1. časť

13 2 1
                                    

Ja: Mishell
Mishell: Áno?
Ja: Musím ti niečo povedať 😞😕😓
Mishell: Čo sa stalo? 😳😳
Ja: Vieš čo som ti vravela že moja mama si ide nájsť novú prácu.....
Mishell: No? Dostala ju? To je super! 😂😂😂 a čo s tým?
Ja: No tak ona ju dostala ale musíme sa kvôli tomu odsťahovať.. 🙁😕😞😞
Mishell: Whaaaaaat 😳😕🙁😞😓😫😫😫????

Bolo mi z toho nanič. Ešte som to musela pobedať Lucy. To je moja druhá najlepšia kamarátka. Nevedela som ako jej to povedať pretože ona je na takéto veci viacej "zaťažená".

Ja: Lucy? 😄😞
Lucy: Áno? ☺️
Ja: Vieš čo som Vám vravela že mama si hľadá prácu...
Lucy: No dostala ju ? To je úžasné! 😁😁😁 A kde?
Ja: To je ten preblém.... 😓😞
Lucy: Prečo? 😳😳😳
Ja: Pretože ju dostala v Nemecku. Vraj vždy chcela pracovať v tej firme neviem ako sa volala...
Lucy: 😓😫😁😰😰😭😭😭😭 To nemyslíš vážne !!!

Zo všetkého som mala zmiešané pocity. Nevedela som sa odlúčiť od nich a ani od miest kde som prežila všetky tie krásne chvíle.

O 2 týždne neskôr...
Väčšinu vecí som už mala pobalených, bolo treba ešte pobaliť nejaké drobnosti. Mala som ešte prichistané nejaké oblečenie na tých 5 dní čo tu budem. Počúvala som hudbu a myslela na všetko čo budem musieť opustiť. V tom rozmýšľaní ma vyrušil zvnoček. Otvorila som dvere a tam stáli Mishell a Lucy.. "Choď sa poumývať ideme ti pochystať veci ideme si užívať." "Čo?? To tak rýchlo?" "Nebrbli a choď sa poumývať!" Nevedela som čo mám robiť. Bola som v šoku z tejto prepadovky.
Bola som nalíčená, oblečená- oblečené som mala: biely croptop, džínové kraťasy a čierne conversy, vlasy som si tipla do drdola a išli sme sa zabávať. Zavolala som mame, jasné že mi povedala do polnoci buď doma. Túto frázu milujem. Išli sme do menšieho baru v meste. Bol tam pomerne kľud, objednali sme si nealkoholické mojito. Ako inak sme sa začali nudiť. Ako náhle sme dopili išli sme preč. V centre bol pomerne rušný klub v ktorom sme ešte neboli. Vybrali sme sa tam. Vyzeralo to tam pomerne dosť "akčné"  kedže z tade bol počuť vreskot na mol opitých báb a smiech chalanov. Hneď po vstupe sme narazili na partiu mladých pomerne sexi chalanov ktorý boli tam pomerne ako tak triezvi, aspoň som si to myslela. Hneď si nás všimli... Išli sme si sadnúť do boxu. Objednali sme si mojito áno zase mojito je to to najlepšie čo môže byť. Hlasná hudba nám bila do uší ale nijako nás to nerušilo pokiaľ neprišli tí nemenovaný chlapci."No čo mačičky... Dačo tvrdšie by sa nenašlo?" sadli si ku nám bez akéhokoľvek opýtania. Iba sme sa nad tým zasmiali a čakali čo sa bude diať ďalej. Chlapec čo si sadol vedľa mi niečo začal rozprávať ale nič som ho nerozumela. Až potom som to pochopila keď ma chytil za zadok. "Tebe je čo?" "Nič a tebe?" v zúrivosti som mu dala facku. Pripravená odísť ma ešte stiahol stiahnuť k sebe a snažil sa ma pobozkať ale neobišiel inakšie ako pred tým. Tresol mi po zadku, chcela som mu vypálť aj tretiu ale na to nebom čas. Bola som úplne vytočená a pripravená ísť s Mishell a Lucy preč ale neboli nikde. Hľadala som ich všade. Už som to vzdala išla som von a koho tam nevidím... "Kávu si osladím o trochu víc..." tackali sa tam úplne na mol aj s tými zvyšními  dvoma ani som si nevšimla kedy odišli. " Vy ste načisto potratili rozum?" "Neviem ako ty, ale ja si ešte pripijem na náš e zdravie." Bola som už bez toho úplne vytočená tak som nám zavolala taxík. Nemohla som ich poslať domov boli by ich rodičia zabili. Prišli sme domov a nikdy nikoho. Išla som do kuchyne, bol tam položený papierik:" Išla som do mesta. Pa ľúbim ťa 😘" "Dobre teda idem ich nejako prezliecť. Bolo to pomerne náročné kedže mali vkuse tendenciu hádzať sa o postele. Nejako som ich prezliekla a išli sme spať.



Ahojteee...
Fuh. 😂😂😂😂 Vôbec som nečakala že sa do odvráti takto. Pôvodne sa mala opiť Kate ale nejak nevydalo 😂😂 Nemôže byť vždy ken ona najhoršia 😂😂 v reáli nie som vôbec iná ( neožiersm sa ale skôr ja mám tendenciu na to niečo vyparatiť) Každopádne snáď sa Vám prvá časť môjho príbehu páčila 😂😂😂 ešte si kus počkáte na to LOVE obdobie 😍😂😂😂 ale myslím že to bude stáť za
to 😂😂❤️

Only heWhere stories live. Discover now