Dupa ce m-am imbracat, cobor scarile repede pentru a lua micul dejun cu familia mea.Cind ajung in bucatarie ma lasa fata masca , mama a facut clatiteee cu ciocolataaaaa,iuhuuu, ador clatitile cu cioco.
Eu- Neata mami! (o sarut in timp ce infulet una dintre clatitele facute de ea.)
Mami- Neata iubire.Cum ai dormit?(zice ea in timp ce unge clatitele cu NUTELAA).
Eu- Foarte bine! ( zic eu cu gura plina de clatite).Imi iau gjiozdanul , un mar verde pe care o sa il mananc pe drum spre scoala.
Eu- Hey, lume eu plec, Max o duci tu te rog pe Lia la scoala, te loggg ( spun cu o fata de catelus plouat)
Max bufneste in ris de fata mea dupa se da predat si da din cap afirmativ.Ies de pe usa si deschid poarta de la garaj cu telecomanda, imi iau motorul meu, albastru cu negru. mat.
Gonesc pe strada ca si cum as zbura, mai am 15 minute si intirzii.Ajung in fata scolii, nu e rea scoala , e super :
Imi parchez repede motorul si intru in scoala.In 2 minute eram deja pe holul scolii, fiind obosita si grabita, nu ma mai uitam pe unde merg si ma izbesc de ceva.Sau mai bine zis de cineva.Ma izbesc atit de tare de acel cineva incit ma dezechilibrez si cad jos.
Cind imi ridic privirea vad un baiat inalt, brunet cu ochii caprui si bine lucrat, pe scurt era minunat.Vocea lui ma smulge din gindurile mele.El- Hey!Esti bine,frumoaso? Ar trebui sa ai grija pe unde mergi,te-ai putea rani (spune el cu un zimbet complect adorabil pe fata).
Imi intinde mana, in semn de ajutor, dupa ce adun de pe jos , radem amindoi si dupa el adauga:
El- Numele meu este Sam, banuesc ca esti noua, te vad cam pirduta.
Eu-Beatrice,incantata(spun si afisez un zimbet urias si putinel cam timid).Da, da sunt.Acum daca nu te superi o sa merg la ore, am matematica...
Sam- Ce clasa esti?
Eu- A 11-ea.De ce?
Sam-Asta inseamna ca ai lectie cu domnisoara Levingson.Mergi pe hol si a doua usa de pe dreapta...a,si bine ai venit in liceul nostru...
Ajung in fata clasei,bat la usa si dupa intru, toti colegii se uitau catre mine.
Eu-Buna dimineata, mii de scuze pentru intirziere ...Profesoara-Stai linistita , banuesc ca tu esti eleva noua,Beatrice Grey.
La care eu adaug un dat din cap afirmator si un zimbet.Profesoara este o domnisoara foarte prietenoasa, frumoasa si preda bine lectiile de matematica.Are parul castaniu si ochii verzi.
Profesoara- Te rog, aseazate in a treia banca, linga Emm.Am uitat sa mentionez, eu sunt si diriginta ta, sper ca totul sa decurga bine.
Ma indrept spre a treia banca, unde statea Emm , o fata bruneta,cu un par frumos si lung , cu ochii caprui incredibili de frumosi.
Cind ma asez aceasta imi da un bilet:
"Buna!Eu sunt Emma, poti sa-mi spui doar Emm, incintata de cunostinta ,pari o fata de treaba,ai vrea sa fim prietene?Apropo , bun venit in liceul nostru, sper sa ne intelegem!"
Dupa ce am citit biletul, ma intorc spre ea, afisez un zimbet si dau din cap afirmativ.Emm afisind si ea la randul ei un zimbet frumos.
CITEȘTI
Beatrice.
Teen FictionIn aceasta carte se povesteste despre o fata pe nume Beatrice.Inceputul suna cam asa: Buna ma numesc Beatrice am 17 ani.Acum nu mult timp m-am mutat din Roma in NY fiindca parintii mei au primit o oferta la lucru.Am un frate mai mare Max,par blond...