2.bolum

52 0 0
                                    


Sabah kalktigimda kendimi yatakta ters bir vaziyette buldum.
Ve bugun cumartesi.oleyyyy bugun acelyayla bulsup avm'ye gitcez . Acelya kuzenim.gozleri yesil benden biraz kisa boylu. Ben ona amca kizi derim oda bana mavisim der. Benden 1 yas kucuk olmasina ragmen ayni yasta gibiyiz . Bende neyin kafasindaysam sadece bir yas var zaten. Kalktim hic dus alamam useniyy valla. Altima buz mavisi kot bir sort giydim. Ustume good day yazan siyah bir kisa kollu tisaort giydim . Eee rahat giyinelim o kadar gezcez yani. Yaz kapidaydi hatta gelmisti bugun cok sicakti ve bu yil ikinci kez sort giyisim olcakta sortlara bayilirdim . En sevdigim kiyafet turudur.sacimi tepeden bagladim ve parlaticiyi surup emdim cunku oyle guzel duruyodu hem tadi fena degildi bogurtlenliydi. Hemen birde ince bir aylaynir cekip , converslerimi giydim kirpiklerim zaten uzun ve kivrimliydi .masallah .yuzumdede leke yoktu .canta tasimayi sevmezdim. Telefonumu aldim ve babamdan para almayi aklimin kosesine yazdim .ve odamdan ciktim assagi indigimde annem kahvaltiyi hazirliyordu . Her zaman ki gibi bakimliydi. Annem yoga hocasidir ve sakin olmasi gerekirken bana karsi tam tersi. Neyse annem "gunaydin" dedim. Ama cevap alamadim.

-annecim , dun icin gercekten ozur dilerim.erdege ne kadar cok gitmek istedigimi biliyosun. Aklima hep erdege gidemicegim gelince , herkese patliyorum luttfennnnn affettt benii!!

Anneme bunlari derken en masum ifademi aliyordum .
-tamam . Ama kizim bende uzuluyorum . Sandim ki bu yil eahat biraktiysa .seneye iyice birakir dedim. Korktum . Erdek konusunda bisey diyemem . Hem sen neden bu kadar cok git.ek istiyosun ki . Ne guzel bodrum var cesme var ??

-anne oralar sicak sicak balikesir'in suyu soguk . Ne guzel iste . Ben sicaga gelemiyorum.
He bu arada bugun acelyayla alis veris merkezine gitcez.

-tamam , hadi bakalim. Bilmiyorum, neler olcak. Sen canini sıkma. Belki biseyler olur.

-neeee!! Ne olur annee. Ne olur lutfen soyleee !! Nolurrr ?nolcakkkk????
-kiz sus baban kalkcak babannen yazlik alabilirmis ama derin lutfen , bana yanlis yapiyomusuz gibi geliyo gondermeyebiliriz hala . Cunku sen tessekkur aliyosunda biz seni odullendiriyomusuz gibi oluyor .bana soz ver dersleri boslamak yok seneye.??
-oleyyyy be !! Tamam annecim hic boslarmiyim hu haberden sonra .neyse ben hemen dogayi arayip haber veriyim . Hadi ben balkondayimmm!!

Soyledilerimi soylerken 32 dis siritiyorudum. Com mutluyduk .
Doga en yakin arkadasim. Bide sila var oda yakin arkadasimizdir. Ama ilk once dogaya haber vercem dun olanlari anlatamamistim zaten.
●●●●●

-cimen gozlum hadi Yaa !! 45 dakka oldu . Bi hazirlanamadin .
Anlatcagim seyler var .

-yaa bi dur makyaj yapmak ne kadar zor biliyomusun kapaticisi fari maskarasi pudrasi ruju sonracima bronzi-

-canim benim makyaj ne biliyorum. Sadece com yapmiyorum. Benim gozlerim yetiyoo bi keremm.

-ya pislik bel alti vurdun. En sevdigim yerin mavi gozlerin oldugunu bile bile bu olaya onlari sokmicaktin

-dovcekmis gibi konustun kizz neyse hadiiii!! Gidicem simdi amcama diycem ha "can icin hazirlaniyo su kizin her gun amca" diye.
Can ssvgilisi 2 yildir sevgililer ve gercekten cok yakisiyorlar

-varyaa bi oyle bisey yap gidip yengeme derim "deniz icin bosladi dersleri bakmaktan " diye derim.

-yaa ceneni kapa ayni sinifta degiliz. ona baktimi nerden biliyon malak.. sus da bitir su isiniii...

