emily's profiel: ik zag de zelfde jongen naar ons rennen ik zag nu pas eigenlijk hoe jij er uit zag en dat hij van mij leeftijd is
ik ben er mama wat is er zei hij. ik wou je aan iemand voorstellen zei de moeder van de jongen.oh wie dan mama zei de jongen. Emily en haar moeder zei zij moeder.
Jacks profiel: ik zag een een blonde vrouw en ik zag ook iemand achter de mevrouw staan ik ging naar die vrouw en zei hallo mevrouw ik ben jack kort voor Jackson en wie bent u en wie is dat achter u rug.
hallo jack ik ben Anne lis en dit is mijn dochter Emily ,Emily zeg eens hoi tegen deze jongen. achter de moeder hoorde ik heel zacht naahha mammie ik blijf hier.
kom op Emily je bent toch niet bang voor hem zei emily's moeder.
een beetje mammie zei Emily. ik stapte op Emily af en zei waarom ben je bang voor me ik ben heel aardig hoor ik doe niks.
dat weet ik wel maar ik ben bang dat ik vijanden maak met jou en dat wil ik niet want ik schaam me voor wat net is gebeurd zei Emily
maar dat gebeurde toch niet liefje zei mij moeder.
ik ging achter Emily staan toen ze het niet door had en bracht me armen op haar schouder en ik voelde dat ze schrok en verstijfde en ik zei tegen haar: heb ik je nu pijn gedaan ik beloof dat ik niks doe.
emily's profiel: ik schrok heel erg van jack ik dacht dat hij me aanviel of zo maar toen hij niks deed een zei dat hij niks zou doen draaide ik heel voorzichtig me om een keek langzaam omhoog en glimlachte naar hem.
wat dat zo eng of ben ik zo eng zei jack
nee hoor allebei niet zei ik
kinderen ga maar spellen zei me moeder
op eens pakte jack me hand en naam me mee naar de schommels.
kom zitten ik schommel je wel zei jack.ik ging zitten en jack schommelde me heen en weer.
ik voelde me net een vlinder die naar de hemel vloog. wheeee jack dit is leuke.
oh ja kom dan gaan we naar de weiden zei jack, heel langzaam liet hij me stoppen en we rende samen naar de bloemen wei.
oh kijk jack wat een mooie boom, jack keek naar de boom voor een paar seconden en ik klapte me handen voor ze hoofd jack jack heel langzaam keek hij naar me wat heb je toch zei ik.
ik liep veder de wei in en sprong in een laag plasje ik giechelde het uit van plezier ik keek achter me en zag jack naar me kijken met een schijvenlach.
Emily jack riep me moeder,
ja mama riep ik. we gaan lieverd en jack ook.
oké mama.
kom jack een nu nam ik zijn hand een trok hem mee naar onzen moeders.
kom Emily lieverd zeg gedag zei me moeder.
ik liep eerste naar de moeder van jack, dag mevrouw het was aangenaam kennis met u te maken.
met jou ook Emily ik hoop je weer snel te zien zei jack moeder, ik knikte en toen liep ik naar jack.
ik keek hem aan een zei het was leuke om je te ontmoeten jack ik had veel plezier met je en ik hoop dat jij dat ook had, terwijl ik dat zei bracht ik me handen voor me samen in een vuist een keek hem aan.
ja Emily ik had ook heel erg veel plezier ik hoop dat we dit weer kunnen doen zei jack.
ik wilde net terug lopen wanner opeens aan me arm werd getrokken en ik werd in een knuffel gebracht door jack. ik vond het erg leuk met je vergeet me niet fluisterde hij in me oor.
nee hoor dat doe ik niet als jij mij niet vergeet een ik bracht me arm om heen.
op eens hoorde ik een flits ik keek omhoog en zag me moeder met een camera staan,
mama zei ik, wat het is een leuke aandenker van elkaar zei me moeder.
ik liet hem los en ging met me moeder mee ik keek naar hem terug en besefte niet dat dit de laatste keer was dat ik hem zag of toch niet. xxxx j<B jennie458
JE LEEST
first friend first love dutch
Teen Fictionwat als je jeugd vriend je best maatje is maar ook je geliefd kijk mee met emily die samen met haar best vriend jack alles over winnen of alles verliesen. ps. ik ga proberen elk week een del toe te voegen,