öncelikle herkese merhaba uzun zamandır yokum hepinizden özür dilerim bundan sonra hep burda olacağım.İyi okumalar.
Hazalla sarılmamız yarıda kalmıştı ki duvarından ardından Anıl ve Elçin'in sesleri geliyordu.Sanırım iyi olup olmadığımızı soruyolardı ama ben pek birşey anlayamıyordum.İsimlerini birkaç kere seslendim ama olmuyordu hiçbirşey duyamıyordum.Tam o sırada içeri maskeli bi grup geldi.Hazal onları görünce 2 adım geriledi.Sanki onlardan birini tanıyor gibiydi.''Hazal ne oldu tanıyor musun bu piçleri''Hazal titremeye başlamıştı bana birşey demeye çalışıyordu.Karşıdaki grubun baş üyesiyle gülüyordu.Yüzü maskeli kadın ''Ama yüzüme kezzap dökmeyi çok iyi biliyordun hazal hadi ama yeni sevgiline eski sevgilini tanıtmayacak mısın?''Şimdi taşlar yerine oturuyordu.Bu kız hazalın eski sevgilisiydi.Aralarından biri tekrar konuştu ''Patron yemek saatin geldi''Kadın büyük bir kahkaha daha patlattı ''Şanslısınız birazdan tekrar geleceğim işte o zaman hesaplaşacağız.'' dedi.Odadan çıkınca Hazal'a döndüm ona sarıldım.Az sonra enes ve elçinide bizim odaya attılar.Hazal sonunda ağzını açmıştı bize herşeyi anlatıyordu.''Ben geçen sene Eflin'le tanıştım.İlk başlarda ilişkimiz çok iyi gidiyordu.Ama sonra beni para karşılığında kullandırtmaya başladı fotoğraflarımı çekip lisedeki herkese göstereceğini söyledi aileme lezbiyen olduğmu söyleceğini söyledi biliyorsunuz ailem müslüman böyle birşey kabul olunur mu bilmiyordum.Bir süre onun dediklerine göre hareket ettim.Ayrıca birgün bu mahzeni gördüm.Bennide buraya getirmişti.Burda insanlara eziyet ediyordu.Birgün bir kızın suratına kezzap atıcaktı son anda kezzapı alıp ben ona attım.Yüzü berbat oldu.Ve benden intikam alacağını sürekli dile getirdi.Şu halimize bak benim yüzümden sizde öleceksiniz.'' Hazalın ağlamaya başlaması benim kalbime bin bıçak darbesi gelmesiyle aynıydı.Bu kadın tam bir psikopattı acilen kurtulmamız gerekti.Enes birden pantolonun içine elini soktu ilk başta onu terbiyesizce anlasamda sonra telefon çıkarması yüzümü güldürmüştü.Enes gülerek ''bakın burda ne varmış'' dedi.Hemen aldım ve polisi tuşlamaya başladım.Gerekli göüşmeyi yapıp adresi verdikten sonra rahatladım ve o piç kurusu sürüsünü beklemeye başladım.
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA EMİN OLUN TELAFİ EDİCEM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLE(GİRLXGİRL)
ChickLit''Beni öperken ne hissetin Alev'' ''İğrençlik hissettim Hazal'' DÜPE DÜZ YALANDI AŞK HİSSETTİM