* Bölüm 1 *

3 0 0
                                    

Ahh gözlerim çok ağrıyo akşam o kadar çok ağlamıştım ki neredeyse gözlerimi açamıyorum bile, sanırım lavaboya gitmem lazım yataktan yavaş yavaş kalktım ve hayatıma lanet ettim bir kez daha çünkü uçağıma geç kalıcam bu gidişle. Lavaboda işlerimi hallettim ve hızlıca üstümü giydim(multi). Sanırım kardeşimle vedalaşmalıyım burda artık kalmamın anlamı kalmadı.
Valizlerimi gece ağlıyarak hazırlamıştım ve onlardan bir kez daha nefret etmiştim. Merdivenlerden indim ve daha üç yaşında olan kardeşimi kucağıma aldım en çok onu özlicektim sanırım.
Annem gil beni sözde  biraz aile bağlarımı güçlendirmem ve okumam için Türkiye ye halamın yanına gönderiyo ve iki tane oğlu var ikisinden de nefret ediyorum.
Annem gilin suratına bakmadan kardeşimi kucağımdan indirip valizlerimle birlikte kapıdan çıktım ve son bir kez baktım çocukluğumun geçtiği eve ahh ne çok özlicektim bu evi. Taksiciye hemen valizlerimi verdim ve arabanın kapısını açıp oturdum babam yan tarafa oturup havalimanına gitmesini söyledi ben sessiz kalmayı tercih ettim.
Havalimanına yaklaşıyoruz bu yüzden üstüme çeki düzen verdim ne ara aktığını bilmediğim gözyaşlarımı sildim gözlerim kan çanağına dönmüştü ve ben bunun olmasını seviyodum aynama gülümseyip çantamın içine attım. Babamdan nefret ediyorum ve beni göndermesi daha da nefret etmemi sağladı bu yüzden o tarafa bakmıyorum. Zaten beni ordaki hosteslere emanet edip gidicek bu yüzden sorun yapmıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah Uyumu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin