Ezra Seçkin : Zengin , ukala ama içinde saf bir çocuk barındıran bir mafya . Hazal ın kalbini çalacak olan yakışıklımız . (VİNİ UEHERA )
Hazal Rüya Elmas : Zengin, mafya ve sürekli başına bela saran bir kız. (LUANNA
PEREZ )Hülya Yılmaz : Hazal ın yakın arkadaşlarındandır. Sakin ve neşeli bir kızdır. Görünüşünden çok rahatına önem verir. Ayrıca tam bir futbol meraklısıdır .(YASEMİN ALLEN )
Sıla Alkış : Hazal ın kardeşi de diyebiliriz. Sadist görünümlü bir melektir. Hazal ile 4 yaşından beri dostlardır. ( DUYGU ÖZASLAN)
Gamze Başaran : Hazal ile en çok o zaman geçirir. Biraz ukala olsa da prensesler kadar narindir. (SELENA GOMEZ )
Yusuf Özdemir : Sıla ya platonik olup da söyleyemeyen gerizekalı. Kendisi okul müdürümüzün oğludur. Mükemmel basketbol oynar ve kızlarla iyi anlaşır. (ALEX MAPELİ)
Fırat-Özcan Mayın : Şu ikisi kardeşler. Ortaokul 6 dan beri hiç ayrılmadık. Bize hep abilik yaptılar ve ikisi de ultra taş. ( EATHAN & GRAYSON DOLAN)
Mehmet Çevik : Hülya nın sevdiceği. 3 yıldır sevgililer ve aşırı derecede romantik bir çocuktur eniştem. (CAMERON DALLAS)
Gürkan Yıldız : Gamze nin yıllardır ona aşık olduğu piç. Ona oynuyor,ve kalbini kaç kez kırmasına rağmen gönül işte... (BATUHAN ÇALIK)
Berna Yıldırım : Ezra ya yavşayan sürtük. Aslında iyi bir kızdı ama ailesi onu bu hale getirdi, herneyse... (TAYLOR SWİFT)
ARKADAŞLAR BU 2. HİKAYEM BANA GÖRE BU KİTAP DAHA GÜZEL OLACAK. HİKAYEYE YWNİ KARAKTERLER EKLENEBİLİR, ONLARI DA O ZAMAN YAZARIM. NOLUR YORUM YAPIN Y.B. NE ZAMAN GELİR BİLMİYORUM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. ÖPÜLDÜNÜZZZZZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garson Mu Olacağım?
Teen FictionAşırı derecede zengin ve mafya bir kız ailesinin zoruyla garson oluyor. Okuldaki düşmanları onu küçük düşürüyor. Kızımızın imdadına bie meteor yetişiyor...