1. Bölüm

10 2 2
                                    

Ahh. Lanet olası alarm. Kim kurdu bunu yaa? Ah tabii ya akılsız ben. Okulun ilk günü bugün. 11. sınıfa başlıyorum bu sene. Yine o züppelerle upraşacağım bütün bir yıl boyunca. Dedim ama o babam olacak adama di'mi dedim yani "Beni normal devlet okuluna aldır." diye. Ama beyefendi aldıramazmış. İtibarımız (!) zedelenirmiş. Tabii kendisi büyük bir şirket yönetiyor. Hem yıllar sonra bem onu öldü bilirken karşıma çıkması yetmezmiş gibi bir de onun istekleri. Okulumu bitirince direk onun yerine geçecekmişim! Hıh, bekle geçerim. Bir kere ben doktor olacağım. Annem de doktordu. Çocuk doktoru.. Çocukları çok severdi. Ben de onun gibi olacağım. Kendime yeminim var. Onların o minik bedenlerini iyileştireceğim.
Off daldım yine düşüncelere. Neyse kalktım işte diğer kızların rutin dediği ama benim işeme ve el yüz yıkama diye adlandırdığım şeyden yapıp odama geldim. Dolabın kapaklarını açtım ve bakındım. Ne giysem acabaa? Hah buldum. Siyah dar paça kot ve turkuaz bir croptop. Altına da tabanlı ve 1-2 santim topupu olan yine siyah ayakkabılarımı giyip saçlarımı taradım. Zaten kendiliğinden düzler. Kirpiklerimi kirpik kıvırıcısıyla kıvırdıktan sonra en sevdiğim naneli dudak balmını dudaklarıma sürdüm. İşte hazırımm. Ben o diğer kızlar gibi 2 saat kendimi boyamıyorum. Zaten onların yüzündeki makyajı çıkarsak makyajsız korku filmlerinde başrolü oynarlar. Neyse işte çıktım evden atabama bindim. Arabam Mini Cooper'ın turkuazı. Evet öyle bir rengi yok ama boyattırdım o renge. Biliyorum çok zekiyim jsjs.
Gaza basıp (yok frene basınca gidiyodu zaten araba) okula doğru isteksiz bir şekilde sürdüm. Sonunda varmıştım. Yine o malımsı ve gereksiz konuşmalar yapıldı ve derse girdik. Bu sene birkaç öğretmen dışında tüm öğretmenler değişmişti. Son derse kadar hep birbirimizi tanıttık. Ve çok saçmaydı. Sırayla tahtaya kalkıp kendimizi tanıtıyorduk. Tabi ben kimseyi umursamadan yerimden kendimi tanıttım ve tahtaya kalkan kimseyi dinlemedim. Son derse kadar böyle sürdü. Ta ki saate bakmak için kafamı kaldırdığımda gördüğüm o deniz gözlere kadar..
Evett. İlk bölümüm hatalarımı mazur görün lütfen. Sizce nasıldı?

MAVİLERİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin