Bavulumdaki eşyaları yerleştirmeden önce telefonumdan MİLEY CYRUS-DRİVE ı açtım ve bavulumu yerleştirmeye başladım.Ece içerden şarkının sesini kısmamı söylüyordu ama duymamazlıktan geldim.Bavulumdaki son birkaç eşyayıda yerleştirdikten sonra hemen duşa girdim ve soğuk suyla bir güzel duş aldım.
Duştan çıktıktan sonra salona geçtim,televizyonu açtım.Kanalda two and half man vardı onu izlemeye başladım.Merdivenlerden aşağı inen eceyi gördüm.
-Nereye gidiyosun ?
-Senin yabancı olduğun şeyler anlamassın
-Neymiş benim yabancı olduğum şeyler
-Mesela sevgiliyle buluşmak gibi şeyler
-Hmm demek sevgili ne zaman yaptın ve benim neden haberim yok ?!?!
-Her yaptığımı sana söyleseydim ohoooo.Ama istersen sende gelebilirsin
-Ay yok saol canım kalsın
-Sen bilirsin.Ben gece geç gelebilirim anahtarı alıyorum bişey olursa beni ara buzdolabında her şey var ordan ye eğer yemessen sipariş et hadi bay
-HE HE HADİ BAY
-...
Sonunda gitti ne çok konuşuyo bu kız ya.Bende odama gidip kıyafetlerimi değiştiriyim bari...
SAAT GECE 2:45
Nerde bu kız saat de çok geç oldu.
(telefon çalar.bilinmeyen numara)
-Alo
-Alo merhaba ben ecenin erkek arkadaşıyım sanırım ece çok içti onu burdan alabilir misin ?
-Nerdesiniz ?!!!!!!?
-Adresi veriyorum...
Verdikleri adresin önüne gelmiştim burası bardı sanırım.Hemen içeri girdim ve eceyi aramaya başladım.İçeride aradım taradım yoktu aklıma tuvalete bakmak geldihemen koşa koşa tuvalete gittim ve eceyi tuvalet sırasında kusarken gördüm bütün kızlar eceye pislik gözüyle bakıyodu.
Hemen eceyi sıradan çektim ve kolunu omzuma attım.Tam bardan çıkacakken sarışın mavi gözlü ve gamzeleri olan bir çocuk ecenin iyi olup olmadığını sordu.Sanırım ecenin erkek arkadaşı bu olmalıydı.Bende nasıl görünüyor diyerek çocuğu tersledim ve hemen kendimizi dışarı attım.
Eceyi oradaki banklardan birine otutturdum ve kusmasını bekledim.Yanımıza ecenin erkek arkadaşı ve bi tane daha oğlan geldi.Tamam ecenin erkek arkadaşı yakışıklı olabilirdi ama yanındaki oğlan...
VAY ANAM VAY ANALAR NELER DOĞURUYOR.Kumral saçlı dudakları tam öpmelik hafif sakalları ve yüz hatları belli olan bi çocuk vardı.Ben o çocuğa bakıcam diye eceyi unuttum.Ulan sen iste ben prenses kostümü giyer dışarda şeker dağıtırım düşün prenses kostümü ve ben.Neyse bunlar eceye bakıyo ben oğlana.Bi ara göz göze geldik anam ben bir utandım bir utandım sorma.
Eceninki;
-Sizi eve bırakmamızı ister misiniz ?
-Yok saolun biz taksiye biner gideriz şimdi.
-Olmaz bu saate sizi taksiyle yollayamayız
-Gerek yok biz başımızın çaresine bakarız
-Lütfen saatte çok geç oldu zaten bırakalım inat etme
Ece ayılmıştı ve direk oğlana sarıldı oğlanda buna.Sımsıkı sarılıyolardı birbirlerine.Bende göz ucuyla kumralıma baktım oda gülümsüyordu.
-Ece arkadaşına dedik sizi bırakalım diye ama pek istemedi.Sen ister misin ?
-Benim için fark etmez hem petek sen nasıl geldin buraya playstationu bırakıp ?
Kumralım anında bana baktı ve;
-Sen playstation mu oynuyosun ? dedi
-Evet garip mi ? :/
-Hayır ama bi kız genelde oje sürer ne biliyim pijama partisi falan yapar anlarsın ya
Ben senin sesnine kurban olurum ya...
-Ben öyle kızlardan değilim daha sıradan bi hayatım var
-Oda iyiymiş
Ece;
-Aşkım bizi eve bırakırsan çok seviniriz
-Tabiki aşkım hadi araba hemen şurda
Yavaş yavaş yürümeye başladık eceyle sarışın önde benle kumral(ım) yan yana arabanın yanına gelince eceye kapıyı açtık.Ece ve sarışın oğaln bindi tam kumralım la bende biniyodukki arkadan bi kız sesi 'ceeeenk benide bekleyiiiin' dedi ve koşarak cenke sarıldı benimkinin adı cenkmiş hem bunu hemde sevddiği bi kız olduğunu öğrendim.