*2*

118 10 25
                                    


Hejjj , nareszcie do was wracam ! :))

Już zbliżają się wakacje , wszystko pozdawałam i mam dużo czasu wolnego .

Dzisiaj pisze dla was rozdział po tak długiej nieobecności :)) mam nadzieje , że jakoś fajnie wyjdzie.

Pozdrawiam moje wierne fanki XDDD <3 które czekały na rozdział XDD @minnryuki i JULECKA07

Po chwili chłopak zdjął maskę , a mnie zamurowało o.O

Moje serce zaczęło bić szybciej i uświadomiłam sobie , że zaczyna mi się robić słabo , ale szybko się opanowałam. W tej samej chwili uświadomiłam sobie , że w mojej klasie stoi mój największy idol. A mianowicie stał tam Jeon Jeongguk.

Jungkook zauważył , że wpatruję się w niego od dłuższej chwili , ale miałam nadzieje , że nie zorientuje się , że go znam *-* . Nauczycielka kazała mu usiąść na wolnym miejscu. Miejsca wolne były dwa : obok mnie i obok mojej znienawidzonej koleżanki z klasy . Odwróciłam głowę w stronę ściany i poczułam przeszywający wiatr moje ciało. Usłyszałam szuranie krzesła i od razu wiedziałam że usiadł obok mnie.

Jungkook to będzie "Nowy uczeń" czyli N , Ja - Julia czyli "J".

N: 안녕 [annjong]!

J: *O nie ;-; chyba domyślił się ,że umiem mówić po koreańsku ,a co ja zrobię jak dowie się ,że jestem jego "psychofanką" ?* Hej !

N: Hmmm no to jak masz na imię ?

J: Jestem Julia , a ty ? *Fak muszę narazie udawać, że go nie znam XD.*prowadziliśmy rozmowę na razie po angielsku*

N: Ja jestem Jungkook, ale pewnie to już wiesz. (pedoface)

J: *O Kurwa skąd on to wie, a może się domyślił ;-; * Hehe

Byłam cała blada ;-;;;;

N: Słyszałaś jak się przedstawiałem prawda? XD Coś nie tak? Cała zbledłaś ^^

J: *UFFF kamień z serca,już się wystraszyłam,że sobie pomyślał,że jestem ich fanką* Nie nie wszystko w porządku (wymusiłam uśmiech :) )

N: Okejj no to pogadamy na przerwie, wole nie dostać opierdol już w pierwszy dzień szkoły :))).

J: Pokiwałam stanowczo głową

Dzwonek wydał dzwięk...

Wyszłam z klasy na przerwę. Po chwili zauważyłam siadającego obok mnie Junkooka...

*UGHH boje się że się dowie kim jestem i uzna mnie za zwykłą fankę, będzie traktował tak samo jak wszystkie : (( *

N:To co może skończymy naszą rozmowę ? (powiedział po koreańsku)

J: Widzę ,że angielski ci nie dopisuję XD

N: Po angielsku to ja mówić potrafię ,ale ty potrafisz także po koreańsku 8))

J:(Zrobiłam wielkie oczy) *Dobra pomyślałam nie będę tego dłużej ukrywać* Okej masz mnie umiem mówić po koreańsku :"))

N:No nareszcie! To rozmawiajmy po koreańsku ;) , czekaj na mnie pod szkołą po lekcjach i się nie spóźnij ;)))).

J:HMM.. no okejj ;-;

N:To do zobaczenia ! (niespodziewanie podszedł do mnie i przytulił)

J:(Strzeliłam burakaXDD i odwzajemniłam gest)*tak to już jest jak się jest zakochanym ;-;* papa

N:(Spojrzał na mnie zalotnie 8))))

N:(Spojrzał na mnie zalotnie 8))))

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


OKEJJJ to tyle na dzisiaj ,wiem że mało ale chciałam dzisiaj koniecznie dodać ten rozdział , bo długo mnie nie było. Jutro postaram się napisać ciąg dalszy dnia :))

I przepraszam ,że tyle musieliście czekać ;-;



Love Is Not Over *BTS* (ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz