Personen:
Hoofdpersonen :
Romaissa & NouredinFamilie van Romaissa :
Romaisa is 18 jaar. Zij draagt hoofddoek en heeft een prachtige kleding stijl. Romaissa heeft een eigen kleding winkel samen met haar vriendin Souhaila. Romaissa heeft licht bruine ogen volle wimpers. En mooie volle lippen. Geloof staat op nummer 1 bij Romaisaa zij vind dat 1 van de belangrijkste dingen. Zij is 1.65
Mohammed ( vader van Romaissa) is 45 jaar. Hij is 1.83. Haar vader heeft een gespierd lichaam. Hij heeft gevoel voor humor. Hij is van geen ouderwetse vader dus geloof staat bij hem niet op nummer 1. Hij heeft donker bruine ogen. Hij is sportief en houd er van om te genieten van het leven.
Saida ( moeder van Romaissa) is 40 jaar. Saida draagt geen hoofddoek. Zij heeft mooie bruin/blonde krullen. Geloof staat bij haar ook niet op nummer 1. Ze houdt er van om te shoppen en is 24/7 bezig met make up. Ze haat het om op te ruimen. Zij is een tuttiggg persoon.
Broers en zussen:
Soufyan ( broer van Romaissa) is 24 jaar. Hij is 1.75. Hij heeft een opscheertje en een lichaam waar elke meisje op geilt. Hij heeft een prachtige kaaklijn. Hij heeft bruin/blond haarkleur en lange wimpers. Hij heeft een goed karakter en hij is de enigste die Romaissa begrijpt in het gezin. Hij heeft een hart van goud en zal Romaissa erg gaan steunen in het verhaal.
Samir ( broer van romaissa) is 22 jaar. Hij is een tweeling samen met Sabrina. Hun zullen alles er aan doen om het leven van Romaissa zwart te maken. Samir is een knapoe jonge. Veel meisjes willen met hem nemen alleen is hij niet zo een boy die relaties neemt.
Sabrina (zus van Romaissa) is 22 jaar. Zij is een tweeling met Samir. Zij is een jaloerze type. Zij is heel erg jaloers op Romaissa omdat zij een eigen winkel heeft en veel geld verdient. Zij zal haar leven soort van verpesten. Maar in ieder geval romaissa heeft donker bruine ogen en heeft bruin krullend haar.
Souhaila (vriendin van Romaissa) is 17 jaar. Zij heeft een hart van goud. Ook al zitten ze in een zwarte periode zij kijkt altijd naar het positieve en nooit naar het negatieve. Souhaila die werkt samen met Romaissa in hun eigen kledingwinkel. Ook zij heeft een prachtige stijl.
Familie van Jamal:
Jamal 28 jr : hij js 1.87 en heeft een breede postuur , hij werkt bij een auto merk , verdien goed daarbij en leeft een rijke leven. Maar iets onbreekt hem. En daar zal hij er opzoek gaan.
Chaima 26 jr: ze is gtrouwd met Jamal en werkt als model, ze heeft een mooie taille en ks lang met lange pik zwarte haar.
Sara: Dochter van jamal en Chaima van 3 jaar.
Familie van Nourdin:
Nouredin 24 jr :
Hij is een aardige grappige jongen die met iedereen om kan gaan, altijd zijn er meisjes die hem weleeens leuk vinden maar hij zelf heeft nog nooit een meisje echt leuk gevonden. Hij werkt im een kleding zaak in Amerika en staat wel beroemd op youtube. Hij is gelovig en helpt mensen altijd wanneer ze het nodig hebben.Isha 39 jr : moeder van Nourdin , ze is een aardige dame die altijd wel een glimlach heeft. Ze werkte vroeger bij de creche dus houd ze heel veel van kinderen
Said 45 jr : vader van Nourdin. Werkte vroeger bij bedrijfen. Hij is een hele goeie man en staat heel bekend als een aardige man die arme helpt.
JE LEEST
Nothing Is Impossible
RomanceHey ! Leuk dat je op dit boek terecht bent gekomen ! Ik weet zeker dat dit een leuke boek voor je zal zijn. Klap het boek open en leef mee met Romaisa en haar leven...♡