12. Mezarına Tüküreceğim / I Spit on Your Grave (2010)
Arkadaşlar bu filmi izlediğimde fazla midem bulamadı ama çoğu insan için rahatsız edici içerikler içeriyor.
Filmde tecavüze uğrayan bir kadının, ağır bir intikamını anlatıyor. Bol işkenceli.
Rahatsızlık düzeyi : 6/1011 . silgi kafa / eraserhead (1997)
Film, bir adamın 5 aylık bebeği ile yaşantısını anlatır. Adamın eşi erken doğum yaptığı için bebek çok küçüktür (fare kadar bişey) ve sonunda bebeğini öldürür. ( o sahneyi izlediğimde pek bişey anlamadım ama galiba ölüyor.)
Film aşırı cinsellik ve iğrençlik içerir. Ben izledim ama fazla etkilenmedim. Sizi bilmem ama bende mide yok.💩💩💩
Rahatsızlık düzeyi : 8/10
Bir izleyici yorumu: '' yemin ediyorum bu adam aklını oynatmış."10.Kanlı Tecavüz / The Last House on the Left (1972)
Orijinal ismi "soldaki son ev olan" bu filmi izleyen kişiler, hayatlarında çok şüpheci olacak. Yani ben kendimden örnek veriyorum. Bu filmi izledikten sonra, çevremdekilere şüpheyle bakıyorum artık. Çoğu insana güvenmemeye başladım ama izlemek size kalmış.
Film cinsellik, cinayet, kan, vahşet ve iğrençlik içeriyor.ilk başta normal bir film olarak gözükebilir ama sonraları çok kötü. Bir kız, arkadaşını kırmayarak bir eve giriyorlar. Evde bir oğlan ile flörtleşirlerken oğlanın amcası gelir ve onları rahat bırakmaz...Rahatsızlık düzeyi : 8/10
Bir izleyici yorumu: " Bu filmler yüzünden misafirperverlik olgusu da tarihe karışacak... Kapıyı tuhaf yabancılara açmayın derim ben. "