de ontmoeting.

12 1 0
                                    

Pov:emily 6 jaar.
Mammie kijk een paardenbloem schreeuwde emily Door het park van haar nieuwe dorp zuiderbloem.
Vol aandacht zat emily om haar heen tekijken.
Haar moeder kijk rond en zag en picknicktafel.
Kom em dan ga we even zitten en wat eten.
Samen gingen ze naar de tafel.maar toen ze bij de tafel aan kwamen zaten er over de heel tafel vogel vlekken op.
Julie Kunnen hier bij zitten hoorde emily moeder ergens.
Hoor je dat emily zei emily's moeder.
Ja mammie ik hoorde dat ook
Mammie kijk daar iemand zwaait naar ons.
Ja ik zie het lief ga maar kijken.
Snel ging emily er heen.
Dag Mevrouw U ZWAAID Naar Ons.
Ja dat klopt mijne kind ik zag dat jij en je moeder en picknicktafel zochten klopt dat.
Mmmh ja dat klopt zei emily
Emily's moeder kwam achter emily staan.
Mevrouw is er iets aan de hand vroeg emily's moeder.
Nee hoor zei de mevrouw maar u kunt wel hier komen zitten.
Dat is erg aardig van u mevrouw.
Emily en haar moeder gaan zitten.
Noem me maar geen mevrouw dan voel ik me zo oud mijn naam is Angela zei Angela,terwijl ze de hand opstaan naar emily's moeder.
Aangenaam ik ben anne lis en dit is emily zei anne lis terwijl ze de hand schudden en naar emily wees.
Ja dat klopt ik ben emily en ik ben 6 jaar oud zei emily en ze stak zes vingers op.
Oh wat leuke emily,mijne zoon is ook jou leeftijd kan je voor mij hem even zoeken hij heet jack als dat van je moeder mag zei Angela.
Ja dat mag ze zei anne lis.
Toen emily hoorde dat er iemand was van haar leeftijd kon ze niet wachten hem/haar te ontmoeten.
Ze rende Door het park heen en keek niet goed uit ze glipten over iets heen en viel om haar rug.
Au au dat doet zeer en ze begon te huilen.
Gaat het met je vroeg iemand die boven haar stond.
Nee hik het gaat niet ik heb au en ik zocht iemand en die kan ik niet vinden zie emily terwijl haar onderlip weer begon te trillen.
O nee niet huilen ik breng je terug en dan kunnen we samen zoeken is dag goed zei de jongen.
Ja dat is goed zei emily.
Emily ging weer staan en lopend ging ze met ze twee naar de picknicktafel waar emily's moeder was.
Emily wat is er gebeurt met je vroeg haar moeder.
Ik struikelde mammie en iemand bracht me hier.
Wie dan lief zei emily's moeder.
Deze jongen hier zei emily Waneer ze naar de jongen wees.
Aha dat is mijn zoon zei Angela terwijl ze jack riep
Jack kom eens hier ik wil je aan iemand voorstellen.


......

first friend first love dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu