Találkozás

4 0 0
                                    

Amikor meg állt a taxi fizetem és kiszáltam nagy nehezen , a rohadék még ki szálni se segitet a taxibal azt hiszem már most jol indul az este. Ösze szetem magam nagy levegöt vetem és a bejárat fele igyekeztem szerencsétlenségemre meg botlotam és hanyat vágotam a hotel be járata elöt , csak egy nagy nyögést szakat ki a számon mert hirtelen mindenem megfájdult, mikor fel akartam támasztodni kutya pozba emelketem de közbe 2 erös kezet éresztem magamon , mikor felpilantotam az ütö meg ált bennem egy gyönyörü szem párba néztem bele még levegöt is el felejtetem veni meg szédültem és csak le eset álal néztem ki a fejemböl mind egy harcsa, szép látvány lehetem . Ö csak mosolygot és nagy acentusal anyit kérdezet jol e vagyok, válaszul csak bologata és a tekintettemet nem vetem le az arcárol, ö közben fel állitot a kutya pozombol és aggodona végig tekintet rajtam, az egyész testem lángra lobant a nézése alat szerintem egész a kulcs csontomig pirultam miközbe ugy kereste a pilantásom mind aki szomjas egy pohàr hideg vizre, csibész molyost pillantotam meg a száján és közbe lehetet látni a colgétal mosot szép fehér fogsorát. A szeme gyönyörü zöld volt arca kicsit borostás haj kicsit hoszab a megszokot átlagtol, a keze érintése puha de , erös és éreztem a keleti birtoklást a fogásába. Azt hizem még a lábam is remeget a kegyetlen szemtelen nézésétôl. Elismeröen csatintot egyet a nyelvével és köszönt......hello Ali vagyok kérdön rám nézet és a kezét nyujtotta örvendek én meg Bella vagyis Izabella megint bolint elismeröen és a térdemnél meg akad a tekintete, akaratom elenére én is oda néztem és a bokámig csurgot a vér lefele a térdemböb baszzus enyit nyögtem ki.                    Meg fogta a karom és csak anyit közölt ellátásra van szükségem és kövesem. Ut közbe a holtelb be felé elö vete a telefonyát és arabul kezedet valakivel beszélni nagyon komolyan és határozotan én csak követem a lift ajtajáig és közbe kicsit alaposaban meg néztem ( mit nem adnák ezért a férfi bálványért ) gondoltam magamba és milyen jo ilata volt éresztem a parfüm füszeres ilatát rajt tejesen be gerjetem még a fájo térdem is el feledtet velem a közelsége. Meg nyomta a lift hivo gombját és vártunk még meg érkezik a lift, adig szemel tartotam és ö is éngem . teljesen el vesztem a közelébe és mind ha birtokolná a testem olya érzésem volt mikor rám nézet. Miután beszáltunk a lift ajtaján a derekamon éreztem a kezét, azonal reagált rá a testem és liba börös letem , ö ezt észre vette és csak mosolygot rám. A világ végére el menék ezel a férfival igy éreztem. Magához rántot és hüvelyujjával meg érintete a számszélét . A szivem meg ált egy pilanatra és anyti mondot - gyönyõr vagy , a felegekbe éreztem magam,a lift meg ált és a 20 emeleten száltunk ki, nagyon elökelö holtel volt szép szönyeg nagy világos ablakok már a folyoson is lehete látni hogy ez csak mind lukszús szép volt a látvány és persze a segitö kész arab is akért már most bizseregtek a zsigereim. Egy nagy tágas napaliba vezetet be és lácot hogy a leg fulos lakorészen lakik talán az egész hotelba gazdag ficsur gondoltam de mind ez nem érdekelt mert csak a firfit akartam . Az orvos nem sokára ide ér , remélem adig meg iszik velem egy teát ? A kérdésére igenel válaszoltam , de magamba hozá tettem még 2 is ha ugy akarnád. Bicentet és már hivta is a recepciost, adig be mentem az wc re hogy rendbe szegyem magam egy kicsit és le törölesem a vért a lábamrol. Amikor ki mentem csak ö ült a fotelba és éngem nézet ( azok a szemek) ha kelene igy álnák elöte pár orán keresztül hogy csak éngem láson és senki mást. Azt akartam és igen akorom hogy ez a férfi az enyém legyen. Nem sokára it a füsitö és a tea, kérem Izabella foglajon hejet. Leültem közel melé és beszélgetn kezdet velem mind aki már tiz éve ismern, felszabadultan ültem melete közel és minden kérdésére válaszoltam röviden közbe probáltam palástolni az izgalmam mert a szép szájára gondoltam hogy mit tudna müvelni velem . Görcsösen szòritotam ösze a két combom amit ö észre vet és csibészesen msolygot, a kopogás riasztot minket fel a beszélgetésböl. És miután kinyitota az ajtot két férfi ált az ajtoba az egyik a pincét a másik egy Orvos.

Véletlen fordulatOù les histoires vivent. Découvrez maintenant