!!
Diye hafif bagirmisti.

Dogayle tum abur cuburlari yiyip , tum olan biteni anlattigimda bana sarilip
-ben bosuna nefret etmiyorum. Hem ne guzel baslamadan bitti kanka.
Diyip yuzunu eksitmisti bende onun bu haline gulmustum doga cidden bana iyi geliyodu .
Saate baktigimda 23.17 oldugunu gordugumde sasirmistim ne kadarda cabuk gecmisti. Tabi bu arada 2 film bitirmistik. Grinin elli tonu ve senden once ben di ikiside manyak guzeldi tabi grinin elli tonu sapikti.ben bunlari dusunurken doga konusmaya baslamisti.
-kanka hadi yatalim. Uykum geldi.
-tamam kanka gec yataga sag taraf benim.
Deyip koltugumdan kalkmistim.
Ve bilgisayarimi kapatmistim. Benimde uykum gelmisti.

Pijamalarim zaten ustumdeydi.
Kendimi yataga attim ve kendimi uykunun kollarinaa attimm.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3 AYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin