Diğer gün uyandım.Dün gece son olarak içkilerimizi içmiştik ve devamını hatırlamıyordum.Yataktan kalkacagım sırada bir kan lekesi gözüme çarptı.Arkamı döndüğüm an Anıl'ı çıplak ve uyuyor görmem ikinci şokumu yaşatmıştı.Birincisi bakire değildim ikincisi Anıl ile yatmıştım.Hepsi Elçin'in suçuydu dün gece içip sarhoş olmamı sağlamıştı ve şimdi mükemmel sonuçlar çıkmıştı(!) İlkim daha bir güm tanıştıgım bir çocuga gitmişti üstelik ondan hoşlanmıyorum bile.Daha fazla Anıla bakmadan yerdeki kıyafetlerimi topladım ve kendime bin kere lanet ettim.Üstümü giyip Elçin'in odasına doğru ilerledim.Tam kapıyı açacakken karşıdaki odadan gelen ağlama sesleri dikkatimi dağıttı.Oraya doğru ilerledim ve kapıyı açtım.Hazal üstünü çarşafşa örtmüş bacaklarını kendine çekmiş ağlıyordu.Yanına gittim "Hazal neden ağlıyorsun?" Geldiğimi daha yeni farketmiş olacak ki irkilip sıçradı"çok kötü şeyler oldu Alev ben ben bunu istemedim" dediklerine anlamadım ve içimdeki merak beni yiyip bitiriyordu."Ne istemedin Hazal" o anda gözünden bir damla yaş aktı o damla süzülerek bacagımın üzerine geldi.Hazal cidden çaresizdi ve utanıyor gibi hali vardı."Enes bana zorla..." Sözünğ bitirmeden ağlamaya başladı.Ona tecavüz etmişti ve o kız ondan istesede hoşlanamazdı ki.Bu cidden pislik bir şeydi.Ona sıkıca sarıldım."O piçe gününü göstereceğim"Hazalın ugradıgı duruma cok sinirlenmiştim.Hazal'ı nazikçe kenara bırakıp duş alması için banyoya soktum ve aşağıya indim.Mutfakta kahve makinesi çalışıyordu Enes orda olmalıydı.Mutfağa girdim ve tahminimin doğru olduguna vardım.Enesin omzunun biraz yukarısna geliyordum.Eminim yumruk atabilirdim.Üstünün çıplak altının iç çamaşırlı olması midemi bulandırsada Enes dedim ve ona doğru yürüdüm karşısına geçtim.Bana soru sorarcasına bakıyordu düşüncesini yarıda kesip yüzüne yumrugu geçirdim."Hassss ne yapıyorsun kızım sen" "Sen hazala tecavüz ettin az bile kalır ulan" Hemen masanın üzerindeki bıçağı aldım ce enese doğru geldim sağ elini tutup "Bu elinle mi dokundun ona Enescik" Bıçağı sağ eline sapladım ve sol elini aldım "Yoksa bu elinle mi?" Bıçağı sol eline sapladım."Orospu cocugu bu yanına kalmayacak"Yüzüne son kez tükürdüm ve karnına tekmeyi attıgım gibi Anıl gelip beni uzaklaştırdı .Anıl anlamaym gözlerle bakarken uykulu elçin geldi."Kardeşin Hazala tecavüz etmiş Anıl bey" Anıl duyduklarını hazımsamaya başladı "Enes sen ne yaptın oglum o kız senden hoşlanmaz ki"Elçin beni çekiştirerek Hazalın odasına götürürken Anılda Enesin pansumanını yapmak için yan odaya girdiler.
30 dk sonra
Zaman hızla geçiyordu ve Hazal hala çıkmamıştı.Girmek ve girmemek arasında kalsam da zaten Hazalın da benim de cinsiyetimizin aynı oldugu aklıma geldi sorun edeceğini sanmıyorum hem zaten hemcinsinden hoşlanıyor.Kapıyı açınca gördüğüm manzara çığlık atmamı sağladı.Yan odada Anıl Enese pansuman yapıyordu ve tiz çığlığımla buraya gelmişlerdi ayrıca alt kattan Elçin ve İsmail de gelmişti.Banyoya baktıgımı görünce onlarla baktılar.Hazal intihar etmişti bileklerini kesmişti."Ne bakıyorsunuz bön bön biri ambulansı arasın biride havlu getirsin hemde çok fazla havlu" Hemen hazalı sudan cıkardım bileğimde yüzünde ve karnında kesikler vardı gördüğüm ilk havluyu kanın üzerine koydum.Elçin ağlayarak diğer havluları getirdi ve bende diğer kesiklere de koydum.Çok geçmeden ambulans gelmişti.Tanrıya şükür bugün fazka trafik yoktu.Hemen yakınımızdada hastane vardı.Çabucak hastaneye girmiştik.Ve şuan bekliyorduk yaklaşık kırk dakikadır.Hazal kesikleri öyle derin yapmış ki dikiş atılırken organların zara görmesinden korkuyolarmış.Ayrıca çok kan kaybettiği için Arh+ kanlı kişilerden kan aldılar.Benimde kanım buydu ve bende verdim.Enes'in geldiğini görünce sinirlerim tepeme çıktı"Sen hangi yüzle burdasın" "Tamam haklısın ama iyi oldugunu bilmek istiyorum" "İyi oldugunu bilmek istiyormuşmışmuş sen o kızın kararlarına saygı duydun mu lan" onu kolundan tutarak hastaneden cıkardım cok yalvarmıştı ama onu asla alamam yüzsüz herif.Ben enesi kovup geldiğim an hazal da çıktı sedyedeydi yüzü bembeyazdı uyuyordu."Durumu iyi ama birkaç gün gözetimimiz altında kalacak" Hazal odays girerken bende peşinden girdim.Daha doğrusu giremedim hemşireler şuan giremezsiniz dedi.Anlayışla karşılayıp Anıl ve elçinim ortasına oturdum.Elçin ağlıyordu Anıl ise şok olmuş gibiydi.Bende cok yorgundum hem ruhen hem bedenen.Gözlerimi kapatıp başımı arkaya verdim.Ve biraz dinlenmeye başladım.Hazala olanlar iğrençti o kız bunu haketmiyordu.Onu seviyordum evet ona üzülmüştüm ona bunu yapandan nefret ediyorum.Hepsine bunu ödeteceğim.Hemşirenin sesiyle irkildim"Hastanın yanına gidebilirsiniz ama fazla yormayın" Yok ya biz halay çekeriz diye düşündük ama yorulmayacaksa neyse.Odaya girdim ve kapıyı ardımdan kapattım kimsenin gelmesini istemiyordum.Hazalın baş ucundaki sandlayeye oturdum ve ellerini öpmeye başladım.
"Alev"
"Hazal"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLE(GİRLXGİRL)
ChickLit''Beni öperken ne hissetin Alev'' ''İğrençlik hissettim Hazal'' DÜPE DÜZ YALANDI AŞK HİSSETTİM