-malak dddigini unutmicam yazdim kenara. Bitti sonundaa !!!

-ohh be hadi gidelim.

Acelya can'la tartismisdi bir kizin fotosunu like ladi diye. can cocukluk arkadasim demisti simdi onu kiskandirmak icin cok guzel giyinmisti klasik acelya iste cocuk cocuk oyunlari be bu tur iliskileri sevmem yapmacik yapmacik aci dolular daha cok ilgimi ceker. Bu arada acelya mini bir etek giymisti boku yemisti oram buram acilcak diye gun boyu kivrancakti ama harbiden guzel olmustu hele altindaki pembe o topuklu ayakkabilarla birbirini tamamlayan bir kombin olmustu.

 Bu arada acelya mini bir etek giymisti boku yemisti oram buram acilcak diye gun boyu kivrancakti ama harbiden  guzel olmustu hele altindaki pembe o topuklu ayakkabilarla birbirini tamamlayan bir kombin olmustu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Amcamlarda bizimle ayni sitede oturuyorlardi . Evlerimiz villaydi . Batikentte oturuyoduk ve ben bizim sirin evlerimizi seviyodum . Kucuk degillerdi ama yinede sirinlerdi. Assagi indigimde amcam tefonuna bakiyor yengemde dergilere bakiyodu

-anne , baba hadi biz gidiyoruz bay bayyy.

-gorusuruz kizlarrr

-gorusuruzz amca , gorusuruz yenge.

-dikkatli olun , hadi bay bay.

Evden ciktigimizda nereye gidelim diye dusunduk. Ve ilk once starbuck sa gidip ona anlatacagim seyleri dinleyip birer kahve icmeye gitmeye karar verdik.

Bir tane taksi durdurup taksiye bindik ve starbuck ' sa gittik.

Starbuck'sa girdik ve ikimizde kahveden vazgecip milshake aldik.

-hadi anlat bakalimm.

-bak simdi, lafimi kesma be anlatmaya basliyorum.

-tamam , mavisimm.

-bak simdi , hani deniz balikesirden geldiya orda hala evleri babasi zengin yani illa vardir. O bu sene kesin oraya gider. Ve bu yuzden benim balikesir erdege gitmek istedigimi biliyosun . Gerci tatil icinde istiyorum ama asil neden o . Iste ben bu donem tessekkur alcagimi ogrendim ve biliyosunki annemgil takdir alirsam erdege gonderceklerdi beni. Bende alamadigima gore dun babam tessekkur alcagimi ogrenmis ve anneme soylerken duydum. Dun annemle biraz tarstistik. Sonra sabah oldu ozur diledim falan soyledim"anne beni anla biraz ,ozur dilerim" falan dedim. Sonra annem bana babannemin erdekten yazlik alacagini soylediiiiii!!!

-ne kizim ohaa!! Cok sevindimmm yaa ! Bende gelirim artik benim bundan haberim yoktu . Cok iyi oldu hem denizde var. Ama bi dakka sen denizin kesin orda olacagini nerden biliyosun?

-Bilmiyorum , tahminen.

-kizim oyle olurmu? Bence bir ogren derim.

-mal misin acelya. Daha dogru duzgun konusamiyoruz. Daha dogrusu ben konusamiyorum hem heycanlaniyorum hem onu baska kizlarla gorunce uzuluyorumm.

-yaa mavisim yapmaa boyle . Bak bi fikir buldum. Can da bunun gibi gotu kalkik y-

-acelyaa gotu kalkik degil!! Cool o bikerem.

-neyse iste can'la iyi anlasirlar can'a sordurturum bi kankam onu seviyo diye. ondan ogrenebiliriz.

-supersin sen . Kimin kuzeni istee.

-yanliz bir sıkıntı var biz küsüz mavisim.

-yaa neyse. Zaten baristircaktim erken vakte alip simdi baristiralim o zaman. hadi kalk.

-yaa derin banane o ayagima gelcek hem daha kiskandiramadim ki

-yaa bi kerede kir su inadini.

Telefonumu cikarip cana mesaj attim.
Kime:can
Can atlantis kafeye gel!!!

Ve aninda mesaj geldi

Kimden:can
Noldu ? Acelya'ya bisey mi oldu?

Bunlarin hepsi salakti bissy olsa cafeyemi cagiririm salak

Kime:can
Hayir . Soru sormada gel hadi konuscaklarimiz var.

Diyip telefonu kapattim ve arka cebime koydum. Starbucksdan cikip . Karsiya cafeye gidiyodukki oo korna sesii
Dütttttttttttttttt

3 AYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin