1.BÖLÜM

20 3 1
                                    

"Nazlııı çabuk kalk , işe geç kalıyorsunnn hadiiiii ! "

Selin ' in cıralaması ile yataktan fırladım. Kalkmamla yere yapışmam bir oldu ama kendinmi toparlayıp dolaba koştum . Selin ' in kahkalarını duydum .

Ve o an anladım ki bugün izinli günümdü .Koşarak Selin ' i kovalamaya başladım .

" Gel buraya gerizekalıı , yaa bu bana yapılırmı ? Uykuya hasretim ben yaa ! "

"Yaa Nazlı asıl bu bana yapılırmı? Hani alışverişe gelecektin ? İmdatt yaa baba yardım ett Nazlı öldürecek ! "

"Kızlar affedersiniz ama eşek kadar oldunuz . Ne bu oyun merakı ? "

Dedi babam gülerek .

"Hadi hadi boğuşup durmayın . Siz kahvaltınızı edin bende annenizin yanına kafeye iniyorum . "

Selin masaya oturarak bana pis pis bakmaya başladı . Bende sinirle gidip elimi yüzümü yıkadım.Üstümü giydikten sonra masaya oturup kahvaltı etmeye başladım .

Ben bir hemşireyim . Çoğu zaman gece nöbette olurum . Bu yüzden uykum herşeyden önce gelir . Bugün izinli günüm ama ikizimin gazabına uğradım .

Selin bir tekstil firmasında tasarımcı olarak çalışıyor . Kıyafet işlerinden anlaması gerekirken kararsızlığın tam ortasına düşüyor .Sanırım dün gece hayatımın hatasını yaparak Selin ' in sorusuna olumlu cevap verdim .

Sanırım Murat ' la buluşacakları için birşeyler alacak . Murat 'ta benim çalıştığım hastanede doktor daha doğrusu stajyer doktor . Selin hastaneye ziyaretime geldiginde eskaza Murat' la çarpışmışlardı .
O zamandan beri sevgililer .

"Ya Selin ben ne anlarım kıyafetten acaba ? Seninle gelip ne yapacagim ben . Sen Ceren ' i çağırsana ?! "

" Zaten Ceren ' i çağırdım benim zeki ikizim . Onunla kıyafetlere bakıcaz .Seni başka birşey için götüreceğim ."

" O zaman ne için götüreceksin benim canım ikizimm ?!"

"Annemin isteği üzerine seni biriyle bulusturacagim .Adı Zeki çocuğu bende tanimıyorum ."

"Yaaa ufff yine mi yaa ? Yaa ben belki evlenmek istemiyorum . Belki kariyer planlarım var , belki uygun kişiyi bulamamışımdır. Bu kaçıncı arkadaş ya bıktım .İllallah ettim artık .

Yani Müge Anlı bile bu kadar kayıp bulamamıştır .Annemin bana kendi tabiriyle kısmet bulduğu kadar .Bıktım artık ustumdeki bu evlenme baskısından ."

"Nazlı annem sana kariyer planı yaptırırmı hiç ? Anca çocuk yapma planını yaptırır . Neyse olmazsa olmaz yani ikizim .Bakarsın belki çocuğa aşık olup vurulursun haa ? "

"Yaa Selin allah aşkına ne vurulması ? Çocuğun adında meymelet yok ."

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Selin Ceren 'le buluşarak gitti .Bende Selin ' in verdiği adrese gittim .Bildiğin muhallebiciydi geldiğim yer . İçeri girdiğimde pek fazla kişi yoktu . Garsona "Zeki Bey nerede ?"dedim .
Garsonun gösterdiği yere baktım .Hayırrr olamaz bu o olamazz !!!

1.BÖLÜMÜN SONU

Yazım hataları varsa çok özür dilerim .Umarım beğenmiştirsiniz .

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MANTIklı  AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin