Karakter Tanıtımı

30 3 0
                                    

NOT : Kitabın ilerleyen bölümlerinde yeni kişiler eklenecektir.

Nazlı YILMAZ(Burcu ÖZBERK ) : 24 yaşında .Selin ' in ikizi . Hemşire ,hırçın , eğlenceli, babasına düşkün , inatçı ve tabi biraz erkek Fatma .

Mehmet DİNÇER(Ali Ersan DURU) : 26 yaşında , babasının patron olduğu bir inşaat firmasında iç mimar . Disiplinli , sakin biri .

Selin YILMAZ (Hande ERÇEL ): 24 yaşında , Nazlı 'nın ikizi . Bir tekstil firmasında tasarımcı .Neşeli , hiperaktif , süslü , hayat dolu biri .Ayrıca Barış ' ın kız arkadaşı .

Barış BÜYÜKHAN(Burak DENİZ ) : 25 yaşında . Mehmet 'in en yakın arkadaşı .Nazlı ' nın çalıştığı hastanede doktor .Karizmatik , sıcakkanlı ve biraz da kıskanç . Ayrıca Selin ' in erkek arkadaşı .

Ceren SERTKAYA (İrem HELVACIOĞLU ) : 24 yaşında . Selin ve Nazlı 'nın en yakın arkadaşı . Bir şirkette yönetici asistanı olarak çalışıyor . Kurnaz , güzel ve tatlı biridir . Can ' dan hoşlanmaktadır.

Can YILDIRIM (Sarpcan KÖROĞLU ): 25 yaşında . Mehmet ve Barış ' ın yakın arkadaşı . Çapkın , sevimli ve zekidir . Babasının şirketinde çalışmıyor daha doğrusu adam olmaya çalışıyor .


 Babasının şirketinde  çalışmıyor  daha doğrusu adam olmaya çalışıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serpil YILMAZ(Evrim ALASYA ) : Nazlı ve Selin ' in annesi . Mahallelerindeki küçük şirin bir kafenin sahibidir . En büyük korkularından biri kızlarının özellikle Nazlı ' nın evde kalması . İyimser , dobra , atılgan biridir .

Adnan YILMAZ(Ali PINAR ) : Nazlı ve Selin ' in babasıdır. Eşi Serpil ile kafelerini isletmektedir . Kızlarına karşı iyimser , anlayışlı yerigeldigindede soğukkanlı biridir .

Eda ÇABALAR(Ceyda TEPELİLER ) : Mehmet ' in aile dostlarının kızı . Mehmet ' e aşık . Mehmet ' in çalıştığı şirkette yönetici . Hırslı , kurnaz , istediğini elde eden ve bayağı gıcık biri .


İLK BÖLÜM 22 HAZİRAN ' DA .

MANTIklı  AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin